Motorka.Velká.Černá.Asi každý ví o čem to je :)
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - První dojmy byly hlavně zajiždecí ale i tak bylo poznat že to má koule.Moto hned padlo do ruky.
Doplňky na motorce - Na motorce je dokupované hromada věcí(jako každý blázen,tak i já jsem do toho nasypal) Vyhřívané hefty,quickshifter a padaci rám jsem chtěl od začátku.Hefty jsou super do chladného počasí a quickshifter je uplná pecka :)
Potom přišlo sedlo(sice není vyhřivané) ale velká změna oproti original sedlu které je fakt tvrdé.
Přední original dlouhé plexi mi nevyhovuje(max. na dovolenou) při rychlostech nad 150km/h mi háže turbulence do helmy,možná je to helmou ale více mi vyhovuje kratké plexi z Adventure R
Kryt předního světlometu neni až tak pěkný ale účel to plní(mam zkušenost s kaminkem v přednim světle a tohle se mi nechce kupovat)
Páčky se mi podařilo sehnat bazarově jinak bych je za ty prachy nekupoval
Výfuk jsem taky sehnal z druhé ruky.Ta velka těžká krabice co tam je original se nedá srovnávat,úspora hmotnosti je velká(bohužel to nemám zvážené) Mám tam tlumivku a jsem se zvukem fakt spokojen.neuvažuju ani na chvíli že bych ji vyndal.
Motorka s postraníma kuframa je poměrně široká ale dá se s nima jezdit docela rychle(výrobce udáva max. 150km/h) Mám vyzkoušeno asi 170km/h s nákladem a bez problemů.
Recenze
Přesedláno z Ktm 990SM a chtěl jsem něco trochu víc na cestovani tak byla logická volba Ktm 1290 SAS Jízdně je moto čitelná má dobré brzdy (na tu váhu i naložený,super) ovladatelná a má semiaktivní podvozek.V režimu comfort zvládá nerovnosti opravdu skvěle.Ve srovnaní z Ktm 990SM ze ktere mě kolikrát bolely ruce,tohle je žehlicka na české silnice.Motor je značně vychován oproti 990SM ale výkon mu rozhodně nechybí.Nicméně mám na moto najeto 6tis km a neměnil bych.Asi jsem už starej:)
Motorka je super na silnici.Do terénu je zbytečně těžká a na to jsou jiné stroje.
Hltá kilometry doslova:) Na delší výlet po ČR v pohodě.
Je fakt dobrá i na dovolenou.Do příplatkovych postraních kufrů se toho vejde poměrně hodně(30L+36L) Original tankbag(13-16L) Letos projeto Chorvatsko s Bosnou(celkem 3 000km) bez jediného problému.
Letos už po servise kde byl vyměněn simering pod pastorkem kde byl lehký únik oleje.
super
Je to prostě charismatická chuligánka! Mám na ní zatím 16 tis. a na ničem lepším a všestranějším jsem nikdy nejel. Ať ti dělá stále širokej úsměv tak, jako nám všem, kdo máme tu čest.
každý neví o čem to je ,a Kdo neví, ten pomlouvá... Já vím o čem to je... jen kdyby se mne nejebal podvozek ... a KTM Bratislavakterá to řeší, nikdy víc. Jinak když to funguje, tak lepší volba neexistuje. Báwo se nelepí
Kdo jednou zkusí, už nikdy nechce jinak Já si nemyslím, že jsi starý, ale prostě fajnšmekr, jako já jezdil sem už na ledasčem a na SA1290 nedám sopustit a snad poprvé nemám žádné zaječí úmysly a choutky na jiné moto. Už 1090 mě nadchla a 1290 to dodělala... Tahle divoška ti dá svým podvozkem a motorem několik kategoríí motrek v jednom a zůstává jenom úsměv od ucha k uchu
Užívej ji ve zdraví
No co dodat … 10 bodu