Je to osel. Měl jsem před pěti lety předchozí verzi s obsahem 670ccm a to byl taky osel. Tupé tažné zvíře. Ale i zábavné.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Mám to co momentálně chci a tak jsem zase na chvíli spokojený.
Motorku bych doporučil pro - Je to univerzální přibližovadlo pro každého.
Doplňky na motorce - Akrapovič, super zvuk.
Originál topcase. To je nutnost. Pod sedlo se vejde prd.
Držák telefonu s indukčním nabíjením, protože navigace se občas hodí.
Vysoké plexi.
Recenze
Podívejte se na můj profil.
Devět let, devět motorek. Takže se dá s úspěchem předpokládat že tahle se taky dlouho neohřeje. Ale. Nikdy neříkej nikdy.
Chci něco na dojíždění do práce, 1000km měsíčně a na to je Oslík super.
Před pěti lety jsem měl Integru 700.
Ta mě moc bavila, ale kolena se dotýkala kapotáže a to mi hodně vadilo.
Integra 750 má o 8cm víc místa pro kolena a třístupňově nastavitelný režím jízdy Sport.
Na režim Drive je to stále klasický osel, režim Sport/1 je pro běžné ježdění a na Sport/3 už to upaluje jak prdlý.
Jako tohle mě fakt baví.
Osel neskutečně klame tělem.
Vypadá jako tupé tažné zvíře (kterým umí být) Ale díky režimu Sport/3, sedmnáctkám kolům a tuhému rámu dokáže opravdu hodně překvapit.
Ten můj navíc hýká přes Akrapoviče a to mě baví.
Objednal jsem nové gumy, ten přede mnou byl rovinkář. Filtry, olej, brzdovku, svíčky a klasické žárovky do pozičních světel protože někdo přede mnou tunil čínskými sračka diodami a tak už to nesvítí vůbec.
Těším se až dostane co potřebuje.
Asi na ni nalepím oslíka jako na tu předchozí a bude jasno.
Na dálnici si vezme 4.7
Kochací výlet po okolí 3.2
Do práce, z práce 3.7
Co jsem chtěl, to mám.
Tak ať to jezdí!
Tak už zase
Hezky pěkně ty