Zvláštní typ Hondy,NT 1100..co je vlastně jen už taková cestovní Africa Twin v silničním provedení
Motorka koupena od FIRMA:K2 moto (Braník) - Snaha personálu vyhovět,vše trpělivě i vysvětlit,poradit.
Výška jezdce: 178 cm
Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Kawasaki Versys 1000: Barevně zajímavější,design,výkon jší,ale i trošku dražší ale já jsem ji nekoupil proto,že jsem už měl i předchozí moto Hondy a jezdily bez poruch a oprav.
První dojmy - První svezení s motorkou,co nemá spojkovou páčku na řídítkách,je opravdu zvláštní pocit,že něco tam není co potřebuju. Ale zas tam bylo něco jiného-vpravo,a to sice páčka ruční brzdy.Pro mě novinka i když logická věc.Ale po několika kilometrech jsem si na to zvyknul a užíval si vlastně první jízdu.
Motorku bych doporučil pro - Pro jezdce,co už nějakou moto měli,co chtějí cestovat pohodlně i ve dvou na delší trasy,co preferují víc pohodu, komfort a výbavu za dobré peníze.
Doplňky na motorce - Moto má hodně doplňků už v základní výbavě,jako např.tempomat,abs,vyhřívané rukojeti,vyšší ale hlavně dobře funkční stavitelné plexi i boční deflektory na ruce i na nohy.Android konektivitu,Apple car,usb,automatické denní svícení vše je ledkové,automatické vypínání blinkrů,boční kufry v barvě,nutno ale dokoupit horní kufr a také možnost jako doplněk i originál komfortní sedadlo a pogumované stupačky spolujezdce,mlhovky a tankbag.
Recenze
Tuhle Hondu jsem chtěl jen proto,že ji bylo možné koupit i s automatem,což mě velmi lákalo,ale za vyšší cenu a také i hmotnost.Tohoto jsem se trošku obával,že moto bude víc těžkopádné a že i ta její výška (cestovní) mi bude dělat potíže v nízkých rychlostech.Obavy byly zbytečné,motorka se krásně vodí do zatáček i na rozbitém asfaltu drží směr,neodskakuje je výborně nastavená od výrobce na pohodovou,ale i také na svižnou jízdu. Jezdím hodně ve dvou se spolujezkyní a ta je velmi spokojená.
Další plus je to řazení DCT převodovky,komfortní,hladké a plynulé,jen si na to zvyknout.
A negativa?... S tím automatem se nedá standartně jen tak všechno odjezdit. Nutno volit režimy dle situace a provozu.Nutno vše předem zkoušet a přizpůsobovat předvolbu řazení předem.Jinak je to cukání dost otravné,ale lze tomu předejít. Japonci prostě mysleli skoro na vše.
A další pro mě nepříjemnost,že stupačky řidiče jsou přesně v místě kam se dávají nohy se sedadla na silnici pro nutnou manipulaci s moto na místě
Je to krásná motorka
super stroj gratuluji
Mne se jeste zacne ta Beluha libit