Přibližovadlo na kratší i delší vzdálenosti, ideální do města jen tak na rychlovku v triku a teniskách, ale i na víkendové toulky po krajích českých i moravských.
Motorka koupena od FIRMA:DMOTO (Popůvky)
Výška jezdce: 195 cm
První dojmy - První dojem byla nestabilita , drncání, pomalý rozjezd kvůli variátoru. Ale to vše je po přesednutí z velké motorky a jako první seznámení se skůtrem. Když člověk akceptuje odlišnosti a duši tohoto stroje, tak je to pak úplně jiná zábava a užije si to na 100% při každé jízdě.
Motorku bych doporučil pro - Pro fajnšmekry
Doplňky na motorce - Padací rám.
Recenze
Jedná se o VESPA GTS 300 ABS SE 70° azzurro (433) - tedy limitovanou edici k 70. narozeninám značky Vespa. Dostupná byla v této modravé metalíze nebo v šedé metalíze (která se mi teda fakt ukrutně nelíbila, vypadalo to jak stříbrná dvojková Oktávka). Součástí výbavy tak je zadní taštička z umělé kůže a speciální plaketka na několika místech. Stroj jsem nechal dovybavit navíc jen padacím rámem.
Jezdím s ní celkem mále, po 5 letech má najeto jen cca 3000km.
Nevím, jak jezdí jiné skůtry, takže to nemohu porovnat a tak jen mé vlastní subjektivní hodnocení.
Větrný štítek je k smíchu a jen na okrasu, pokud neměříte 145cm, já se svýmí 195cm dostávám plnou nálož větru, hmyzu, bordelu
Vespa je velmi citlivá na správné nahuštění - jakmile mám nižší talk, tak řidítka v určitých rychlostech začnou znatelně vibrovat.
Úložný prostor pod sedlem je tak akorát na uložené mé přilby a pár drobností, takže účel plní skvěle, výjimečně vezmu i zadní kufřík.
Pro jízdu ve dvou je výkon tak tak, pokud se hmotnostně dostanete na limit stroje, tak už je to skoro nedostatečné, ale chápu, že na rovinky kolem Venezie a se dvěma padesátikilovýma kouskama to bude akorát.tak dost.
Krásná limitka