Naháč s motorem z endura a kardanem navíc…
Výška jezdce: 185 cm
První dojmy - První dojmy po více než roce bez motorky byly takové nejisté, hodně opatrné projetí a zkoušení, ale prostě mě ta motorka učarovala…
Doplňky na motorce - Vyhřívané rukojeti, topcase, zásuvka na nabíjení telefonu, malé plexi a hlavně přešité sedlo.
Recenze
To si jednou dal konstruktér od Hondy trochu víc saké a napadlo ho vzít motor z Transalpa, přidat kardanový převod místo řetězu a vytvořit naháče. Design dělal asi jeho stejně alkoholem posilněný kolega, ten přidal letmo uložené zadní kolo, objemnou, ale divně plochou nádrž a dělená řídítka. Ale i když byli oba snad úplně namol, tak vytvořili něco neotřelého, funkčního a svým způsobem krásného. A i když se hodně lidem líbit nemusí, mě se prostě líbí. Motor má příjemný zátah od spodních otáček, ale umí být pěkně ucukaný, když se to přežene a řadí se moc dole. Ale taky má krásný zvuk i se standardním výfukem, který krásně odhaluje to letmo uložené kolo. Brzdy by mohly být ostřejší, možná výměna hadic za pancéřové bude to, co potřebují. No, alespoň bude nějaká práce…
Jé hele kámošova bejvalka byla to krásná doba ať ti dělá radost
Blahoželám!!
Podle mě dobrá volba, v provozu nezdržuje, nenáročná na údržbu, spotřeba 4l. Mám jí 5let a natočeno 153 000km z toho já jsem natočil 90 000km, 70% ve dvou a třemi kufry a krom běžný údržby (oleje, filtry, gumy) žádný investice.
Tak přeju hodně spokojenejch km.
geniální mašina. Prosim víc fotek.
Dobře napsané a na ty roky je stále wery wery good holka