BMW R 1200 GS Adventure (2018)

Vlastník Zbyna72
Vloženo 18.3.2022
Aktualizováno 18.3.2022

chtěl jsem motorku více do offroudu, jezdíme vesměs ve dvou tak i kvůli ovladatelnosti při pomalých rychlostech

Motorka koupena od soukromé osoby

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Spo: důvod neuveden

První dojmy - motorka se krásně ovládá a je pohodlná, výkon motoru je ideální, působí velmi robusně ale ve skutečnosti je při jízdě pocitově lehká. Ještě stále si zvykám z přechodu z Hondy vfr800x a čtyřválce do V na dvouválec, kde BMW je uřvanější, trošku víc se klepe. Řazení ma tedy honda mnohem čitelnější a lepší, brzdy jsou srovnatelné, ochrana větru možná na hondě o trošku lepší, ale ok, BMW zase vyhrává na poli podvozku a odpružení a zátahu motoru.

Motorku bych doporučil pro - moto bych doporučil tomu komu se líbí a chce cestovat, na vyjížďky kolem komína bych zvolil lehčí a menší motorku

Doplňky na motorce -

Chtěl jsem moc Afriku. Litrovka byla ma ně moc velká (mám 170 cm a krátké nohy), tak jsem čekal na CRF 1100 kde slibovali že bude nižší. Bohužel i ona mě nechala stát při snížené poloze sedla na špičkách. Dobří kamarádi nick. lubalk a art1 mě lákali na BMW které oba vlastní. Druhý jmenovaný mi půjčil motorku a jeli jsme na výlet. V tu dobu jsem měl již vyhlédnutý inzerát, BMW 1200 gs adventure ve snížené verzi z výroby. Výlet se vydařil, pocitově se mi jezdilo moc dobře, výška motorky byla OK (taky má sníženou verzi), tak jsem do ní šel. Moto je v plné výbavě se všemi kufry + další doplňky, já si nechal předělat jen sedlo a přidal vyhřívání.

Nyní mám najeto cca 3000 km, pořád se s ní sžívám, učím se řadit (to šlo na hondě fakt samo a bez cukání), ale je to stále lepší a lepší a dělá mi radost. Už se těším na nějaký delší výlet o prázdninách.

Pevně věřím že nová motorka nám usnadní výjezdy do horských šotolinek v podhůří itálii a francie, které jsme nestihli všechny na crossraunneru projet

CRF1000
CRF1000 napsal 22.03.22 v 15:46 10b.

ja bych sundal ten zobák, ale jinak za 10

Dan66
Dan66 napsal 21.03.22 v 23:36 10b.

Podle mě jsi vybral dobře

ProsteOFF
ProsteOFF napsal 21.03.22 v 21:12

Ať ti slouží dobře! Jen mám strach, když hledáš motorku do offroadu, abys brzo nevystrizlivěl... Váha a tento typ tlumičů není do offroadu úplně ideální.

Ale co, okolnosti ježdění ve dvou mě donutili taky (gs dohc), pro jednoho jezdce je to nesmysl...

marin35
marin35 napsal 18.03.22 v 20:35

Haha...ty máš problém s výškou? , já 160 cm a triumph Tiger 1200 Desert...všechno se dá nacvičit,tak hodně kilometrů mimo asfalt přeji

raser
raser napsal 18.03.22 v 14:39 10b.