Je to úchylné, ale mám pro ni slabost. Je to ta nejzelenější věc, kterou jsem kdy viděl. Její barva je tak ostrá, že by vám dokázala vypálit oční sítnice.
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Patří k tomu nejlepšímu, co Kawasaki ve své dlouhé historii vyprodukovala. Vycházela ze svého předchůdce Kawasaki ZXR-750, která se už tehdy pro některé trhy označovala jako ZX7R, a s tímto strojem získal Scott Russell v roce 1993 titul WSBK.nestalo. Byla moc těžká, zavalitá a přišla pozdě. Ninja na ostatní prostě neměla. A přesto se stala legendou. V dobách dvouletého inovačního cyklu měla být už dávno nahrazena něčím lehčím, pevnějším a výkonnějším. Tahle motorka ale žila dál a vydržela v oficiální nabídce Kawasaki do roku 2003, což je samo o sobě pozoruhodné.
Doplňky na motorce - Zatim jsem jí dal do 100% technického stavu-přes zimu snad i původních barev.
Recenze
Jedná se o jeden z posledních superbiků nepoznamenaných elektronikou a euro normami a o skutečně ryzí sportovní stroj. Ani po více než dvaceti letech, kdy byl představen, jsem se s ním na okruhu v Brně neztratil. Ninja ZX7RR dokáže být zdatným soupeřem podstatně mladším motorkám. Přestože byly tyto stroje velice málo poruchové, jejich zpracování tak příkladné nebylo, takže některé díly poměrně brzy rezivěly.
Kawasaki ZX-7R
Vyráběna: 1996–2003
Motor: řadový čtyřválec
Objem/výkon: 748 cm3 / 111 koní
Vidlice: ? 43 mm, nastavitelné
Brzdy: 2x 320mm disk, 6pístek
Váha s náplní: 227 kg
? míle: 10,7 vteřiny / 207 km/h
Max. rychlost: 265 km/h
Jo měl jsem ji. Jo měl jsem pod zadkem i mnohem lepší a novější. Ale z žádné nebyli takové emoce, nadšení a zážitky.
Dobrej devadesátkovej chuligán