PROFIL MOTORKY

Vespa GTS 125 Super (2017)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Civča
Vloženo 21.6.2022
Aktualizováno 23.6.2022
Zobrazeno 929x
HODNOCENÍ PROFILU OD 3 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Italská stylovka. Vespa je prostě Vespa. poctivej plechovej skútr.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - No prostě styl a do pohody. Vezl jsem si ji tehdy v únoru za sněhu, větru a deště z Plzně k nám na sever. Dali jsem to.

Motorku bych doporučil pro - mladý, starý, kluci, holky

Recenze

Předtím jsem vlastnil Vespu Primavera 50 2T. Ać bez restrikce, nicméně chtělo to něco trochu s čím bych jel dál než do kavárny a malinko rychleji. Co říci blíže, no, stopětadváca s motorem Iget 9kW (Euro 4). Říká se, že tyhle motory jsou logicky utlumený, kvůli záchraně planety. Nemůžu posoudit, nemám porovnání s předchozími modely (11kW), ale je pravda, že rozjezd, tedy výkonový náběh je takový unylý. Stejně tak elektrické startování. Trochu se mi zdá, že tomu chybí šmrnc. Ale chápej, nepíšu to jako vady na kráse. Naopak, tahle Vespa mi sedí, každý se za ní otočí a já si splnil sen.

Koho zajímají technický detaily, tak ať se podívá na strýčka Gúgla. Já bych tady neohromil detailními technickými znalostmi. Přesto můžu říct, že tahle Vespa se mnou uhání v pohodě kilo a to doslova (mám 180 cm, 74 kilo). Co se týká servisu, tak jsem dosud řešil sám výměnu oleje a filtru. Mimochodem, dá se tady vůbec vyměnit svíčka ? Nahmátnu ji pouhými dvěma konečky prstů. Ptal jsem se u jednoho dealera, jestli nemá nějakej trik a ten poradil "chce to trpělivost"

Koupil jsem ji s čelním štítem a zadním kufrem. Štít mi zachytí většinu letících hovad. Zkoušel jsem chvilku jezdit bez (myšleno štítu), ano vypadá to drsněji a Vespovatěji, ale nakonec jsem to tam vrátil. Zadní kufr je praktický a taky jsem ho měl sundanej, protože to vypadá Vespovatěji. Pokud necestuji, stejně v něm vozím jenom bordel. Snad jediné, že do něj dám přilbu, která se pod sedlo nevejde jako u mojí předchozí padiny cvajtaktu.

Co se týká jízdních vlastností. Hele, i při kile se cítím bezpečně.

Co se týká celkového hodnocení. Ano, Vespa je drahá, ale ne zas tak aby byla nedostupná jako třeba Ferrari. Vespa je o stylu ať ho předstíráš nebo přímo žiješ. Vespa je italskej stroj s příběhem. Tu si nekoupíš abys jezdil na ryby, ale abys povozil holku, abys dojel do kavárny (jsem milovník a trochu i amatérský znalec kávy), abys ji jednou za rok naložil a vyjel svobodně jentak v trenkách a žabkách na krujz, abys ve městě mohl zažít svobodu při nečekání na semaforech (než se před tebou rozjede těch pár aut, jsi už 100 metrů za křižovatkou), abys vyjel se stejně laděnejma lidma, ...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Pes69
Pes69 napsal 22.06.22 v 13:22

Počkej, pokud jsi z Mostu, tak vespa klub je České Středohoří se sídlem v Liťáku!!

Pes69
Pes69 napsal 21.06.22 v 23:49 10b.

Skvělá žába!! udělal jsi dobře ... a četl jsem o tvou recenzi na rebela, taky prima ... good luck!!

p.s.: v Plzni je dobrý vespaclub, stav se u nich někdy .. jsou prima

Guga
Guga napsal 21.06.22 v 21:04 10b.

Pistaciová

BigAl74
BigAl74 napsal 21.06.22 v 15:31 10b.

Řek bych, že jsem Tě viděl teď o víkend na Pragovespě Vespa per sempre

Více komentářů



TOPlist