renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Street Triple RS (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník opic26
Vloženo 13.5.2022
Aktualizováno 9.8.2022
Zobrazeno 974x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Lehká, točivá a uřvaná...stejně jako předchozí RS-o.

Více fotografii

Výška jezdce: 175 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
KTM 890 Duke R: Určitě je zábavná, není jich ale na rozdíl od 790-tek bazarových plný net a nejsem si jistý, jestli bych po letech opět chtěl dvouválec. Láska na první pohled to taky není a trochu mne vystrašily fóra zmiňující problémy s motory.
Ducati Hypermotard 939: Líbí se mi moc, zvláště v SP. Testastretta II by už konečně mohla dostat elektroniku odpovídající přemrštěné ceně motocyklu. Dost jednoúčelový stroj.

První dojmy - Věděl jsem co mne čeká.

Motorku bych doporučil pro - Pokud chceš SSP s rovnými řidítky ne nepodobný charakterem třeba R6, tak jsi tady jsi doma.

Doplňky na motorce - Padáky co asi moc nezachrání, přidal jsem rolny pro zadní stojan a nalepil Stompgripy na nádrž. S krátkým držákem SPZ jsem RS-o už koupil. Doplněno plexi k masce světel - pozor - pokud se pro něj rozhodnete, kupte originální Triumph! Tohle mi jakože orig.prodal chlapík z FB, ale je to Čína ze slušného plastu. Nesedí jak má.

Recenze

Proč jsem si vybral už 5-tý Triumph tříválec v řadě myslím nemusím komentovat. Přemýšlel jsem o změně ale značku mám rád, jsem starý konzervativní blbec a malému RS-u chci dát znovu šanci, protože nás to spolu ten krátký čas(model 2018) dost bavilo.

08/2022 - 13800km(motocykl zakoupen s 8300km)
Ještě než zmizela z garáže má černá 515NV 2011 (model který mám moc rád), pořídil jsem myslím někdy v březnu tohle RS-o 2021.
Nechci se opakovat a tak přikládám jen svůj názor na devizy a negativa tohoto motocyklu s dalšími najetými cca 5000 kilometry:

dobře :
- motor jakoby prost setrvačných hmot co umí od 7-8t ot/min solidně zlobit
- brzdy si sem tam zakvičí, ale do ničeho pod M50 už se mi asi v budoucnu nebude chtít jít - náběh a výkon jsou při mém užití na cestě super
- váha a ovladatelnost - tvrdím, že tahle motorka si to přeze svůj SSP kukuč kdykoliv může rozdat se supermoty a Dukem 890. Už jsem to psal u RS 2018 a měl nedávno možnost přímo porovnat jízdou na Speedu 1200 RS - rychlost kterou si tenhle motocykl dokáže nést do zatáčky je ohromující. Je to jen o vás co zvládnete.
- závěsy moc pěkně spolupracují a změny v nastavení cítíte - Showa BP a zadní Öhlins piggyback poberou dost a je jen nutno dostat tu stoickou stabilitu masivnějších prvků tlumení Speed Tripla z hlavy - jak píšu níže - když RS-o držíte pod krkem, funguje. Když se jen povezete, bude s ní tak nějak otrava a vytasí drápky když to budete nejméně očekávat (přední kolo 5cm nad asfaltem nebo lehký kopanec do zadku za hrubým plynem na 2-ku nejsou nic neobvyklého). Na loudání se krajinou tahle motorka nebyla stavěna.
- slušný dojezd díky 17,4l nádrži

špatně:
- jednoznačně grafika TFT displeje ve srovnání s modelem 17-19 (změna barvy na tomhle ekvalizéru nepomůže - otáčky odečítám z číselného vyobrazení)
- armáda elektroniky - jsem názoru čím méně, tím lépe. Po servisu a diagnostice v cca 11t km mi zase svítí klíč servisního intervalu a sem tam dokonce problikne ikona vyhřívaných rukojetí, které nemám
- dlouhé orig.zpřevodování/kvalty - udržet motor v prac.otáčkách nejvyššího výkonu mi celkem dělá problém, i když se tam agregát cítí dobře. Na cestě není moc kde vytáčet více než první 3 rychlostní stupně nad 8t ot/min kde motor zacinká podkovičkami a letí.
- stále mi trochu chybí střední pásmo a Nm. Tohle opravdu není ani 1050 ani MT-09
- vibrace do stupaček a řidítek s narůstajícími otáčkami
- malinko záludná reakce el.plynu (na přívětivost a hladkost lanka můžete zapomennout). Zvláště sebemenší pohyb unavené pravé ruky může nadělat mnoho škod (myslím že to byl můj případ s chudákem modelem 2018).
- otravná TC při režimu sport
- motocykl je při své geometrii, váze a výbušnosti motoru v porovnání se Speedem poměrně háklivý/citlivý na obutí a jeho tlaky do různých teplot a podmínek (může být i výhoda). Nezřídka se mi zadní kolo při trefení náběhu výkonu lehce protočí na bílých čarách nebo asfaltových hadech. Vyleká to.
- už jsem s ní ujel i 570km za den. Nebýt to ale ze 3/4 v polozávodním tempu zatáčkami, tak z ní brzy bolí záda ... nebo stárnu

Podtrženo sečteno bych řekl, že mnoho z nás podceňuje existenci a odlyšnost modelů S, R a RS. Všichni chceme to nejvíce a RS to nabízí. Využít ale naplno v provozu tuhle byť jen 8-mi stovku se 123k není jednoduché. Prvních 2000km jsem se s ní pral a chtěl měnit. Tohle není všeuměl Speed Triple 1050, který vás vyveze z každé zatáčky na vlně kroutícího momentu, bez bolesti zad protáhne Alpami nebo povozí na trati. Já si myslím že okruh jé tehlé motorce daleko bližsí a rozhodně má ráda, když se jí šlape na krk třeba jako MV Agustám. Pokud to tak máte taky rádi, kupte ji.

doplnění:
Moto jsem koupil na Pirelli Supercorsa SP a byly hned fuč. Teď jedu i díky dobré cenové relaci Mitas Sport Evo+ a moc fajn (jsou už šrot, ale nájezd necelých 4500km, což je fajn). Bylo horko, ubral jsem tlaky na 2.2 a 2.6-2.7 a všechno funguje. Zkoušel jsem dle servisní knihy nastavení na sport, ale bylo moc tvrdé (možná na perfektní silnici či okruh ok, mám slabých 70kg).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Petr-VPK
Petr-VPK napsal 18.11.22 v 22:42 10b.

Ahoj, rád bych se zeptal na jednu věc: taky se ti stává, že při prudkém přidání plynu (typicky při předjíždění nebo když to chceš pořádně osolit na výjezdu ze zatáčky) se motor nejdřív jakoby přidusí a pak teprve vyrazí? Kontrola trakce to není, zkoušel jsem i v track módu s vypnutou TC. Mám úplně stejného Streeta RS, koupen letos v květnu.

NiLu
NiLu napsal 06.08.22 v 23:19 10b.

Tenhle nový Street se jim povedl, pěknej chuligán, ať dělá jen samou radost a kolama dolů.

Animals21
Animals21 napsal 14.07.22 v 07:10 10b.

Koukám, že snad nikdo neměl víc 3hrnků od Triumphu než ty

Pajoš.CB
Pajoš.CB napsal 20.05.22 v 11:12 10b.

opic26
opic26 napsal 16.05.22 v 08:55

Díky chlapi a Hříbek, to Stelvio není vůbec od věci. Mám to 300km. Budu se snažit na ní najet víc jak 3500 beze ztráty kytičky.

Více komentářů



TOPlist