renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Ducati Streetfighter 848/s (2013)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Nessquick
Vloženo 16.6.2022
Aktualizováno 17.8.2022
Zobrazeno 1 781x
HODNOCENÍ PROFILU OD 5 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Divoká tvrdá italská mrcha co se dokáže v 8000 ot./min pěkně nasrat a vypustit 130 čertů utržených z řetězu.

Více fotografii

Výška jezdce: 174 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Ducati Streetfighter 1098/s: Moc jich není, když nebudu brát pole a lesy v zatáčkách. A nakonec dobře. Kladivo 1098 by mě zadupalo pod zem

První dojmy - No... při zkoušení jsem byl vlastníkem lehké kocoviny z předešlého večera, bylo asi 10°C, překvapilo mě, že je sedlo docela vysoko a na první červený jsem si o nádrž rozmačkal v rozkroku to, co se mačkat vůbec nemá, na čehož se mi do nohy navíc vlezla křeč. Hledí hned zamlžený, kapalo mi z nosu, ale za křižovatkou už jsem byl při smyslech...lehce. Nejdřív mě úplně zarazila stabilita. Dalo by se do řízení mlátit palicí a ani se nehne, nerozvlní. Pecka. Mimo město a v zatáčkách... kam se člověk podívá, tam padne do zatáčky. Ve vyších rychlostech je ve svý vodě. Naprostá pecka. "Pojedeš se mnou domu ty couro jedna italská!"

Motorku bych doporučil pro - Určitě to není nic pro začátečníka. To vystraší i 848. Pro sportovní jízdu kde se nemusí člověk skládat jak na "lehu" je to ideální.

Doplňky na motorce - Gripy Barracuda, titanový Termixy, BMC filtr, orig. quickshifter.

