Jako doplněk stravy k velké cestovní moto je Honda CRF 300L naprosto ideální mašinka!
Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová) - Nejlepší moto prodejna co znám. Vždy skvělá komunikace, servis na pohodu a hlavně milí a vstřícní lidé.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Ostrej zwejtakt to není, ale to jsem ani nechtěl. Výkon naprosto dostačující na výlety po okolí, do práce i nějakou tu šotolinu. Štíhlá, pocitově lehká motorka s až překvapivě dobrou ovladatelností.
Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější samozřejmě pro mě :D, ale určitě udělá radost každému kdo potřebuje pracanta a ne pokladničku.
Doplňky na motorce - *
Silnější pružina přední vidlice + hustší olej
Zadní tlumič YSS
Trošku vyšší řídítka Renthal
Blastry Acerbis
Polstr na hrazdu
Aliexpress:
-kryt pod motor
-protektory rámu
-spojková + brzdová páčka
-sada polepů
Více o doplňcích v deníku..
Recenze
Po pěti měsících a pár dnech mi v polovině února skončilo nekonečné čekání na tuhle krásku. Prvních pár seznamovacích km bylo v duchu 1/4 plynu a k šestému kvaltu jsem se dostal jen z kopce. Upřímě? zajíždění slabší motorky je pro mě opruz, ale vydržel jsem to a více jsem jí začal dávat až při nájezdu 250km to už se mi líbilo mnohem více. Otáčky jsem začal tahat do zábavnějšího spektra (5-6tis ot/min) kde má motor už dost síly aby s ním byla zábava. Krátké kvalty padají jeden za druhým a při rychlejším odpichu z křižovatky jste za 10 vteřin na pátém kvaltu. Motorka zvládá jak asfalt, tak polňačky úplně s přehledem. Těžší terén jsem s ní ještě nezkoušel, ale troufám si tvrdit, že i to zvládne na jedničku. Tak a mám zajeto! Najeto krásných 900km a šup s ní na první servis
Motor
Na cestě by to ještě pár koníků navíc sneslo, ale jakmile se dostávám na rozbitou "stezku", tak je výkonu akorát. Motor se krásně dávkuje a slušně tahá od nízkých otáček. Nejzábavnější je kolem 6ti tisíc otáček. Spojka jde neskutečně lehce zmáčknout a kvalty padají skoro samy.
Podvozek
Ach jo.. je to největší slabina jinak skvělé motorky. Zadní tlumič i po dotažení pružiny na max je stále moc měkký a vlastně působí jako taková houpačka, než že by nerovnosti tlumil. Jde ven! Objednal jsem po doporučení tlumič od značky YSS. Na předku je to trochu lepší, ale taky si říká o hustší olej a tvrdší pružinu. Při brždění se předek dost potápí.
Brzdy
Předek naprosto v pohodě na tuhle váhovou kategorii. Nebýt potápějící se vidlice, tak jde moto postavit na přední kolo. Zadek je trochu slabší, ale dostačující.
Pneu
Na cestě docela dobře drží, ani v lehčím terénu s nimi nemám větší problém. Horší je to na vlhké trávě, kdy jsem to na zahradě málem položil. Škoda jen toho nedomyšleného rozměru, ve kterém u nás není moc na výběr, určitě to zkusím přes ouředníky vyřešit.
Nechám moto prolézt garančkou a jde se na upgrade! (více o upgradu bude v deníku)
Tento týden by mi snad zadní tlumič už měl přijít. Hned jak přijde ho namontuju a pisnu o něm v deníku
Díky, že ses rozepsal
Velmi šilhám po 300 Rally, ale bojím se toho podvozku. Tak se těším, až dáš ten zadek a písneš postřehy
Kazdopádně přeji hodně zážitků
Pěkná
Parádní endurko
Myslim že opravdu ideální druhá motorka.