renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 1150 R (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník CERT1980
Vloženo 27.10.2022
Aktualizováno 2.1.2023
Zobrazeno 1 617x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Baworak roadster po prvním majiteli z DE, "modrý obláček" v perfektním vizuálním stavu, technický stav podrobíme teprve podrobné kontrole.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Zatím nesoudím, uděláme zevrubnou servisní prohlídku koupeného motocyklu základní olejový servis a pak se uvidí...

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW R 1150 GS: kvůli vyšší ceně a vysokánským nájezdům inzerovaných kusů.

První dojmy - Po první jízdě trochu rozjařený z mechanické hlučnosti strojařiny (převodovka, motor, posilovač brzd...) Řidičská tupost na spojce je strojem nemilosrdně trestána :-), velká síla motoru, krásně tahá odspodu ca od 2 tisíc ale nejhezčí zvuk má okolo 4-5ti tisíc a tam je i nejlepší dynamika. Najeto zatím jen 70km, zžívám se, přechod z automatu je drsný :-).

Motorku bych doporučil pro - Klidný zkušenější jezdci, kteří vědí co od 1150 očekávat. :-). To zatím nejsem ale, pokusím se k tomu dalším ježděním prokousat.

Doplňky na motorce - Jediná výbava je jsou origo vyhřívané rukojeti a nosiče kufrů, jinak sériovka, tunit teprve budu...

Recenze

Stroj jsem vybral, že se mi líbí designem a chtěl jsem motorku trošku na emoce a delší výlety v rozumné cenové relaci, které mi boxer s velkým obsahem doufám dá.

Najeto mám zatím velmi málo, jen můžu říct, že mašina je klasického ražení a nic moc z řidičských chyb jezdci neodpustí . Nevhodné spojkování při podřazení umí motku pořádně rozvlnit a rychlé puštění spojky vystřelí motku střemhlavě vpřed. Krátce poskladané kvalty mě trochu matou a při rychlostech okolo 100km/h se zbytečně snažim dávat sedmičku, kterou to nemá , a většinou ani nevím jaký tam zrovna mám zařazený stupeň- silně uvažuji o Gipro modulu .
Jinak příjemné svezení. Ale zatím mi příliš pozornosti bere soustředění se na řazení, spojkování a vůbec ovládání motorky se kterou se zžívám. Jakmile něco pojezdim doplním zkušenosti.
Motor silný jako medvěd a taky tak hlučný, brzdy jedovky jak prase, ale díky síle dekomprese motoru skoro nejsou potřeba, podvozek žehlí díry pěkně je stabilní a úplný kliďas - to mi vyhovuje, Ovladatelnost při jízdě srovnatelná s DN 01, co jsem měl před tím, tedy úplně pohoda, i na místě to jde, sedlo je na mou výšku 180cm, akorát. Úložný prostor zatím 0, nemám kufry, spotřeba očekávám v klidu okolo 5l při spěchu tak 6,5l, servis a poruchy zatím nevím, uvidím "vstupní inspekční" prohlídka mě teprve čeká
Motka je jako doma na klikatých okrskách a nesedí jí dálniční tempo, má krátké převody a tím je to celkem dané. Cestování za mě tak do 100-150km na jeden zátah pak přestávka, posed je sportovnější a úhel kolen ostřejší, tedy bude potřeba trochu poladit, výšku a sklon řidítek a možná i snížení stupaček, vyšší plexi a určitě padáky... zas tolik si nefandim a nechci tak krásnou motku odrbat .

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
CERT1980
CERT1980 napsal 04.07.23 v 14:17

Tak mám za sebou první dva víkendové výlety. Jeden ca 600km a druhý 700km, Postřehy? No je to klidná síla, podvozek je opravdu dobrý, žehlí nerovnosti perfektně a není tedy utrpení jezdit i na občas rozbitých cestách. Na druhém tripu po Rakousku už jsme si druhý den spolu s "Barčou" sedli a i jsem ji trošku poškádlil a zjistil milou věc, že od 4500 výše se v ní objeví čertík a umí jet pěkně z ostra... to je příjemné když se chvátá, jinak svým charakterem rozhodně neponouká ji točit do červeného, jede si pěkně na krouťák od 2500 do 4500 tis. ot, napohodu poliká kilometry, žehlí nerovnosti, a přitome cucne 5,2-5,5l/100km, tedy žádná trága...vlastně dost podobně jako moje půdovní DN 01, Tam jsem byl mezi 4,9 a 5,6 dle stylu jízdy. Ale ten podvozek je pohodlnější než byl u DN ...jednoznačně... co dál... dal jsem aditivum Titanium Mototec 4 pro motorky, a potvrzuje se mi co už mám zkušenost z aut, že motor se zklidnil, oživilo to kompresi a jede to jak samet...Doporučuju... . Jinak dekomprese motoru je excelentní, i kámoš na tripu se svým Versysem 600 co jel za mnou, byl překvapený že skoro nebrzdím brzdami, prostě není třeba a při troše předvídavosti si postupně podřadím a brzdím motorem prakticky všude kde to situace dovolí. Tedy znovu potvrzuji že Erko je prýma stroj pro pohodové cestování a občas lze i zablbnout ale rozhodně vás k tomu svým charakterem nevyzývá...

Snekofon
Snekofon napsal 08.01.23 v 10:02 10b.

pěkná - lezeme do nové sezóny se stejnými stroji, tak ať to jezdí

CERT1980
CERT1980 napsal 25.11.22 v 13:06

Tak zatím to vypadá, že motorka je skutečně velmi udržovaný a zachovaný kousek... kromě spotřebního materiálu se zdá vše ve velmi dobrém stavu... tedy na stáří 21 let... klobouk dolu před předchozím majitelem... přeji si nyní udržet jeho standard péče a opatrnosti při provozu...

CERT1980
CERT1980 napsal 03.11.22 v 07:57

@elvis78: honda byla taky pěkná taková neokoukaná, jen jsem nepochopil, když už to protlačili takové ufo do seriové výroby, že si na tom nedali víc záležet - myslím hmotnost (274kg) bylo fakt moc )při jízdě dobrý ale na místě velká posilovna. Jinak ten automat byl zatím nejlepší co jsem měl možnost vyzkoušet jak mezi auty tak motorkami (oproti DSG,DCT nebo hydroměničům to bylo špička, tedy až na elektriku, tam není co řešit, tam je automat nejlepší ) prostě jen jedna rychlost 0-10000ot.) . eRko je taková úplná klasika prostě motorka jak ji "bůh stvořil" proto jsem po ní koukal a nakonec koupil - a ty válce do strany je vlastně takovej "bonus" k té kráse nahaté .. Plexi jsem vzal od wunderlichu, vario ergo - není moc krásné ale je funkční a já jsem "fajnovka" mám rád pohodlí při jízdě aby si mohl užívat do ostatní a ne jen vítr v přilbě a mouchy v hledí ... padáky taky wunderlich, protože jsou takové méně robustní i když drahé jak prase. Jen ještě řešim kufry, nějak se nedají sehnat origo v rozumném stavu "zatím". Tak snad se něco do jara objeví.

elvis78
elvis78 napsal 03.11.22 v 06:27 10b.

Tohle je moc pěkná motorka . Ta předchozí Honda byla teda obludná
Plexi velké taky kazí kolikrát vzhled! Možná by bylo dobrý spíše vybrat správný tvar Plexi a hru která není hlučná. Jel jsem se svojí Lidl helmou na triumphu kterej nemá prakticky žádný Plexi a bylo to lepší než na moji motorce s Plexi který není origoš

Více komentářů



TOPlist