renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Malaguti Spider Max GT500 (2008)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Metrid
Vloženo 10.5.2022
Aktualizováno 10.5.2022
Zobrazeno 1 191x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Nastartuj a jeď, kam chceš, v tom, co máš na sobě.

Výška jezdce: 176 cm

První dojmy - Nepouštěj řídítka - kmitají (je to prostě skůtr = rám je měkčí). Do zatáček vyvažuj, jinak šrtneš (o nízko umístěnou kapotáž, kterou ale chceš). Přes 150 ho nehoň (pokud fakt musíš, kup si jiný stroj).

Motorku bych doporučil pro - Vhodný pro "vyklidněné" jezdce pro dvoukolovou přepravu z A do B. Samozřejmě případně s dívkou "D" a zastávkou v poli "P", nebo hotelu "H". Samozřejmě po návštěvě restaurace R a hradu H (případně zámku Z).

Recenze

Je to stroj - jak to říct - dvojkolo tak trochu pro dědky. Prostě už nechceš adrenalin, ale na dvou kolech (dvě kola tě baví) dojet, kam potřebuješ. A že jedeš na pohodu, ale kdykoli chceš, nemusíš být od krku až po paty v kůži a na zádech mít páteřák. Protože to nepoložíš. Možná máš i celoročky a prostě jedeš. Kdykoli. Ale se všemi zkušenostmi, které máš.
A teď už podle nápovědy:
Tento stroj jsem si vlastně moc nevybral - prostě byl k mání a já ho koupil.
Jízda: By měla být jako koukat na seriál na gauči - klídek a pohoda. Zatáčky neklopit - kapotáž je nízko a štrneš. Sportovní (zkusím, co zatáčka dovolí) jízda patří jiným strojům. Malagutti SpiderMax 500 je pro vyklidněné "50+", kteří už to ví.
Motor: Piagio 500. Jednoválec, který, s použitým variátorem a skoto čtvrttunou plus jezdec, moc nezajímá dynamika. Jistě. Pokud chceš, tak jde za plynem, ale trhat asfalt nikdy nebude.
Brzdy: Umí být agresivní, ale i něžné - jak potřebuješ. Protože nemá ABS - všechno je jen na jezdci a jeho schopnostech. Pokud umíš, je to plus - můžeš chtít, co chceš. A to včetně řízeného driftu, který tenhle stroj primárně nezvládá, ale zkušený jezdec to dá.
Podvozek: Umožňuje nastavení tuhosti odpružení, ale pro jízdu ala "na kochačku" není třeba nic nastavovat. Prostě tam dáš, co ti vyhovuje a dál neřešíš. Měnit tuhost odpružení není nutné.
Ovladatelnost: Není 100pro. Je to stroj "na kochačku". Rám není zcela pevný a je třeba s tím počítat. Pokud znáš jeho vlastnosti, nepřekvapí tě.
Spolujezdec: Stroj je, jako většina ostatních, citlivý na vyklánění. Také není v základu chráněn štítem. Doporučuji přídavné plexi. Nastavení tuhosti odpružení nemá zásadní vliv.
Dále příště...

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Tondast
Tondast napsal 14.05.22 v 22:51 10b.

Hezky napsané

Více komentářů



TOPlist