renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Kawasaki W 800 (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník JaWitch
Vloženo 11.5.2022
Aktualizováno 12.5.2022
Zobrazeno 2 589x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Vypadá to jako tradiční motorka, jezdí to jako moderní motorka, zní to jako civilizovaná motorka a spotřebu to má jako malá motorka. Co víc od motorky chtít?

Výška jezdce: 175 cm

První dojmy - První dojem - Ty jo, ono se to ještě vyrábí. Dyť na tom jezdil starej Novák do jézetka někdy v sedmdesátým roce. První dojem z jízdy - Nesuď knihu podle obalu, za těch čtyřicet let to udělalo neuvěřitelný skok kupředu.

Motorku bych doporučil pro - Všem staromilcům, kteří ještě nezapoměli, že cesta může být cíl, a cíl není v čase ale prostoru. Pro ty, kteří z výletu chtějí vidět víc, než středovou čáru na silnici. Těm, kteří jedouce na podobném stroji vědí, že lidé se nesmějí jim, ale na ně.

Doplňky na motorce - Protože motorka je lesklá a chromová a polňačky s těmito dvěma vlastnostmi ne zcela souzní, rozhodl jsem se pro padáky. Dodala firma Aliexpress. Dalším doplňkem je USB dobíječka. Všechno ostatní je jak bylo.

Recenze

"Proč jste si vybral tento stroj?"
Do té doby můj nejmodernější stroj byl Ural (r.v.1972) předtím Jawka kejvačka (r.v.1959). Vyměnil jsem to za W800 protože to je motorka co startuje na tlačítko (stárnu a startování na kliku se mi začíná zajídat), cena byla rozumná a přitom to odpovídá mému vkusu.

"Pokud máte už něco najeto, jaké jsou Vaše zkušenosti?"
Na motorce jezdím posledních čtyřicet let do práce i po výletech, cca 15 až 17 tkm ročně. Svůj (skoro nový) motocykl japonské značky Kawasaki typu W800 sedlám třetím rokem.

"Jízda, motor, brzdy, podvozek, ovladatelnost, spolujezdec, úložný prostor, spotřeba, servis a poruchy."
Co se jízdy týká, vyhovuje mi motor s relativně velkým kroutícím momentem v nižších otáčkách na jaký jsem zvyklý z Uralíka - od nějakých dvou tisíc otáček je to schopné zrychlovat dle potřeby na jakýkoliv rychlostní stupeň. Co se maximální rychlosti týká, můj požadavek je 120 na dálnici trvale, což pro tento stroj není žádný problém.
Jezdím po různých silnicích a polňačkách, rychlost není mým údělem (jsem schopen vyrazit včas, abych se po cestě nemusel stresovat), takže k vlastnostem podvozku nemám co dodat, jen, že pro mé potřeby je více než adekvátní.
Brzdy - když jsem chodil do motoškoly tak mantra byla, že se brzdí zadní brzdou protože je na ní spínač brzdových světel, přední brzda slouží pouze při stání a rozjíždění z pravé nohy. K zadní (a mnou favorizované) brzdě nemám nejmenších výhrad - není to žádná jedovatka, ale je dostatečně účinná, aby to na 17 metrů z té padesátky zastavila. Přední brzda, to je jiný příběh. Samozřejmě i mně se doneslo, že přední brzda je již schopna rozsvítit brzdové světlo a že není nutno ji tisknout všemi dostupnými prsty. A tak jsem si našteloval páčku a používám ji jak jen to jde. Koneckonců výměna destiček je levnější než výměna čelistí.
Ovladatelnost - je to motorka, která není ztracena ani na polňačkách, kde obuta v E07 Mitasky umožňuje rychlost zcela srovnatelnou s jejími předchůdkyněmi.
Spolujezdec má dost místa a sedlo batůžku (stejně jako pilota) je pohodlně polstrováno a přijemného tvaru, takže se mi zatím od vezených žádných negativních signálů nedostalo (a to ani při výšce postavy 150 cm).
Úložný prostor je dost velký na nářadí ( dodáno s motocyklem ), lékárničku, vestu, sadu žárovek a skoro celou roličku toaleťáku. Ostatně víc toho snad ani není potřeba.
Jak se servisem nevím, zatím jen měním pneumatiky, olej, filtr a svíčky. Řetězovou sadu jsem ještě neměnil, řetěz je zatím v půlce stupnice. Žádných poruch či závad jsem dosud nezaznamenal.

"Kde se motorka cítí nejlépe a kde naopak ne? Terén, silnice, město..."
Nevím, kde se motorka cítí nejlépe, já jsem s ní spokojen na všech typech cest.

"Dá se s moto i dobře cestovat?"
S moto jsem ještě necestoval, zato na moto jsem zcestoval Evropu a některé přilehlé končiny. Konkrétně s touto Kawkou jsem však kvůli Covidu za hranicemi všedních dnů ještě nebyl, jen jsme se dvakrát po dvou týdnech poflakovali po ČR a Polsku. Vozím na ní textilní válec a boční brašny z doby, kdy jsem sedlal Jawku, takže dvoutýdení výlet pod stan není problém.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
bruttopyr
bruttopyr napsal 18.05.22 v 12:27 10b.

Máš ji nádhernou!
Měl jsem W650, ta motorka mne odnaučila spěchat a to je k nezaplacení.

Kali88
Kali88 napsal 15.05.22 v 22:56 10b.

Jo tahle klasika je prostě nádherná na pohled a jízda s ní je naprosto parádní, nedá se jí vytknout nic. Mám tu zkušenost, že jsem na ní dělal papíry, hned bych si jí vzal nicméně mi dělá radost trochu jinačí Kawa ať to jezdí!

Dawes
Dawes napsal 15.05.22 v 16:13 10b.

Krásnej klasickej stroj, kterej si nepotřebuje hrát na něco, co není. Jeden občas stojí u nás před prací a pokaždý nad nim slintám jak bernerdýn nad soudkem rumu. Jestli se mi někdy podaří garáž na víc motorek, W800 je žhavej adept na doplnění motoparku.

krokoš
krokoš napsal 14.05.22 v 05:32 10b.

Pekná ( hlavne kráľovský hriadeľ, ako Jawa 500 OHC) , hlavne nech slúži. Keby som takú mal roku pána 1980, aký by som bol frajer.

Vasko969
Vasko969 napsal 13.05.22 v 21:53 10b.

PARADA

Více komentářů



TOPlist