Pohodlný cestovní stroj s patřičnou jiskrou pro bezpečné předjíždění. Designové boční kufry doplňují ucelený vzhled.
Motorka koupena od FIRMA:Moto Anex (Děčín III-Staré Město) - Naprostá spokojenost s přístupem i komunikací, vše fungovalo na jedničku
Výška jezdce: 180 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
BMW F 900 XR: nemilé zkušenosti dvou vlastníků se spolehlivostí
Yamaha MT-09 Street Rally: Design - jednooký kyklop
První dojmy - Automatická převodovka je bomba, řadit lze ale i manuálně dle potřeby. Musím si zvyknout na elektronický plyn, při nízkých otáčkách trochu ucukaný. Do zatáčky se skládá ochotně, průjezd pocitově jistý.
Motorku bych doporučil pro - Pro pokročilejší motorkáře, kteří si chtějí užít pohodovou jízdu s automatickou převodovkou, vhodná jak kolem komína tak i na dlouhé štreky.
Doplňky na motorce - Top-case, tank vak, pohodlné sedlo jezdce i spolujezdce, mlhová světla LED, komfortní stupačky pro spolujezdce
Průměrná spotřeba - 8.2 l/100km
Recenze
Po najetí 1.500 km nemohu najít v jízdním projevu žádnou chybu. Brzdy mají čitelný nástup, zadní trochu vlažnější. Motor se sbírá z nízkých otáček ochotně, když mu naložím bleskově podřadí a vystřelí dopředu. Zatím sólo jízdy bez spolujezdce. Do kufrů bych dal i mrtvou tetu (naporcovanou), otvírání jedním klíčem. Spotřeba mě příjemně překvapila, zatím jezdím za 4,4 l/100km, což je při obsahu 1.080 ccm podle mě úžasné. Na okreskách pohodlná, normální nerovnosti v pohodě, dálnice s tempomatem příjemné, plexi účinné včetně plexi blástrů.
Nádhera, užij si ji
Gratulace. Taky o ní přemýšlím. Jo a samozřejmě 10, minimálně za tu mrtvou tetu
Pěkná mašina. Ať dělá radost.