cfmoto 800MT Sport - za rozumné peníze pohodlná motorka s motorem KTM a víc než slušnou výbavou.
Motorka koupena od Quad Café Beroun
Výška jezdce: 186 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Yamaha Tracer 9 / 900: se stejnou výbavou už to byla nepřijatelná cena...
První dojmy - Po naháči a sportovnějším GT úplně jiná pozice - uvolněnější a pohodlná i po pár stovkách km. Příjemný pocit z velké motorky. Pár drobností by se ještě dalo dotáhnout k dokonalosti, ale každá motorka má něco :)
Motorku bych doporučil pro - Pokud někdo nemá mindrák z čínsko-rakouské značky a za rozumné peníze chce pěknou a vybavenou motorku...
Recenze
Po předchozí dobré zkušenosti s CFMOTO 300NK a CFMOTO 650GT jsem hledal něco pohodlnějšího nejen pro jezdce, ale i pro baťůžek.
Spousta použitelné výbavy a osvědčený motor od KTM, hodně pohodlný nastavitelný podvozek, spoustu místa pro dva. Uvítal bych možnost dát přední štít o pár cm výš (měřím 186 cm), ale přídavný deflektor udělá stejnou službu. Software má občas nějakou tu chybičku, kterou distributor slibuje doladit, ale nic zásadního, co by mě vyloženě štvalo. Na dlouhé a pohodlné cesty výborná motorka. Není zas přehnaně velká a těžká, takže i každodenní dojíždění do Prahy je v pohodě. Spotřebu zatím držím kolem 4,4 l/100km (taková rozumná svižnější jízda - žádné závody).
Díky
Zatím jsem hodně spokojený a pár těch "nedotažeností" se mi už podařilo odstranit nebo si zvyknout. Toho ucukaného plynu je škoda, ale s najetými km ten problém postupně mizí. A věřím i v další aktualizaci sw od výrobce.
Měl jsem možnost přesednout ze své SA1290 na Adventue 890 a hned zase na 800MT na drátech a zpět, tak si troufám trochu posoudit a upřímně 800MT je na pohled daleko hezčí než 890 ...
I posaz a ovládání bylo super, takzvaně mě sedla do ruky, stejně jako KTM. Jediné co mě štvalo byl ucukaný plyn, prý je to software a ladí to, ale tohle by se asi nemělo dostat mezi lidi, když to není na 100% odladěné
Užívej ji hlavně ve zdraví