PROFIL MOTORKY

KTM Duke 690 R (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Settyy
Vloženo 17.11.2022
Aktualizováno 17.11.2022
Zobrazeno 1 336x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Stroj čistě dělaný pro zábavu. Velice živý motor, skvělé brzdy a sezení jak na motardu. Motorka hlavně na okrsky a řádění po městě :)

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - Po prvním svezení jsem si nebyl jistý, zda jsem na takovou motorku vůbec připravený. Motor byl v nízkých otáčkách ucukaný a líný, a naopak při přidání plynu motor ožil tak rychle, že jsem měl co dělat udržet přední kolo na zemi. Reakce plynu je oproti mé předchozí 390 mnohem rychlejší, ale po pák km jízdy jsme si na sebe zvykli. Hydraulická spojka byla pro mě novinka, ale na ni se zvyká opravdu lehce :)

Motorku bych doporučil pro - Pro ty, co si chtějí na okrskách užít co nejvíce zábavy a mají již zkušenost se silnějšími stroji. Nedoporučoval bych například hned po přechodu ze 125ky :)

Doplňky na motorce - Na moto jsou origo vyhřívané gripy. Plynová rukojeť je volnější, aby se mohla hýbat, ale celé mi to přijde jako levná hračka. Zato ostatní doplňky KTM Powerparts, jako padací rám, elox víčka a držák topcase, jsou špičkové kvality. Na motorce je také kompletní výfuk Akrapovič i se svodem a comfort sedlo.

Recenze

Na Dukovi jsem najel kolem 4500 km, z toho 1000 km dovolená do Rakouska. Nejčastěji jezdím po městě, kde se sice ukáže ucukaný motor v nižších otáčkách, ale skrz hydraulickou spojku se dá výkon i v nižších rychlostech bez únavy rukou krásně dávkovat. Duke začně táhnout od 4500RPM tak do 7000RPM, kdy už je fajn přeřadit. Kvalty jsou krátké, ale o to je lepší zážitek v zatáčkách, kde člověk může ukázat co umí. Naopak na pomalou jízdu v provozu ve městě nic moc, člověk stále jen řadí. Podvozek je nastavitelný, ale ještě jsem neměl čas si s tím moc pohrát. Do města je moje nastavení trochu tvrdší, ale na okrskách motorka krásně drží a jede jak po másle. Brzdy jsou od Brembo a jsou naprosto špičkové, jdou krásně dávkovat a ABS funguje velice dobře a zasahuje, až když je opravdu potřeba. Motorka má velice vzpřímenou jízdní pozici, která je ve většině případů dost pohodlná, až na dálnici...

Na moto jsem jel pár dní po koupi na dovolenou do Rakouska. Na motorce byl držák kufru a boční brašny. Dodělal jsem si akorát držák na telefon a jelo se. Je to jednoválec, takže vibrace jsou znatelné, ale pokud jede člověk v klidu, tak nejsou nepříjemné a dá se vydržet i delší cesta. Motorka měla zatím jednu poruchu, a to puklý šroub na víku olejového filtru. Šlo o rychlou a levnou opravu, ale motorka byla nepojízdná. Je to velice lehká motorka, takže nějaký ten boční vítr na dálnici člověk pocítí, ale jde o zvyk. Do 160 km/h jede motorka krásně stabilně. Po 160 km/h už jde cítit, že řidítka začnou trochu plavat, což není vůbec příjemné, ale ten kdo jde po rychlosti si nekupuje 700cc jednoválec :). Motorka má 3 mapy, do deště, standard a advanced. Mapa do deště je velice jemná a velice dobře plní svůj účel. To samé mohu říct o mapě advanced, která při otočení plynu zvedá přední kolo skoro ve všech otáčkách.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Robek91
Robek91 napsal 21.11.22 v 11:05 10b.

A hele ji moje bejvalka

koki888
koki888 napsal 20.11.22 v 19:43 10b.

3setam
3setam napsal 17.11.22 v 21:28 10b.

Více komentářů



TOPlist