Malej hravej traktůrek za pár kaček. Dobrý základ pro tuning.
Motorka koupena od Honda Bartyzal CB
Výška jezdce: 182 cm
První dojmy - Po zkušebce v Honda Lety, bylo hned jasný že výměna za CB 500X bude co nejdříve. Lehká dobře ovladatelná, na polňačkách cítí jak ryba ve vodě. Pro enduro důchodce kterej jí nebude honit nikde v extrému ideální mašinka. Navíc na středočeském tankodromu, jak říkáme našim okreskám je ideální volbou. Bohužel CRF nikde skladem, první kusy až na jaře a možná za vyšší cenu. Ojetin málo a navíc drahý a v zuboženém stavu. Usmálo se na mě ale štěstí a v CB jednu ze tří pán odřekl protože nevydržel čekání a koupil ojetinu.
Motorku bych doporučil pro - Pro mladý kluky a enduro důchodce.
Doplňky na motorce - Blastry, chrániče rámu, motoru, přepákování, nádrž 14l a vodítko řetězu vše Acerbis. Nosič, krátký držák RZ, rozšíření stojánku, seřiditelný zalamovací páčky, zásuvky pro USB a pro nabíječku baterie, sklopná zrcátka, a držák smartphone Zefal. Revolverová řadička, víčko expanzky Zeta. Zadní tlumič YSS Topline. LED blinkry na CB 500 z Ali. Mini fairing od Adventure Spec. Přední pružina K-Tech 9.0N ale stačila by 8.0N.
Recenze
Ano dá, nejlíp po polňačkách, okreskách, státovkách, kousek dálnice dá taky v pohodě.
Motorka je to dobrá, ale ten sériovej podvozek - to je tragédie
- zadek jsem dostal na doraz i na místě při zhoupnutí. Ale měl jsem možnost si sjet na 300L už na podvozku YSS a to je pak jiná liga (a to YSS není top značka, ale proti sérii i tak velikej posun).
Trošku jsi mne zklamal, s fotkami z jedné strany. To máš zleva vycpané slámou, nebo co?
Zkus to o pár snímečků doplnit, vždyť to dnes přece nic nestojí...
Jinak si myslím, že popisem pseudojaponského strojku ses docela trefil. Měl jsem možnost se na ní projet, je hodně příjemná...