Lehounká mrcha, která byla můj sen od 15 let a teď jsem si ho splnil
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Je to minibike oproti Tracer 900 :-)
Motorku bych doporučil pro - Líbí se mi, že to není úplný supersport a dá se na ní jet i na delší cestu, aspoň se to zatím tak tváří:-) ten, kdo má strach, že je vysokej na tuto mašinu, tak ujistím, že měřím 187cm a je mi to akorát, větší dlouháni už budou asi bojovat. Mně vyhovuje úplně, jak má.
Doplňky na motorce - - 4x hříbky, ještě jsem jich tolik neviděl, ale asi mi to ani nevadí
- zalamovací páčky Rutan
- laďák R.P.
- proužky na kolech
- ukazatel zařazené rychlosti
- kryt řetězu
- nové plexi
- carbonové blinkry a blatníček
Recenze
Koukám večer po internetu a najednou na mě vyskočila Honda CBR 600F, rv 2006, koupená v ČR, najeto 20.000 km a majitel garantoval původní stav se všemi originálními díly, nebouraná a plně servisovaná v Autoelegance Brno Řečkovice. Cena byla vysoká, ale i přesto jsem začal pátrat. Majitel bych ochotný a jeho důvod prodeje adekvátní. Zajel jsem do Hondy a opsali si VIN a najednou přišlo několik servisáků a všichni říkají, že takovou raritu už dlouho neviděli, že předchozí majitel měl zdravotní potíže, ale nechtěl se ji vzdát, tak ji měl pořád doma. Veškeré prkotiny nechal dělat v Hondě, ať už to byly zalamovací páčky, červené linky na kola a mnoho dalších. Servisáci v Hondě mě ujistili, že motorku znají od původu a opravdu s ní neudělám chybu. Zkrátka to, co je psáno v inzerátu je pravda. Tak i přes tu vysokou cenu jsem se rozhodl, že na ni mrknu.
Jakmile jsem přijel na prohlídku, pan majitel puntičkář a sám tvrdil, že ten stav se opravdu musí vidět, že sám tomu nemohl uvěřit, když ji kupoval. Asi hodinu jsem ji prohlížel a nemohl jsem nic najít, kromě samozřejmě spotřebních nutných investic. Nechtěl slevit a naprosto to chápu.
Sedl jsem na ni a jel se projet. No ty spodní otáčky nic, přidávám a zase nic, tak říkám ty vole zlatej Tracer, ten táhne odspodu a to je letadlo oproti CBR, no ale pak to přišlo 8tis otáček a už se rozjížděla Opravdu jsem si říkal, že je to maličký minibike, který chci. Každý mi říkal, seš vůl, měnit Tracera za CBR o 10 let starší. A já si říkam, že za ty km, co jsem letos najel celé 3.5tis, tak Tracera neužiji, i když mě to štve, protože je také luxusní. Na to ježdění kolem komína mi CBR bude stačit.
Udělal jsem kompletní servis, ale opravdu z gruntu komplet veškeré náplně vyměněné, kontrola ventilů, nové iridiové svíčky, gumy už tam dal předchozí majitel, takže také nové, no opravdu je to teď, jak když vyjíždí z Hondy v roce 2006
Na evidenčce se na ni ze zajímavosti přišel podívat technik a popsal jsem mu život CBRa, tak na to koukal a říkal, že to už dlouho neviděl. V servisu byl sundaný kabát, plexi a nikde ani škrábanec, opravdu vše původní. Dokonce i polepy všechny původní. Sám servisák koukal. Takže mám i já radost a teď je otázka, jestli ji radši nenechat v garáži
Hodně se mi líbí to krátké řazení, to je cvak cvak cvak a letíš..ale je to srdcem SS, takže to k tomu patří.
Z čeho jsem teda v šoku, tak nechápu absolutně ukazatel palivoměru. Jedu jedu a najedou to bliká, jedu na benzinu a pak to zmizí. Četl jsem nějaké recenze a asi už chápu, že se nejedná o ukazatel palivoměru, ale rezervy, i když ani teď pořádně nechápu, jak to funguje. Asi jediná chyba, na kterou jsem přišel, jinak si to užívám a o to víc, že dětskej sen se naplnil
Gratuluji ke splnění snu, CBR moc pěkná!!! Super recenze
Detske sny si treba plnit !!! GRATULUJEM.
Koukám, že přeci jen Cebro, dobrá volba Ten ukazatel paliva se rozsvítí až když jsi na rezervě a pak na něm postupně ubývají dílky během pár kilometrů. Ve výsledku je to takový psycho, že tě donutí tankovat hned jak se to zobrazí
Pěknej kousek