Tak jsem si k padesátinám nadělil něco stejně starého.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Suprový sedmdesátkový vzhled a poctivé provedení. Co mě na ní pokaždé dostává je zvuk čtyř výfuků. Nízké těžiště a výborná ovladatelnost.
Motorku bych doporučil pro - Určitě všem co mají rádi podobně krásné veterány.
Doplňky na motorce - Další doplňky kromě elektronického zapalování nejsou. Má pouze to co obdržela v továrně Hondy. Co bych, ale chtěl je originální chromovaný zadní nosič a možná padací rám.
Recenze
Po podobném stroji jsem pokukoval delší čas, ale v české kotlině není zas až taková nabídka těchto veteránů s rozumným poměrem cena a stav. V průběhu dlouhé zimy jse narazil na tuto fešandu která se sem zatoulala z Indiany v USA a přes finského veteránistu dále přeprodejce v Česku a nakonec skončila u mě v garáži. Jedná se o verzi K1 z roku 1971. Při koupi bylo vidět, že restaurování moto proběhlo asi před deseti lety ve Finsku asi z 60 procent a částečně je zachována 50-tiletá patina. Motor běží krásně a i zde je vidět stopy po restauračních pracech. Mimo jiné obdržel elektronické zapalování od fy Fourever Classic, díky čemuž mnohem lépe startuje a drží volnoběh. Na hondě jsou i zánovní originální výfuky HM300 což jsem při koupi hodně ocenil, protože jsou velice špatně sehnatelné a samozřejmě za ranec. Co mě na ní baví nejvíc je to, že se otáčí i nemotorkáři když někde projedu, ten zvuk je unikátní, prostě fourka.
o víkendu jsem ji viděl poprvé naživo a od té doby nespím
Mam Seven fifty , CB 750 Four nejkrásnější motorka všech dob,užij si ji.
Krásnej ,,dárek,, tak ať ti dělá radost
Nádhera