V10 Centauro pro okopotěšení a poježdění. .leštěné padáčky,stavit. tlumič řízení. Stavitelný podvozek. Chci si jen změnit motorku v profilu a vy mě nutíte si tady vymejšlet cinty. Prostě designovej výstřel od fabriky jakej se tehdá neviděl.
Výška jezdce: 187 cm
První dojmy - Chtěl jsem ji, koupil ji, jezdil ji a zbořil. Je trochu těžší ale slušnej podvozek a výbornej motor. Jezdila fakt dobře, tah už od nejnižších otáček . Prostě tam ten motor byl znát , taková byla živoucí. Do zatáčky je jí potřeba trochu pomoct a na rovince pěkně táhne. Měl jsem na ní vyžší stupačky z V11 s těma standardníma jsem dřel v zatáčkách špičky. Kapotka fakt fungovala, a při silničních limitech byla stabilní.
Recenze
Dlouho jsem po ní koukal a hledal. Nejsem zrovna cestovatel tak mi nevadí ne zrovna nejpohodlnější posez. Jezdim jen po Čechách, srazy Guzzi a do kolbenky.
Výbornej motor. Jezdila fakt dobře, tah už od nejnižších otáček . Prostě tam ten motor byl znát , taková byla živoucí. Do zatáčky je jí potřeba trochu pomoct a na rovince pěkně táhne. Měl jsem na ní vyžší stupačky z V11 s těma standardníma jsem dřel v zatáčkách špičky. Kapotka fakt fungovala, a při silničních limitech byla stabilní.
Tak to po Aviích už i přívěsy pro koně objíždět s respektem a velkým obloukem...?
Centauro se mi vždycky moc líbilo...
Tak to je velká škoda, krásná motorka to byla... Hlavně že jsi ty v pořádku a celej.
Dej mi potom vědět jak jsi dopadl s ČKP. Ahoj
Nejhezčí Guzzi poslední doby...škoda ji :´-
Mnoho km už asi nebude, poněvadž sem se potkal s přívěsem na koně a od té doby je v pár bednách.
Dobře vymazlená