PROFIL MOTORKY

Kawasaki Versys 1000 (2016)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník TaťusPájus
Vloženo 20.9.2022
Aktualizováno 20.9.2022
Zobrazeno 1 346x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Měl jsem kdysi 650, litr tedy byla jasná volba. Jen jsem se k němu musel dopracovat vyzkoušení jiných stylů. Koupil jsem jej půl roku starého, na nové se v té době dlouho čekalo

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Motocentrum Tass (Chrudim I) - Už jsme tam kupovali motorek víc a vždy spokojenost

Výška jezdce: 189 cm

První dojmy - Věděl jsem do čeho jdu, věděl jsem proč ho chci, věděl jsem jaký motor ze Z1000 je, jen jsem si nebyl jistý velikostí a hmotností, ale 10km stačilo a slovo spokojenost nevystihuje jak moc mi padla a jak moc jsem rád, že mám cestovní enduro zpět.

Motorku bych doporučil pro - Pro někoho kdo chce cestovat, mít velkou přepravní kapacitu, dostatek výkonu, chce klidnej čtyřválec a nechce bramboru

Doplňky na motorce - Versys je ve výbavě GT, takže má vše: vyhřívané hefty a sedlo, zásuvky, ukazatel řazení, 3 originál kufry, držák na navigaci atd. já jen vyhodil ty přídavný světla a dal padáky od givi, ty originál mi přišli jak záslepka na prázdný místo. Dále vyměněno sedlo za gelové, místo origo přídavných světel jsem dal ledkové a ty integroval do padáků, na kufr dokoupil opěrku a zahrádku, přidal zásuvku pod sedlo, manželka chce taky nabíjet, no a protože na mě moc foukalo a můj Schubert vydával šílený zvuky, tak jsem dal vyšší plexy a ještě deflektor.

Recenze

Proč jste si vybral tento stroj?: Protože jsem chtěl cenduro, protože musím mít čtyřválec a já ten design Kawasaki fakt žeru...

Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti? : Mám za 5 let najeto 27000, já vím není to moc, ale stavba baráku a dvě malé děti mě dovolí jen jeden mototrip ročně a volný víkend se povede snad ještě míň... Zkušenosti jsou jen ty nejlepší, využívám ji převážně na dlouhé trasy, litrovej motor nevadne, není rozežranej a čtyřválec je prostě hodnej,.

Jízda: Používám na dovolené a dlouhé přesuny za rodinou z Prahy na Moravu, ať už dálnice nebo okrsky, vždy v pohodě, jen si pořád nemůžu zvyknout na plyn, na začátku má vůli (já vím, má ji mít), ale prostě pak zabere a né plynule, prostě cukne a zase jede jako kráva, prý je to ale vlastnost, no a když déle nejezdím, tak si na to odvyknu a vždy mě to vyděsí...

Motor: Vychází z Z1000 a kdo měl tu čest, tak ví co dokáže, kdo neměl, tak doporučuju, na svezení na Z1000 budete dlouho vzpomínat, já nebýt velký tlustý hovado, tak ji mám doma taky. Motor po úpravě je i ve Versysu a je nastaven kultivovaněji a to se k němu náramně hodí

Brzdy: motorku jsem kupoval s najetými 3000km, brzdy už jsou sedlé a brzdí dobře, mě by vyhovovalo, kdyby byli ostřejší, ale na Versys stačí. Ve 24000km jsem dával nové destičky, sjeté jsem je neměl, ještě by něco dali, ale v horku v zatáčkách v Chorvatsku už to nebylo ono, přeci jen je to těžká mrcha a plně naložená veze + 200kg

Podvozek: je plně a velmi lehce nastavitelnej, podle návodu jsem si nastavil na sebe a dokud nepojedu s batůžkem nebudu měnit. Jinak s batůžkem jen dotahuji zadní tlumič a paráda.

Ovladatelnost: je to vysoké a těžké, ale jak se to rozjede není problém, jen bacha na sesedání na štěrku, když podklouzne noha a není tam stojánek, tak se parádně zapotíte.

Spolujezdec: Zatím jezdím sám, mám manželku po porodu a na moto zatím nechce, pak dám vědět, to platilo první tři roky, teď už vesele drandíme a jediné co jsem musel dořešit, byla opěrka kufru, protože ta moje ,,potvora´´ vzadu klidně usne

Úložný prostor: pod sedačkou je ho dost, ale mám verzi Grand Tourer a ta má všechny 3 kufry, takže s tím nikdy problém nebude. I když jsem dokoupil i tu zahrádku na zadní kufr a samozřejmě tankbag, kromě piána snad odveze vše

Spotřeba: Hele nevím, PC ukazuje někde kolem 5, ale už jsem tam měl i 4,3 a 6,7, měřil jsem na dvou nádržích a bylo tam 5,1. Spotřeba je ale závislá na tolika faktorech, že když to bude do 6, tak budu spokojenej a popravdě, jen na dvou nádržích, pak už jsem se na to vys*al a mám klid

Servis: jako první byl 12000, takže olej, brzdovka, filtry a chladící kapalina. i když mám motorka servisku, tak jsem udělal sám, stejně ji budu mít dlouho a pak už mi nikdo km věřit nebude. ve 24000 zase vše podle servisky (zase sám) jen navíc jsem vyměnil řetězovku (tu pro sichr, měl jsem slevovej kupón a přední destičky, ty taky asi preventivně, viz výše

Poruchy: Zatím nic a snad to tak i dlouho bude. Jen pozor, ta elektronika je svině, řetěz mažu a čitím na centrálním stojánku, nastartováno se zařazenou 1 a přišla ke mě dcera, vzala za heft a KTRC vyhodnotilo chybu, jelikož diagnostiku nemám, tak vynulování zabere jízdně dost času a je to opruz, hlavní je, že to jde...

Kde se motorka cítí nejlépe: No asi na silnici, ale jemnej terén by asi taky dala, já ji chtěl kvůli posezu, dlouhým cestám v plném naložení a tak ji i využívat budu

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
TaťusPájus
TaťusPájus napsal 23.09.22 v 08:48

Děkuji, zkusím

VasonPN
VasonPN napsal 23.09.22 v 07:30 10b.

Ještě hodnocení. Hezký napsaný.

VasonPN
VasonPN napsal 23.09.22 v 07:29

Užívej. Dobrá motorka! S tím plynem: Sršeň mi na kurzu podstatně zmenšil vůli a pak úplně jiný pocit plynulosti. Zkus to.

biosák
biosák napsal 20.09.22 v 17:33 10b.

Parádní užívej

Více komentářů



TOPlist