Raketa na dvou kolech."
Pětiventilová technika, rám svařený ze čtyřhradových trubek. Dnes sportovně cestovní motocykl.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Jede to jak prase a nemá to strop.
Motorku bych doporučil pro - Pro fajnšmekry.
Doplňky na motorce - Budík komprese vyvedený mezi přístr. panel.
Recenze
Po Jawě 350 a Hondě VF 750 kterou jsem koupil v roce 1993 můj druhý velký čtyřtakt. Ovladatelnost proti FZR 1000 ještě lepší, rám ze čtyřhraných trubek dostatečně tuhý. Brzdy s vnitřním chlazením kotoučů. Od této konstrukce ale Yamaha po čase upustila.
Na motorce jsem jezdil dva roky do doby než jsem nedostal přednost a byl nucen provést na ní nárazovou zkoušku. Zůstalo jen zadní kolo a motor.
Krásnou jsi ji měl, je to škoda . Ani dnes neudělá ostudu a kdejaká sportovní šestistovka se musí hodně snažit, aby této babce ujela .