renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda VFR 800 (1998)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník M1Far1osh
Vloženo 6.1.2023
Aktualizováno 6.1.2023
Zobrazeno 393x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Ve 30 letech jsem se vrátil do jedné stopy touto motorkou. Kupováno ještě s ŘP bez skupiny A, rychle jsem si dodělal (autoškola na Yamaha XJ6 Diversion ještě karburátorová, příjemná).

Motorka koupena od PeeTee - Kolega z práce - vše ukázal, nic nezatajil.OK

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Těžký japonec, krásný zvuk, PGM-FI, letmáč!!!, nádherný stroj, velká, červená takže racing :-)

Motorku bych doporučil pro - VFR bych doporučil sportovním cestovatelům, co mají rádi elegantní design a spolehlivé a kvalitní stroje.

Doplňky na motorce - Originál nosič na topcase, originál madla (ta tam ale byla z výroby tuším), vyšší plexi MRA, originál kryt sedla spolujezdce. Centrální stojan (asi tehdy ještě Honda dávala k moto standardně). S tím vším jsem ji pořídil.

Recenze

Motorku jsem si vybral, protože jí kolega zvažoval prodat a pořídit si R1150R (zkoušel i 1100 Bulldog). Vůbec nebylo úvah o něčem jiném, menším (naposled jsem jezdil na ČZ 175 skoro bez brzd = taky to dopadlo zle), tak se mi VFR jako celek líbila. Takže v roce 2009 jsem za ni vyplázl 85 tis.kč a užíval si nejdříve opatrně a pak již s respektem, ale beze strachu. Zlom přišel v momentu, kdy mi při stavění na centrál na nakloněné rovině na asfaltu spadla (chystal jsem se na mazání řetězu). Zvedl jsem ji, ale teprve v ten moment jsem si uvědomil její váhu (cca 240kg) a jak bych ji pak zvedal někde v provozu. Pokud pominu odřenou kapotu a výfuk, vlastně i rantl zrcátka, tak se zas tak moc nestalo. Na tento model šly dát padáky jen po provrtání kapot, což se mi moc nechtělo, zkazil bych tím její čisté linie. Abych se vyhnul dalším podobným lítostivým zážitkům, prodal jsem ji. A vůbec ne dobře, s 20tis.ztrátou za 2 roky, co jsem jí měl. Koupil jsem si potom lehčí motorku, 194kg vážícího Fároše 929 RR.
VFR mi servisoval kamarád, v podstatě nebyl jediný problém za tu chvíli,co jsem ji měl to štěstí vlastnit. Brzdy akorát, spotřeba kolem 7/100, pod sedlo se něco vešlo (měl jsem i topcase). Ovladatelnost a pohodlí přiměřené kapotovanému cesťáku, vlastně jsem s ní jel největší vzdálenost asi kolem 350km tak těžko něco objektivně hodnotit.

Závěr bych věnoval jen povzdechu, že jsou určité motorky, které jsem prodávat neměl. VFR byla rozhodně jednou z nich.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist