Vlastník | masev | |
---|---|---|
Vloženo | 24.6.2022 | |
Aktualizováno | 26.7.2022 | |
Zobrazeno | 6 148x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 24 UŽIVATELŮ
Vlastník | masev | |
---|---|---|
Vloženo | 24.6.2022 | |
Aktualizováno | 26.7.2022 | |
Zobrazeno | 6 148x |
Dobrá objektivní recenze
Dobré počtení .
Zdarec, pěkné jsi to popsal, paráda.
Fakt dobrej koment. Dlouho (jestli vůbec) jsem takovej neviděl. Hlavně, že tě AT baví a rozumíte si. Tak si ji užívej
Díky všem za komentáře. Když už jsem si řekl, že recenzi napíšu, snažil jsem se, aby k něčemu byla. Tak či tak, většinou si stejně motorku vybíráme protože ji prostě chceme, takže bývá rozhodnuto předem
Zatím nejlíp napsanej koment který jsem tady četl.Nechybí lehkej nadhled a smysl pro humor stejně jako cit pro detail. Po přečtení defakto nic víc člověk vědět nepotřebuje. Přeji ti z každý štreky šťastnej návrat.
Klobouk dolů před recenzí/ popisem Fakt parádní. Díky
Dobře napsaný. Dík za tu práci, co sis s tím dal.
super
Pěkná motorka a taky pěkná recenze . Ať dlouho a dobře slouží k plné spokojenosti a hlavně vždycky kolama dolů . R
Také jsem majitelem černé Afriky Adventure Sports 1100 a souhlasím téměř se vším co zde bylo napsáno. Měl jsem trošku problém s plexisklem, které mi způsobovalo při rychlostech nad 100 km/h turbolence (měřím 192 cm), ale vyřešilo to trochu jinak tvarované plexi a bez otvoru ve spodní části od firmy WRS.
Jinak je to opravdu velmi příjemná motorka.
Souhlasim nesporná výhoda afriky je spolehlivost motoru ;)
Parádní recenze, pobavila, poučila, měli by ji dávat za vzor! Díky za ni a za tvůj čas u ní strávený. Ať to jezdí
Dnes som vymenil pneu dal som Metzeler karoo street vyvažil som ju,ráfik behá asi 1.5-2mm do strany myslím že je to v norme ale ten Brig.skakal skoro 0.5cm.Je to oveľa lepšie riaditka sa trocha trasú od 68-72km/h ale netreba ich držat (vtedy som ich musel chytiť hneď) skákanie pri cca 50km/h zmizlo takže v globále ovela lepšie.Volal som do Hondy takže riaditka si mám držat,a že nemám dofukané pneu a že to robí kufor...tak som to urobil sám.Ďakujem pekne za radu.
První krok nechat kolo převážit a zkontrolovat vycentrování ráfku. Mně lítalo kolo do stran, což způsobuje vibrace do řídítek, to odstranilo vycentrování. Pokud je ráfek rovnej, je na výměnu guma. Bridge, který tam Honda dává z výroby, jsou ale fakt obecně špatný. Špalky se nerovnoměrně sjíždí, což po nějakém nájezdu chování dál zhoršuje... Já ji vyreklamoval, tj. dali mi novou, což ale nijak zásadně nepomohlo (houpalo se to i s rovným ráfkem). Až přezutím na Metzeler Karoo Street se chování zlepšilo řádově.
Zdravim mám model 2022 a naj.3000 km problém s predným kolesom mam od nova.Dal si to koleso vycentrovať alebo len vyvážiť? Mám tam tiež Brigestone.
