Silná, hbitá motorka s úžasným výkonem a brzdami
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda CBF 1000: důvod neuveden
První dojmy - Po čtyřech letech na silničním enduru jsem si chvilku zvykal. Už si to sedlo a užívám si úplně jiné svezení
Motorku bych doporučil pro - Řekl bych že pro trochu už vyklidněné piloty, jako první motorku bych ji asi nedoporučil
Doplňky na motorce - Koupil jsem v origo stavu, pouze zadní držák SPZ je kratší. Postupně doplněno:
12V zásuvka
držák na telefon
držák kufru Kappa
Kufr Givi E470N Simply
Tankvak Givi (tanklock)
Průměrná spotřeba - 5.94146 l/100km
Recenze
Po posledních letech s litrovým dvouválcem jsem se rozhodl zkusit čtyřválec. Po prvních 300 kilometrech jsem došel k asi ne překvapivým poznatkům: podvozek je tuhý, jede to jak prase, parádní brzdy, Fazer poslouchá na jedničku. Batoha jsem ještě nenasadil, protože vyžaduje topcase. Škoda že fejzřík vypadá s jakýmkoliv kufrem blbě... Úložný prostor je bohužel maximálně na vercajk a lékárnu. Vypadá to, že nejvíc se jí bude dařit ve vyšších otáčkách na okreskách s pěkným asfaltem.