renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 1190 Adventure R (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník tudydudy
Vloženo 3.12.2022
Aktualizováno 4.12.2022
Zobrazeno 2 386x
HODNOCENÍ PROFILU OD 10 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 11 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Hříbek
Hříbek napsal 20.04.24 v 17:33 10b.

Moc pěkná recenze, díky za ni mam 180cm a samozřejmě že chci R! Ale trochu jsi mi otevřel oči

StepanP
StepanP napsal 05.03.23 v 03:42 5b.

Čau,
narazil jsem na tuhle recenzi až teď.

hele, rozdíl mezi motorem 1090 a 1190 musíš zákonitě poznat. To není o trošku slabší, to je rozdíl třídy. Věř mi to. Měl jsem možnost několikrát přesednout a pocitově to je jak kdyby ta motorka jela jen na jeden válec.
Dále, píšeš, že s bráchou jste měli na eskách o zub menší řetězové kolečko. Jestli tim myslíš pastorek, tak moto má potom větší sílu a zrychluje lépe. Nižší spotřeby na šestku se tím ale nedosáhne, ba naopak. Pri stejný rychlosti točíš vyšší otáčky. Navíc se radši doporučuje dát o zub větší rozetu, aby se zbytečně nezmenšoval pastorek a zbytečně tak nenamáhal řetěz větším úhlem opásání a menším průměrem.
Pokud jsi tím kolečkem myslel rozetu, tak ta, pokud má o zub méně, opravdu šetří palivo, ale akcelerace je vlažnější. Tzn oba případy jsou přesným opakem toho, co na eSku popisuješ.
Jasně že eRko vykonově nestačí eSku, viníkem jsou gumy, který díky dezénu nedokážou přenést výkon na silnici a taky o palec větší zadní kolo. Nic víc.

Ke gumám mám, čoveče, taky opačnej názor. E09 (hlavně ve verzi Dakar) jsou nezničitelný a rozhodně jsem neměl pocit, že by mizely před očima. A to jsem je měsíc drtil na ostrých kamenech při 44 stupních a pak je tahal i na dálnice s nájezdy vskutku neuvěřitelnými. Naopak Karoo 3 se ukázaly jako totální mrdky, který potěší člověka na pěkným asfaltu, ale potěší ho opravdu jen chvíli, protože je dělaj ze žvejkaček. Párkrát plný plyn a zadek je holej, pár zatáček a předek je sjetej do špičky. O ambicích mimo asfalt ani nemluvím. Pokud je sucho, tak na polňačce drží. Pokud sucho není, tak zapomeň. Nasaď silniční gumy a alespoň se svezeš dobře na asfaltu, protože v terénu odvedou stejnou, tedy žádnou práci, jako Karoo3.

Po x letech laborovalní jsem došel k následujicímu:
Doma v létě, na palbu po asfaltu a blbnutí na suchým offu, případně šotoline: Pirelli Scorpion Rally STR. Na asfaltu jsou proste jak silniční gumy. Predek dokáže přenést brzdici moment. Stabilní v náklonu, jistý i za deště. Mimo silnici celkem dobrá odolnost proti průrazu.

Na off expedice ideál combo Mitas E10 predek, e09 zadek. oboje verze Dakar. Funguji na dálnicích rychlou cestou ven z Evropy a podrží na bordelu v místě. Ta e10 na předku je oproti 09 dobrá hlavně na mokrý silnici a při brzdění na studenym asfaltu. Taky náklon dává líp. Navíc tam mám 4mm Michelin duše.

doma na offroad podzim až jaro: jednoznačně zadní 140 a Mitasy se zeleným pruhem. Na Trackery se vyser. To je na takhle těžkou motorku moc měkký. Měl jsem je, dostal jsem je grátis. Něco jsem na nich ujel, ale klouzaly až běda a já v ně totálně ztratil důvěru. Kluci jezdí i 150 a na ni Motozy. Jsou super, ale čistokrevná a levnější enduro guma v podmínkách českýho offu umí víc.

Zadní svod netopí ani tak na koule, jako spis do kotníků, lýtek a zadních stehen. Kdybys někdy jel na Ducati 999, viděl bys, co jsou to vařený koule…

Promiň, za to hodnocení. Recenzi máš dlouhou, pěknou, ale vzhledem k tomu kolik máš zkušeností s řadou 1190, máš tam spoustu zásadních závěrů, které je, jemně řečeno, těžké pochopit…
Nezpochybňuji Tvé zkušenosti, jen bych si představoval znalosti někoho, kdo na 1190 najel tolik km jak Ty sám píšeš, trosku jinak.

Mann
Mann napsal 21.12.22 v 21:36 10b.

Přiznám se, že vizuální odklon této generace střídající ADV 950/990 mě vůbec nepotěšil. S maskou a světly made in R/G je to o mnoho lepší Recenze výborná ale trochu neveselá.

mr.Hony
mr.Hony napsal 08.12.22 v 13:03 10b.

Jako moje krevni skupina tohle neni, a i tak jsem si ji rad precetl = dobra recenze.

NXram
NXram napsal 07.12.22 v 09:20 10b.

Motorka skvělá, ale nemyslím si, že by byl takový rozdíl v motoru mezi 1190 s a R
sám mám 1290S rok 2020 a kamarád měnil se mnou 1190S za 1290S a naopak říkal, že 1290 jede zase o něco víc... Asi to bude u R možná jiným převodem, ale to nevím, výkon motoru je naprosto stejný. Další kamarád měnil letos 1290R 2019 za 1290R 2022 a říkal, že motorka je zase o kus dál a lepší, myslím že jezdí dost dobře a umí posoudit i věci, které já nepoznám, třeba nastavení tlumičů atd...
Sám jsem řešil tento problém S versus R již u 1090 a pochopil, že nemám srdce ani um na to abych tak drahou a novou motorku zvedal z bláta a raději zůstávám na verzi S a do terénu pokukuji po jiné, samozřejmě oranžové
Ať ti dělá jen radost

SJ90
SJ90 napsal 06.12.22 v 23:24 10b.

No vidíš, hezky jsi to sepsal a ona je to nakonec 1090 R

tehus
tehus napsal 06.12.22 v 21:35 10b.

Super stroj a je asi jedno jestli má Adventure150k nebo160k.Recenze moc pěkná mám s-ko 1190 a ještě jsem ji nestihl představit.

H1956
H1956 napsal 06.12.22 v 17:26 8b.

Na 1190 R jsem nejel, mám1290 R (2018) má to 160 K a 140 Nm. Jede to jak sviňa. Pochybuji, že by 1190 jela líp.

strive
strive napsal 06.12.22 v 12:05

Však tá motorka na fotke s maskou radegarage je 1090 R a rozhodnie nie 1190 R.

Brukev
Brukev napsal 03.12.22 v 22:41 10b.

tak tomu říkám recenze … nejdřív sem kroutil hlavou ale pak snad už pochopil…. A závěrem 1290 nejede jako 1190 ( v mém případě S ) bo 1290 jede o dost víc

kain80
kain80 napsal 03.12.22 v 21:28 10b.



TOPlist