Japonci jsou dobrý v upgradech, tj. když udělají druhou verzi modelu, zpravidla odstraní všechny mouchy té první verze. Kdybych kupoval dneska, Tracera bych hodně zvažoval, už jenom kvůli tomu tříválu. A i zbytek se povedl. Tak ať šlape a s pravačkou opatrně, ať nestratíš batůžek.
hele mám 190cm, 102kg a na tom Traceru rozhodně netrpim nedostatkem místa.. na kawě jsem vlastně taky netrpěl, ale nohy tam přece jen jsou už dost zalomený a hlavně manželka se mi na ní bála, ta motorka má příliš dramatickej přednes (měl jsem tam v kawě montovaný akrapy).. Tracer má dost podobnej posez, jako adventure motorky, sedí se tam hodně vzpřímeně, nohy skoro svisle dolů.. paní manželka dokonce říká, že je stejně pohodlnej jako Afrika.. rozhodně se tam nekopeme nohama, což se na Afře občas stavalo.. ten elektronickej podvozek vyžehlí leccos, i když to má vpředu jen 17 kolo a silniční zdvihy..
ale Afrička je Afrička... tak hlavně ať jezdí a pozor na bílý Iveca
přeji hodně pohodových km na této krásné afričance, přečetl jsem celou tvoji recenzi i když to bylo dlouhé ale takto to má být - jako pomoc pro lidi co se rozhodujou. Takže GJ
Robertak, díky. Důležitý je, že jsi tu srážku přežil Ty Tracera i Kawu (novou Ninju 1000 SX) jsem taky okukoval. Pro nás přerostlé ale na delší cestování taky nejsou ideální. Oba výborný stroje. Pokud chce člověk jezdit 100% asfalt, těžko hledat lepší bajk v podobné cenové hladině.
moc pěkná recenze
na crf1000d jsem odjezdil jednu sezónu (něco přes 20 tis km) a kdyby přežila čelní srážku s Ivecem, měl bych jí asi doteď.. o nový 1100 pořád uvažuju, hrozně se mi stýská po tom suprovym 2válcovym 270st. soundu, ten nemá chybu.. chtěl jsem ale napřed vyzkoušet i něco jinýho, tak jsem přes Kawu Z1000SX (2018) zatím došel k Traceru9GT s tim "permanentně přinasranym tříválem" a ten zatim baví moc a to jeho nasraný vrčení je taky fajn, takže se ATAS1100 ještě na chvíli odkládá.. snad do příští sezóny soudruzi v hondě najmou do dizajn studia někoho, kdo neni barvoslepej, protože ty hondí barvičky posledních pár let, to je takovej smutnej příběh..
kolega pode mnou - ano, GSA zabere jedno regulérní garážové místo
já ještě doplňuji jednu podstatnou informaci, mám jednu garáž pro jedno auto, Afrika jen uzounká štíhlounká, je postavena podél boční zdi garáže, před ní mám ještě skůtr...vedle nich auto běžných rozměrů...Bohužel žádné GSA ani jiný boxer-stroj, který má i s padáky válců na šířku téměř metr bych tam nedostal...takže je také skladná...
MIg_35 máš recht, plégo se dá vyměnit. Já to srovnával s Afikou, Triumphem a Guzzinou, kde už základní plégo v dolní poloze fungovalo výrazně líp, než to na KTMce (umístění na motorce a tvar). To jsem musel v průběhu testování odšroubovat, protože ani v horní poloze (pro nastavení musíš použít nářadí, což moc nechápu) se nedalo použít. Co jsem koukal na YT, tak ho hodně lidí vymění nebo přidá deflektor... KTMka je ale asi nejvíc orientovaná na terén, tak má nižší plégo logiku. Určitě zrovna tohle není důvod si Rko nekoupit. Manipulaci s GSA neumím posoudit, nejel jsem na tom. Jel jsem na standardním GS a to bylo pro manipulaci těžký, i když má váhu nízko. Těžiště je určitě důležitý, ale celková váha se ošidit nedá. Je pravda, že předchozí Trimph 1200 na tom byl ve srovnání s GS pocitově výrazně hůř. Přijde mi lepší to tady na férovku napsat, aby lidi, kteří nákup cendura zvažují, nečekali stejnou obratnost jako u nízkýho naháče.
