renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF 300L (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Borneley
Vloženo 29.3.2022
Aktualizováno 21.4.2022
Zobrazeno 2 344x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Jako doplněk stravy k velké cestovní moto je Honda CRF 300L naprosto ideální mašinka!

Motorka koupena od FIRMA:Moravamotors s.r.o. (Krhová) - Nejlepší moto prodejna co znám. Vždy skvělá komunikace, servis na pohodu a hlavně milí a vstřícní lidé.

Výška jezdce: 178 cm

První dojmy - Ostrej zwejtakt to není, ale to jsem ani nechtěl. Výkon naprosto dostačující na výlety po okolí, do práce i nějakou tu šotolinu. Štíhlá, pocitově lehká motorka s až překvapivě dobrou ovladatelností.

Motorku bych doporučil pro - Moto je nejvhodnější samozřejmě pro mě :D, ale určitě udělá radost každému kdo potřebuje pracanta a ne pokladničku.

Doplňky na motorce - *
Silnější pružina přední vidlice + hustší olej
Zadní tlumič YSS
Trošku vyšší řídítka Renthal
Blastry Acerbis
Polstr na hrazdu

Aliexpress:
-kryt pod motor
-protektory rámu
-spojková + brzdová páčka
-sada polepů

Více o doplňcích v deníku..

Recenze

Po pěti měsících a pár dnech mi v polovině února skončilo nekonečné čekání na tuhle krásku. Prvních pár seznamovacích km bylo v duchu 1/4 plynu a k šestému kvaltu jsem se dostal jen z kopce. Upřímě? zajíždění slabší motorky je pro mě opruz, ale vydržel jsem to a více jsem jí začal dávat až při nájezdu 250km to už se mi líbilo mnohem více. Otáčky jsem začal tahat do zábavnějšího spektra (5-6tis ot/min) kde má motor už dost síly aby s ním byla zábava. Krátké kvalty padají jeden za druhým a při rychlejším odpichu z křižovatky jste za 10 vteřin na pátém kvaltu. Motorka zvládá jak asfalt, tak polňačky úplně s přehledem. Těžší terén jsem s ní ještě nezkoušel, ale troufám si tvrdit, že i to zvládne na jedničku. Tak a mám zajeto! Najeto krásných 900km a šup s ní na první servis

Motor
Na cestě by to ještě pár koníků navíc sneslo, ale jakmile se dostávám na rozbitou "stezku", tak je výkonu akorát. Motor se krásně dávkuje a slušně tahá od nízkých otáček. Nejzábavnější je kolem 6ti tisíc otáček. Spojka jde neskutečně lehce zmáčknout a kvalty padají skoro samy.

Podvozek
Ach jo.. je to největší slabina jinak skvělé motorky. Zadní tlumič i po dotažení pružiny na max je stále moc měkký a vlastně působí jako taková houpačka, než že by nerovnosti tlumil. Jde ven! Objednal jsem po doporučení tlumič od značky YSS. Na předku je to trochu lepší, ale taky si říká o hustší olej a tvrdší pružinu. Při brždění se předek dost potápí.

Brzdy
Předek naprosto v pohodě na tuhle váhovou kategorii. Nebýt potápějící se vidlice, tak jde moto postavit na přední kolo. Zadek je trochu slabší, ale dostačující.

Pneu
Na cestě docela dobře drží, ani v lehčím terénu s nimi nemám větší problém. Horší je to na vlhké trávě, kdy jsem to na zahradě málem položil. Škoda jen toho nedomyšleného rozměru, ve kterém u nás není moc na výběr, určitě to zkusím přes ouředníky vyřešit.

Nechám moto prolézt garančkou a jde se na upgrade! (více o upgradu bude v deníku)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Marty_G
Marty_G napsal 16.06.22 v 16:13 10b.

- super, již mám také doma a užívám si tuhle hračku

Borneley
Borneley napsal 12.04.22 v 06:13

Tento týden by mi snad zadní tlumič už měl přijít. Hned jak přijde ho namontuju a pisnu o něm v deníku

Alfonc
Alfonc napsal 11.04.22 v 20:16 10b.

Díky, že ses rozepsal Velmi šilhám po 300 Rally, ale bojím se toho podvozku. Tak se těším, až dáš ten zadek a písneš postřehy Kazdopádně přeji hodně zážitků

callowsick
callowsick napsal 05.04.22 v 18:20 10b.

Pěkná

vopák
vopák napsal 01.04.22 v 13:06 10b.

Parádní endurko Myslim že opravdu ideální druhá motorka.

Více komentářů



TOPlist