Recenze

Začalo to poměrně nevinně 1. vyjižďkou s kamarádama kde DUCATI začíná motorkou a končí kondomy. Nikdy jsem s nima nejel tak proběhlo pár dotazů jestli jedem pohodovku nebo kudlu. Když mi přišla odpověď, že jede Kobdzey - zaregistroval jsem u něj Panigale V4 - došlo mi, že kudlu. Na benzínce se to začalo sjíždět. 2x V4, 1098, MTS a já S2R. Prostě leteckej den... jen se udržet na laně. Hnal jsem je před sebou s Multistradou co to šlo a na další benzínce, kde už měli dopitý kafe a mě docvakaly zuby, stejně jako všechny mé 4 ventily, zbylo jenom zkontrolovat jestli mi neodkáply hlavy. Přesně tady mi došlo, že Monica se svými 803 kubíky tohle rozhodně jednou nedá. Navíc za 2021 měla nalítáno 9 tis. km a za pár let, když to tak půjde dál, by se blížila k celkovým 100 000km a neznám nikoho kdo by měl Italku s takovym nájezdem. Bylo rozhodnuto poříditi další stroj.
Ve značce bylo jasno, páč po DUCATI už není v životě po čem jiném sáhnout.
Jistá kritéria tu přeci jen byla. Musí to mít co nejméně instalovaných, život otravujících asistentů a podobných buzen, minimálně 2 a maximálně taky 2 kola. Adekvátní, rozdílná sestřička Monstera. Více sportovní a né moc pohodlná, abych se rád na nedělní vyjížďky vracel k Monsteru. A hlavně musí mít rám! Žádný, cosi slévačskými odbory prolobovaný, nějaký odlitek do formy nebo písku z hliníkové slitiny, aby slévači měli co žrát. Analogový budíky už jsou dneska ve znamení retra, takže na ty už jsem moh rovnou zapomenout a je holt doba smířit se s LED displayem. Jelikož je SF v podstatě superbike, který nějakou náhodou na výrobní lince uhnul před okapotováním rovnou ke konečný kontrole, bylo dilema jestli do něj jít nebo ne. Na Taliánech je skvělý, že relativně všechno vyvíjejí pro závody, a pak to uškrtí a dají na naháče nebo cesťáka. Konečně vlastně závody prodávají motorky. I Staša říkal, že fabrika která chce prodávat motorky musí závodit. Inu potřeby menšiny nebo jednotlivce, převážily nad potřebami většiny, rozum byl potlačen chtíčem, plán na ráno i ranní brzký tichý odchod byl tajnější než přistání u Roswellu a Streetfighter... ten byl odpoledne doma.
Začlo seznamování, na který se těší snad každej. Sedlo má 840mm nad zemí což je oproti 800mm Monstera - do psí řiti - sakra rozdíl. Ale člověk se nakonec vyšplhá do sedla bronzového koně jehož pohodlí se dá ještě přirovnat ke 3. třídě ČSD, na kterou si při nostalgických jízdách všichni kupujou jízdenky, protože ve vlaku na fošně ještě nikdy neseděli. Navíc dost klouže, takže při zabrždění vás to moc hezky naučí se pořádně opřít do řidítek, protože mezi vašim zadkem a hrbem superbikové nádrže není nic jiného než vaše koule (kromě dam - co se děje tam nedokážu posoudit, ale jelikož celá motorka dost vibruje - efekt bude určitě na jiné úrovni). Prvních pár dní to byl skvěle fungující koulolis. Věčný srovnávání ořechů na červený je taktéž k popukání. Z toho hlavně vyplívá, že i parádně brzdí... to jako bez debat. Podvozek je strašně super. Tvrdej, ale přežehlí i debilní silnice ve středočeskym kraji. Jednou se, za přede mnou jedoucím autem objevil kanál, jež by se dal spíše nazvati studnou. Stačilo jenom přidat a jen lehce to ťuklo. Studenej pot se utřel a trencle vypraly. Zkrátka čím rychlejc to jede, tím líp to taky funguje, ale od 140-150km/h fouká jak na Milešovce. Už jenom úhel náběhu předního světla bere všechny proudnice v okolí a pere ten fičák rovnou pod přilbu, že jí vichr má tendenci i sundat. Takže od této rychlosti končí kochačka otáčejícího se předního kola a bradu hezky na nádrž. Motor je uhlazenější než na S2R. Má krásnej nástup od 3000 otáček do 8000 kde se to všechno podělá, vystřelíte jak raketa a na ksichtě se rozjede úsměv od ucha k uchu. Rozhodně se k tomu hodí Quickshifter. Spojka je, i když v oleji, tuhá jak starý suchý zvonkohry. Po městě to rozhodně příjemný není. Ale na okruhu se jí moc moc líbí. Úložnej prostor to je věc. Na Monsteru jsem rád, že tam horko-těžko naskládám klíče. Tady... úplný hovno. Ani ty blbý prcgumy se tam nevejdou. Hlavně že je tam konektor DDA (Duc. Data Analyzer). Bez toho se totiž nedá žít. Není to žádná koza na 1000km denně, ale sakra... ty klíče.
Do nádrže se vejde 16l což při cestovní jízdě dá 250km, ale jak jsem psal, není to cesťák... tahat za heft! Oproti Monsteru má větší rejd. Není to jako otáčet fichtla ale to je u Ducny celkem normální vlastnost.
Co se týká jízdy ve dvou. Si myslim, že to Italové jen tak zkusili jestli se někdo nachytá. Jednak se sedačka dokupuje navíc a za druhý je to pro spolujezdkyni (spolujezdce bych ani nenavrhoval vzhleden k tomu bydýlku pro andulky) asi tak příjemný jako betonový vibrátor. Jestli s váma bude chtít nějaká jet, tak rychle ujeďte. Navíc to bude pro její dobro, jinak bude mít micinu samou modřinu.
V celku je to dost temperamentní stroj. Italský kořeny se nezadaj. Zkrátka charakter, zvuk, projev -> ohromná zábava. Navíc 848 je ještě příjemná. 1098 zahodí spoustu uživatelů.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Coffeeman
Coffeeman napsal 27.06.22 v 23:10 10b.

Moc pěkný

risahrebacka
risahrebacka napsal 21.06.22 v 11:46 10b.

Pekelná mašina, paráda

roadmagor
roadmagor napsal 21.06.22 v 08:57 10b.

Super recenze

koki888
koki888 napsal 20.06.22 v 11:24 10b.

Pecka! Popravde napísané, nič pre sráčov. Za mňa 10 +. Stroj nemá chybu.

kain80
kain80 napsal 17.06.22 v 14:30 10b.

Více komentářů



TOPlist