GSA vytlačím z garáže snáz, než třeba Superenduro. Klidně s plnou nádrží. Ta motorka se vodí úplně lehce. Jezdím s ní do města místo skutru. Bez kufrů teda, ale stejně. Důležitější je těžiště, než hmotnost.
190 centimetrů člověk nemůže čekat, že sériové plexi pokryje jeho potřeby, stejně jako nemůže 130kilový chlap čekat, že ho uspokojí běžný podvozek atd atd atd. To jsou věci, které se dají snadno dokoupit a snadno řešit.
Díky za komentáře. Popravdě Strom jsem měl taky v hledáčku. Tady to bylo o "čím větší zdvihy" tím víc Adidas, což Strom neměl, no ale až po nějakém čase člověk zjistí, že zdvih přes 20 sm fakt není na běžné adv potřeba potřeba :) Tj. V-Strom určitě super stroj. Kardan u Super Tenérky byl taky velké lákadlo (čištění a mazání řetězu není zrovna moje oblíbená činnost), no ale u ní se mluvilo o novém modelu, který ne a ne přijít, tak snad se dočkáme. Jak píše Luigi v komentáři, ano, ATAS má podvozek spíše měkší (srovnal bych s Tigerem 900), nicméně plně stavitelný. Na svých cca 105 kilo jsem pružiny trošku přitvrdil a skvěle vyhovuje. Tempomat je taky fajn věc, osobně ho asi nejvíc zapínám paradoxně v obci, kdy ATAS na 4 neprotestuje ani při padesátce. Při průjezdu dlouhou vesnicí, člověk nemusí řešit... Tak to nám všem jezdí! :)
po 4 letech ježdění obyčejnou litrovou Afrikou s manuálem konstatuji ,že DCT bude lepší na dlouhé cesty plné zatáček, po půldenním neustálém řazení mi to už začíná srát...Po montáži všech možných deflektorů mi pořád trochu fouká na ramena, ta 1.1 bude v ochraně skutečně lepší...na dálkové cestování jsou určitě lepší motorky, s lepší ochranou a lepším (4-válcovým) motorem...cestovat se na ní dá, ale větší přední kolo a trochu vyšší těžiště je znát...jinak se vodí dobře, asi jako horské kolo...při výšce 180 cm a botech s vysokou podrážkou dosáhnu na zem tak akorát...2 - 3 x za rok vyjedu někam dál za hranice, , jinak jezdím po práci po rozbitých silnicích 2. tříd, pro mne je to i po 4 letech vždy úžasná relaxační jízda pohodlným kočárem...
to je recenze jak hrom :) ... at jezdí !!!
Pekne napísané, vďaka
Recenze pěkná, nezmínil ses, že jsi taky pořídil deflektor na nádrž kvůli hluku a mikroturbulencím. Je vážně potřeba u litru i u 1100. Měl jsem litrového ATASe a vzpomínám na něj rád, vyšší zdvihy a měkčí nastavení pružení i posaz byl komfortnější (měkčí sedlo, níže nohy, lepší jízda ve stoje,výrazně lepší zvuk, rozdíl ve výkonu zanedbatelný)
Na doplnění pro nezkušené uživatele a zájemce o 1100 Afriku - elektronický tempomat funguje na 4 rychl. stupeň a výše, je omezen do 160 km/h a při nájezdu do zatáčky s tempomatem - automaticky afrika sníží rychlost v závislosti na náklonu o 2-3 km/h z logických bezpečnostních důvodů. vypnutí tempomatu krom jiného otočením plynu na druhou stranu je super
Fakt parádní recenze, hned je to sobotní ráno příjemnější, díky.
Velmi pěkně sepsány důvody koupě a popis motorky . Ať dlouho bezproblémově slouží. U mne vyhrála Super Tenere 1200 díky jednoduchosti a kardanu.
Pěkně sepsané, každý si nakonec musí srovnat priority. U mě vyhrál strom, protože mě bavil motor a celkově mě sednul, ale po všech motkách z tvého výběru jsem také pokukoval.