Honda CBR 600F (2006)

Vloženo 16.9.2022
Aktualizováno 12.2.2023

Lehounká mrcha, která byla můj sen od 15 let a teď jsem si ho splnil

První dojmy - Je to minibike oproti Tracer 900 :-)

Motorku bych doporučil pro - Líbí se mi, že to není úplný supersport a dá se na ní jet i na delší cestu, aspoň se to zatím tak tváří:-) ten, kdo má strach, že je vysokej na tuto mašinu, tak ujistím, že měřím 187cm a je mi to akorát, větší dlouháni už budou asi bojovat. Mně vyhovuje úplně, jak má.

Doplňky na motorce - - 4x hříbky, ještě jsem jich tolik neviděl, ale asi mi to ani nevadí
- zalamovací páčky Rutan
- laďák R.P.
- proužky na kolech
- ukazatel zařazené rychlosti
- kryt řetězu
- nové plexi
- carbonové blinkry a blatníček

Koukám večer po internetu a najednou na mě vyskočila Honda CBR 600F, rv 2006, koupená v ČR, najeto 20.000 km a majitel garantoval původní stav se všemi originálními díly, nebouraná a plně servisovaná v Autoelegance Brno Řečkovice. Cena byla vysoká, ale i přesto jsem začal pátrat. Majitel bych ochotný a jeho důvod prodeje adekvátní. Zajel jsem do Hondy a opsali si VIN a najednou přišlo několik servisáků a všichni říkají, že takovou raritu už dlouho neviděli, že předchozí majitel měl zdravotní potíže, ale nechtěl se ji vzdát, tak ji měl pořád doma. Veškeré prkotiny nechal dělat v Hondě, ať už to byly zalamovací páčky, červené linky na kola a mnoho dalších. Servisáci v Hondě mě ujistili, že motorku znají od původu a opravdu s ní neudělám chybu. Zkrátka to, co je psáno v inzerátu je pravda. Tak i přes tu vysokou cenu jsem se rozhodl, že na ni mrknu.

Jakmile jsem přijel na prohlídku, pan majitel puntičkář a sám tvrdil, že ten stav se opravdu musí vidět, že sám tomu nemohl uvěřit, když ji kupoval. Asi hodinu jsem ji prohlížel a nemohl jsem nic najít, kromě samozřejmě spotřebních nutných investic. Nechtěl slevit a naprosto to chápu.

Sedl jsem na ni a jel se projet. No ty spodní otáčky nic, přidávám a zase nic, tak říkám ty vole zlatej Tracer, ten táhne odspodu a to je letadlo oproti CBR, no ale pak to přišlo 8tis otáček a už se rozjížděla Opravdu jsem si říkal, že je to maličký minibike, který chci. Každý mi říkal, seš vůl, měnit Tracera za CBR o 10 let starší. A já si říkam, že za ty km, co jsem letos najel celé 3.5tis, tak Tracera neužiji, i když mě to štve, protože je také luxusní. Na to ježdění kolem komína mi CBR bude stačit.

Udělal jsem kompletní servis, ale opravdu z gruntu komplet veškeré náplně vyměněné, kontrola ventilů, nové iridiové svíčky, gumy už tam dal předchozí majitel, takže také nové, no opravdu je to teď, jak když vyjíždí z Hondy v roce 2006

Na evidenčce se na ni ze zajímavosti přišel podívat technik a popsal jsem mu život CBRa, tak na to koukal a říkal, že to už dlouho neviděl. V servisu byl sundaný kabát, plexi a nikde ani škrábanec, opravdu vše původní. Dokonce i polepy všechny původní. Sám servisák koukal. Takže mám i já radost a teď je otázka, jestli ji radši nenechat v garáži

Hodně se mi líbí to krátké řazení, to je cvak cvak cvak a letíš..ale je to srdcem SS, takže to k tomu patří.

Z čeho jsem teda v šoku, tak nechápu absolutně ukazatel palivoměru. Jedu jedu a najedou to bliká, jedu na benzinu a pak to zmizí. Četl jsem nějaké recenze a asi už chápu, že se nejedná o ukazatel palivoměru, ale rezervy, i když ani teď pořádně nechápu, jak to funguje. Asi jediná chyba, na kterou jsem přišel, jinak si to užívám a o to víc, že dětskej sen se naplnil

Zlord
Zlord napsal 23.01.23 v 21:53 10b.

Gratuluji ke splnění snu, CBR moc pěkná!!! Super recenze

Paulano
Paulano napsal 23.09.22 v 10:38 10b.

Vasko969
Vasko969 napsal 20.09.22 v 08:30 10b.

Detske sny si treba plnit !!! GRATULUJEM.

Gilless
Gilless napsal 16.09.22 v 22:59 10b.

Koukám, že přeci jen Cebro, dobrá volba Ten ukazatel paliva se rozsvítí až když jsi na rezervě a pak na něm postupně ubývají dílky během pár kilometrů. Ve výsledku je to takový psycho, že tě donutí tankovat hned jak se to zobrazí

Kali88
Kali88 napsal 16.09.22 v 19:43 10b.