První kapotáž, kterou jsem měl možnost sedlat :)
Výška jezdce: 183 cm
První dojmy - Po přechodu z CB 500X to byl naprostý skok a velké nadšení. Byla to ovšem Honda, takže jsem věděl, co mám čekat. K mému překvapení jsme se velmi rychle spřátelili. Ovladatelnost byla o poznání jinde, než u bývalé pětistovky.
Motorku bych doporučil pro - Pokročilejší jezdci přecházející z nižší kubatury, ale i ostřílení motorkáři, kteří si chtějí užít sportovně-cestovní jízdy.
Doplňky na motorce - Homologovaný výfuk
Padací protektory
Recenze
Nekupuj to, je to sporťák...
Na motorkách jsem vyrůstal již od velmi útlého věku, vystřídal jsem již opravdu hodně modelů (od skútrů, přes ostré enduro, až po cestovní endura). Tohle však bylo jiné. I sám otec mi říkal, že není rád, když vidí, co sedlám za bestií.
Do jisté míry měl pravdu. CBR 600F to se svými 70+ kW uměla pořádně roztočit již na první kvalt. Ovšem! K mému i otcovému překvapení uměla tahlencta motorka jezdit poměrně v pohodě, v klidu a bez stresu. Dokonce se na ní dalo i cestovat, což jsem si nikdy nechtěl připustit.
//Více k motorce dopíšu později :)
Veľmi by ma zaujímalo, ako si vnímal rozdiel, keď si presedlal z CBR 600 F na CBR 650 F v čom bola 600 od 650 odlišná a tak... dávam ti aj tu 10b