renocar_duben



PROFIL MOTORKY

CFMOTO 800MT (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník hlemejzd999
Vloženo 17.9.2022
Aktualizováno 18.9.2022
Zobrazeno 6 685x
HODNOCENÍ PROFILU OD 26 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.8

Popis motorky


Moje první nová motorka. Vždycky jsem kupoval ojeté staré vrány

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Jaroslava FAJTLOVÁ JF AutoCentrum

Výška jezdce: 176 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki DL 1050 V-Strom XT: pro mne horší posez i poloha ve stupačkách, nohy jsou více zalomené, menší výbava v základu, taková spíš obyčejná motorka, která se mi ani vzhledem moc nelíbí
Moto Guzzi V85 TT: ještě horší posez a poloha ve stupačkách, na mně jsou asi daleko a nízko řidítka, zvuk motoru jsem nějak nemohl zkousnout a ten jízdní projev je taky nějakej divnej , asi to maj rozbitý :-D, jinak po designové stránce nádherná

První dojmy - První dojem byl překvapení, jaká je to velká motorka. Je to normální velké cenduro, jako třeba GéEso. Motorka mi padla hned do ruky a neni potřeba si na nic zvykat. Vše je tam, kde má být. Motor je sice jen dvouvál, ale jede pěkně a výkonem v pohodě dostačuje i na ostřejší jízdu i se spolujezdcem na dovolenou.

Motorku bych doporučil pro - Doporučil bych všem, kteří dokáží překonat předsudky, že to je čínská značka a chtějí novou motorku za dobrou cenu

Doplňky na motorce - doplňky, jako jsou vyhřívané gripy, sedačka, quickshifter, tlumič řízení, tempomat, kryty rukou atd jsou v základní výbavě
Doplňky v základu:

Tempomat
Tlumič řízení
Quickshifter
Náklonové ABS
Kontrola tlaku pneu s teplotou vzduchu uvnitř
Vyhřívané rukojeti
Vyhřívané sedadlo řidiče
Přídavné mlhovky
2x USB port ,1x 12V DC
Ochranné kryty rukojetí
Ochranný rám
Hliníkový kryt motoru
Centrální stojan
Zadní nosič TopCase
Vyplétaná kola
Přepínání režimů jízdy
Dokoupit je nutné jen držák bočních kufrů a kufry na cestování .
Ke kufrům jsem dokoupil zatim jen nejaké drobnosti, jako je hrazda na držák telefonu/navigace, ochranné polepy nádrže, ochranou folii na displej a rozšíření bočního stojanu

Recenze

Motorka mi hned při zkušební jízdě ( při které jsem s ní strávil dopoledne na jihočeských silničkách a polňačkách) padla hned do ruky a neni potřeba si na nic zvykat. Vše je tam, kde má být a člověk se lehce brzy dostane do fáze, kdy nemusí přemýšlet, kde má co hledat.

Dnes, když už ji mám doma, jsem si už po pár jízdách dokázal v rychlosti na dvě přepnutí v menu zapnout, nebo upravit stupeň vyhřívání heftů, nebo sedačky, tempomat je jen otázka kliknutí na přepínač. To jsou věci, které asi nejvíc používám, protože už je dost kosa.
Když Vám to ovládání menu vysvětluje prodejce v showroomu, tak to stejně hned zapomenete, takže pak na to stejně každý přijde sám znova
Telefon, hovory, navigace - vše je logické a přehledné.
Spárování samotného telefonu s motorkou přes apku proběhlo perfektně, helmu mám spárovanou jen jednu ( jdou spárovat s motorkou dvě )
- na displeji se pak ukazuje hovor a můžete volat, přehrávání hudby, pokyny navigace atd.
-navigace je jenom jednoduchá v podobě symbolů ve velkém kruhu uprostřed displeje, kde se zobrazuje např šipka a za 200m odbočte vlevo, nebo kruhový objezd a směr výjezdu atd.

