Starší verze CBF600 s karbcem a ABS.
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - Motorka je trochu těžší, do zatáček jde ale sama a za plynem se honí dostatečně, takže pokud nejste velký střelec, bude vám jistě stačit.
Motorku bych doporučil pro - Stažená klidně pro A2 a pokud chcete něco na stabilní poježdění bude více než dobrá.
Doplňky na motorce - Polepy, Padací doplňky a vyměněné zadní držáky pro spolujezdce.
Recenze
Na motorce dozajista zaujme masivní vzhled (naháč) kde motor opravdu čumí z motorky na obě strany a je krytý poměrně velkým chladičem, to se mi jako mladému a blbému velice líbilo. :D S dvojitou přední kotoučovou brzdou se vůbec nemusíte bát, že by motorka neměla dost brzdné síly, spíše naopak musí se na ni velmi opatrně, ale i když se zajde na hranici ABS motorka stále drží jako přibitá. Se svým nastavitelným sedlem a řidítky je opravdu pro každého, také to tak v Hondě zamýšleli (For Everyone) a pohodlný posez si na ni najdeme všichni. Ačkoliv se na motorce dá velice slušně proletět, nenechá vás ve štychu ani na delších cestách, se svou spotřebou 5/100 si i chvilku užijete, než na Vás začne koukat hladové oko, při proletu si bere až k 7/100, ale i to je slušný dojezd vzhledem k 20l nádrži. Zatím mě nikde nenechala a doufám, že ani nenechá, je velice příjemná, nezáludná a vše Vám odpustí, ale už teď (po celkem krátké době) cítím, že to bude chtít něco silnějšího.