renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW F 650 GS (2012)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník MasetkaMarketa
Vloženo 18.10.2022
Aktualizováno 18.10.2022
Zobrazeno 490x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.5

Popis motorky


Krásná, subtilní, kamkoliv tě doveze

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Moto-Libiš (Libiš) - Ochotný prodejce, vše vysvětlil, ukázal, zkušební jízda, přihlášení ... full service

Výška jezdce: 168 cm

První dojmy - Po mých předchozích moto podstatně vyšší, plyn ochotnější, vzhledem prostě baworák, velmi příjemný posed, palubní počítač (wow :D ) a už se těším až pojedeme příští rok k moři

Motorku bych doporučil pro - Všechny holky, mladí výletní kluci

Doplňky na motorce - Topcase, boční roztahovací kufry, navigace, vyhřívané gripy, padací rám, vyšší plexi

Recenze

Subtilní bawor pro holku ideální. Vyšší zdvih tě protáhne i nonasfalt cestou necestou, loukou až do lesa na houby. Na asfaltu ochotná, jede hned, nemusíš čekat na otáčky, kam se podíváš tam jedeš. Jedna dva kilo na tacháči hned. Pro mě novinka elektronický sytič je bezva. Palubní počítač už je pro mě úplně sci-fi (spotřeba okamžitá, průměrná, průměrná rychlost, okolní teplota, počítá nájezd kilometrů na rezervu). Menším mínusem je malá nádrž, pouhých 16 litrů. Ale nechá se s ní jezdit i za 4,4 l/100 km (což činí akční rádius cca 330 km). Ovšem nádrž máš pod zadkem, čili nemění příliš těžiště při plné a prázdné nádrži. Široká řídítka poskytují slušnou páku. Od bawora vyhřívané gripy. Nemožnost použít magnetický tankbag, jelikož vředu je plast. Vyšší plexi je proti větru na tělo fajn, ale s hlavou to mlátí pořád. Komfortní cestování při 140 km/h. Maximálku jsem zatím nezkoumala, ale v TP 189 km/h. Bezva posed jako na židli, čili hurá, nebolí mě kolena. Zakoupena s navigací, bočními origo roztahovací kufry (jsou ale hnusné, nu což, na dlouhé výlety na krásu nehraju). Dokoupen topcase hliník, montáž primitivní. Na mojí bramboře jezdím všude, dalo by se říct i pro chleba do krámu. Výlety, práce (30 km, cca půl cesty státovka a dálnice, zbytek Praha). Výlet na otočku 100 km tam a zpět bez ztráty kytičky vyrelaxovaná, kolena cajk. Servis zatím nevím, počítám s BMW cenami. Se spolujezdcem jede stále stejně, jen maličko při zastavení v kopci houpe, což je pro mě nezvyk.
V plánu výlet k moři, tak uvidíme příští rok.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
MasetkaMarketa
MasetkaMarketa napsal 22.10.22 v 12:35

Díky Myschan a kolama dolů ...
xvasek: Byla jsem zvyklá mít nádrž, tam, kde opravdu obvykle je, pravda, že ne na tak vysoké motorce a nemám samozřejmě zkušenost co to udělá v tomto případě s těžištěm. Jsem zvyklá tankovat od plna, i auto a pak jezdit v klidu. Brambora má docela pěkně vymyšlený měření množství pohonných hmot. Cca 200 km se nic neděje a na display jsou čárky jakože plno. Pak začnou čárky ubývat a když se rozsvítí oranžová kontrolka rezervy, která naštěstí nebliká, na display začne přibývat počet ujetých km od rozsvícení kontrolky. Mě to zatím vyšlo jen na cca 18 km, tedy zatím si netroufám říct kolik na rezervu, která by měla být 4 litry, ujedu. Dle spotřeby by se dalo odhadnout 80 km, pokud člověk pojede rozumně.
Osobně bych raději ujela na nádrž třeba 450 km, ale to už bych vážně nevěděla co si vymyslet za požadavky a musela bych si nafackovat.
Tam, kde obvykle bývá nádrž je pod plastovým krytem baterie a vzduchový filtr. Bohužel schránka na mobil ani nic uživatelsky přívětivého nikoliv.

xvasek
xvasek napsal 20.10.22 v 09:19 9b.

"Malé" nádrže pod sedlem ti vůbec být líto nemusí, zrovna včera jsem tankoval své RTčko a vzpomněl si na tvou recenzi a jenom si povzdechl. Když si představíš, že s natankováním RT si v podstatě nandáš 15kg tankbag, tak opravdu není o co stát.

Navíc tankuju stejně jenom těch cca 15 - 16 litrů, protože - nevím jak 650 - ale RT má hrozně invazivní kontrolku rezervy. V noci svítí varovný trojúhelník že pomalu nevidíš dopředu a komu by to bylo málo, tak ještě na displayi bliká (!) informace o palivu. Vždycky, kdž dojedu na rezervu, tak z toho mám málem infarkt. Proto se na to buď 30 kilometrů dopředu psychicky připravuju, nebo raději natankuju ještě před rezervou.

16l nádrž pod sedlem je při tí spotřebě úplný ideál. Co je vlastně v "normální" nádrži? Nějaká schránka na mobil nebo tak něco?

Myschan
Myschan napsal 18.10.22 v 13:54 10b.

Hezká. Ať slouží

Více komentářů



TOPlist