Cíle a trasy si zadáváte v telefonu v aplikaci a to se pak zobrazuje na displeji.
Aplikace sleduje třeba stav spotřeby, jsou tam různé statistiky průměrné rychlosti a jiné zbytečnosti
Aktualizace software - třeba palivových map a opravy chyb chodí přes T-Box jednotku.
Ovladatelnost je skvělá, brzdy jsou tak akorát ne moc kousavé.
Na místě to s tou ovladatelností ještě vychytávám, protože, i když měřím 176cm, tak dosahnu jen tak na špičky. Motorka je dost vysoká a třeba manipulace na mokré trávě na dvorku je vždycky takové malé cvičení.
Pohodlí je na cestě neskutečně komfortní (ani moc měkké) , tlumiče jsou naladěné od výrobce a neni třeba s nimi hned něco dělat a hned to totálně rozesrat. A ta sedačka řidiče se jim povedla.
Je to motorka na cesty, ale i lehký terén (když se přezuje na nějaké Mitasky, tak dá Albánii a podobné „offroad“ vložky v pohodě)
Kufry jsou skvěle zpracovány a vnitřní výplň je paráda .
spotřeba do 5l je taky super , na nádrž se dá ujet 375km (400 asi při hodně klidné ruce)
Ještě takový poznatek: při hodně prudkém brždění se spustí varovné blikače a naopak při projetí třeba křižovatkou se blinkry automaticky samy vypnou ( po ujetí určité vzdálenosti při mírném zatočení s blinkrem, nebo hned po projetí křižovatkou po narovnání motorky. Je tam na to nějaké čidlo a funguje to, jako v autě automaticky, takže je konec se zapomínáním vypnutí blinkrů, kdy jsem jel třeba kilometr s pořád zapnutým blinkrem. Vždyť to znáte .
Při koupi jsem se rozhodoval mezi více značkami ( zavedenými, japonskými i italskými ) , ale vyhrálo to eMtéčko kvůli výbavě, ceně a neméně taky kvuli vzhledu ...je to pěkná motorka
Kvalitou zpracování se dá srovnat s ostatními motorkami v této cenové hladině. Už to neni ta stará čína z dob před deseti lety, kde byla znát úspora na všem a všechno se na tom sralo
Ovladače, použité materiály, rám, sváry a vůbec všechno vypadá stejně, jako u jiných značek ( např. nový V-Strom1050XT mi připadá vedle této, jako chudší a levnější motorka)
Kdo se rozhoduje mezi koupí nové MT800 se zárukou a třeba jeté GS1200 z druhé, nebo třetí ruky, nebo jeté Africe, tak se musí rozhodnout, jestli to snese jeho ego
Jelikož jsem čerstvý majitel, tak se časem určitě nějaké nedostatky najdou, zatim jsem nadšený, ale jeden mám hned od prvního svezení - je to citlivost, nebo spíš nedostatek odezvy na sepnutí spínače blinkrů.
V nové kožené rukavici neni ani poznat, jestli jste ten spínač sepnuli, nebo ne a tak radši hodim oko na displej, jestli to bliká, nebo ne a navíc je ten přepínač umístěný nad spínačem klaksonu, takže občas někoho na křižovatce místo blikání vytroubim, ale už si zvykám a už se mi to nějakou dobu nestalo.
Mám ji teprve krátce, ale třeba s touhle recenzí bych se plně ztotožnil, vystihuje tak nějak přesně mé pocity https://www.motorka...=clanky&cid=2921
neumim se tak rozepsat, tak vám to sem dám z druhé ruky
A jak mikee81cituje Pepu Sršně: „Víte co je lepší, než motorka ? Nová motorka !“ - tak u téhle to platí stoprocentně!

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
David40
David40 napsal 27.01.24 v 09:00

David40
David40 napsal 27.01.24 v 09:00

David40
David40 napsal 27.01.24 v 09:00

David40
David40 napsal 27.01.24 v 09:00

David40
David40 napsal 27.01.24 v 09:00

Více komentářů



TOPlist