Vlastník | Picasso | |
---|---|---|
Vloženo | 5.4.2022 | |
Aktualizováno | 4.3.2024 | |
Zobrazeno | 3 850x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
Vlastník | Picasso | |
---|---|---|
Vloženo | 5.4.2022 | |
Aktualizováno | 4.3.2024 | |
Zobrazeno | 3 850x |
super sepsáno...parádní moto. Mám spoustu shodných zkušeností. Co mi vadilo opravdu hodně bylo horko od zadního svodu...vyřešil jsem to originálním izolovaným dílem.
Přeju spoustu parádních kilometrů
Mám podobný pocity a s přibývajícími kilometry převládá rohlík
super stroj
super výber, je vidiet že si ju užívaš. Tiež sa jej neviem nabažiť. za každou zákrutou je to silnejšia zamilovanosť. Elektronika už mi raz zachranila riť,čo by som normálne neustál, tak tu ma to podržalo.
Inak sedlo pre spolujazdca som nechal upraviť. Riť zvyknutá zo Stelvia si nevedela zvyknut, tak teraz po úprave je to OK.
prajem veľa km bez nehody.
Super masina, mam ji taky jinak nechapu ty brutalni spotreby, co tu lidi maji. zkuzte jezdit jen na 5 a 6 nechat opravdu jen na dalnici(140+). budete zirat na prumernou spotrebu
Super motorka i komentář. Určitě jej oceni i další...Měj se fajn, ať se dobře jezdí
Pěkně popsáno, z praxe, asi už máš něco odjeto
Ať slouží a zažijete spolu spoustu krásných zážitků..
Stroj je to neuvěřitelný, a až budu velký tak si ho asi taky pořídím. Teď jezdím 1190 Adv R a jiná další volba ani neexistuje. A pneu za sebe doporučím Motoz GPS. Asi nejlepší univerzál
Ať slouží
Jen se přidám že to sedlo stojí za to … přendal jsem ho z 1190 ( pasuje na 100% ) a tam sem na něm jel z Livigna na Liplno na jeden zátah a prdel jak v pokojicku
To Picasso. Díky za info.
To H1956: sedlo je výborný, na rozdíl od originálu je vyšší a vydržím na něm bez poposedávání opravdu podstatně dýl, jen ta výška mne trochu zlobí... mám "jen" 181 a ten rozdíl je tam obrovský. Avšak stojí za to pohodlí, na originále už mne to tlačí po 150 -200 km, ale je to individuální, mám 95kg.. Opravdový test sedačky bude v červnu, to pojedeme Balkán, nějakých 5 - 6 tis km, uvidíme. Bezklíč mi nesedí, je to možná zvyk, jsem za ta desetiletí zvyklý na klíč a jediné, kde mi klíč vadí je HD Rocker, tam mi prostě při poloze 0 vypadává na zem., je pod levou nohou. Tam bych bezklíč bral raději.
To CRF1000: svojí první motorku jsem dostal před více než 50-ti lety, byl to Pionýr a byl nádherný.. dnes mohu odpovědně říct, že se mi na něm vůbec, ale vůbec nic nelíbí.. vím, že vzhled je záležitostí vkusu a především doby. Od počátku se mi třeba nelíbil Trimph Triple s tím svým světlometem, nezvykl jsem si, nelíbí se mi dodnes. Na rozdíl od toho mi zpočátku připadala hnusná ta asymetrická světla BMW, dnes si je už bez toho nedokáži představit. Mojí synové (25 a 24 let) zase klasické naháče (s jedním předním světlem a budíky) považují za odporné. Jediná, na které jsme se shodli, je Aprilia SXV, ta je krásná pro všechny. Pro mne třeba i taková i nová Honda CB1100RS nebo BMW R18 připadají klasicky krásné, pro ně je to hnus. Kačeny (mimo endur a cross) se mi nelíbily nikdy, takový hranatý design, ale nějak se mi to začíná líbit, tahle poslední (prozatím) je opravdu v reále už trochu i hezká a to nemluvím o novém Superduku 2022 bez držáku SPZ - to je opravdu porno. Ale holt je to záležitost věku, času a také i vkusu. A je to dobře, jak by to vypadalo, kdybychom všichni jezdili na jednom nádherném a dokonalém stroji... Já mám motorky zaparkované za francouzským oknem u obýváku, takže když ležím na gauči, čumím na TV stačí mírně pootočit hlavu a koukám se na ně. Zdají se mi čím dál krásnější především ty, u kterých hraje prim motor (BKing, HD Rocker...) a pak ty, které neobsahují moc kapotáží, plastů. Kačena je volbou především kvůli ergonomii (posez x řídítka x zalomení kolen + jízda ve stupačkách), pak ten neagresivní a silný motor, vzhled až pak...
To Brukev: Rozdíl mezi 19 a 21 vepředu byl pro mne opravdu obrovský, vůbec jsem netušil, že se to může takhle projevovat. Ale zvykl jsem si.
Mám stejnou r. 2018. Jak jsi spokojenej s tím sedlem? Já mám to standardní a nemám problém. Měřím 186 cm, má to pro mě smysl? S bezklíčem jsem max spokojen. Mám klíček v kapse a nemusím na nic myslet. Kdysi jsem měl Hayabusu, klíček mi spadl někam do kapotáže a byl to vopruz ho dolovat na vejletě bez nářadí...Trvalo to 2 hodiny...
Jinak v terénu jsem dost opatrnej, zvedat to někde v blátě není příjemný. Přepínače jízdních režimů jsou v pohodě, mám tam sport, jen když se vydám do terénu tak tam cvaknu off road, není to tak ostrý.
ošklivá motorka ale jezdí jich už tolik, že si člověk zvykne...a svezení určitě parádní...s metzeller je problém ale je to jejich boj, na asfalt jsou dobré bridgestone battlax adventure A41...mohu doporučit, nehlučí drží i v dešti výdrž solidní cena přiměřená výkonu...dobro došli
Nooo tomu říkám parádní recenze … mám sice S ale povětšinou souhlasím … terén max nějaká ta sotolina takže ok a víc mi vyhovuje 19ka ve předu. Už S je hodně vysoká takže Rko už musí být obr . Tak tedy ať slouží a hlavně baví bo to je to co jde KTM nejvíc