Vlastník | cz_pyy | |
---|---|---|
Vloženo | 14.3.2022 | |
Aktualizováno | 16.3.2022 | |
Zobrazeno | 3 864x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
Vlastník | cz_pyy | |
---|---|---|
Vloženo | 14.3.2022 | |
Aktualizováno | 16.3.2022 | |
Zobrazeno | 3 864x |
Ať dělá radost… Tento týden jsem ji měl možnost okusit a zanechala ve mě jen ty nejlepší dojmy - neměl jsem na ní lézt!
Musím souhlasit, je to krásná moto. Mě se nejvíce líbí v barevné kombinaci bílo-červená. Rok pojezdím na V7 a myslím, že také přesedlám na tuto. Problém s výškou mám stejný , tak mám také omezený výběr v této kategorii.
Kdybych tvrdil, že s výškou problém nemám, asi bych lhal. :D Na předchozí kawě er6n jsem si byl mnohem jistější. Navíc motorkařím třetím rokem, takže nejsem ostřílenej motorkář, jako mnoho jiných, byť nájezdem to doháním.
Každopádně mým cílem bylo přesedlat na cenduro, zkoušel jsem ještě Tiger 1200, o kterým mi říkali, že je z velkejch cendur asi nejnižší, což z mýho pocitu asi i byl, ale nebral jsem ho z jiných důvodů. :)
S V85TT jsem se musel naučit trochu s výškou pracovat. Plánovat kde a jak sesednu, na kterou nohu došlápnu. Truchu prdel povysunu, a na jedné straně jsem celou plochou nohy na zemi a druhou pohodlně na stupačce. Není to ideál, ale na obě strany jsem na špičkách. Při prvních jízdách, v momentě, kdy jsem musel na brzdy a neměl prostor k nějakém rozmýšlení, jsem jí málem na místě položil. Možná kdyby neměla tak obří řidítka, neměl bych takovou páku ji udržet. To se mi ovšem stalo naštěstí jen jednou. Od té doby se zažil reflex a už si vysedám automaticky i při krizovkách. :D Motoboty mám taky se solidní podrážkou, takže to pomáhá.
A zrovna včera se mi stalo, že jsem letěl z práce po polňačkách a batoh s notebookem, kterej jsem měl gumicukama na zadní sedačce, se uvolnil a pomalu mi sjel na moji sedačku. Zjistil jsem to ve chvíli, když jsem si chtěl sednou, že zastavím, že jsem najednou o dalších 10 cm vejš. :D A taky jsem to dal. Chce to cvik, radši i padací rámy, byť se mi ji zatím nepovedlo položit, ale teď už výšku neřeším. Přemýšlel jsem i o nižším sedle, který dává myslím 2 cm k dobru, ale dávat za něj kolem sedmičky se mi teď už asi v téhle fázi nechce.
Co si třeba netroufám jsou couvačky v sedle, to si ji radši odtlačím růčo.
Krásná! Ať ti slouží mnoho kilometrů. A nemáš problém s výškou? Já bch se bál, že bude mo vysoká. Mám taky 168.
Kterejch kusů se to týká netuším. Šlo o problémy s emisníma normama/tepelnou roztažností vzducháčů Takže modely s euro5. Snad jen část. Ty s euro4 jsou prej v pohodě. Rozhodně jsem ale nebyl jedinej. Na ofiko FB stránce MG se nás pár sešlo, kterým to odstavilo motorku na týdny hlavní sezóny.
Na chrastění jsem si zvykal dlouho. Ono vůbec běh toho motoru je takovej jak na principu náhodných výbuchů. :D Když ji poprvé slyšel tata, řekl, že to zní jak trabant. Já jen řekl, že právě to se mi na ní líbí. :)
Ventily seřizovali. Teda tvrdili mi to. Extra jsem se při prohlídce v 1500km ptal na tu svolávačku, ale byl jsem uklidňován, že se mě netýká. Nechci na někoho nasazovat, ale nikdy nevíme, co se za zavřenými vraty děje. Chci věřit, že nic nepodcenili, i když importér mi do telefonu tvrdil, že dealeři mají instrukce kontrolovat ventily a dříky u všech euro5 nezávisle na svolávačce a že je divný, že si toho nevšimli už při garančce.
Seřizovali ti ventily po 1500km? Jinak mám po poslední výměně najeto 4000km a olej 3mm pod horní ryskou. A to ji moc nešetřím, přesedlal jsem z Tracera 900, jen jsem poctivě zajel. Se spotřebou asi kus od kusu. Není to tuctovka.
Těch BMW 850 na silnici zas tak moc nepotkáš...
A kterejch kousků se ta výměna hlav má týkat? Já mám taky výročku a nikdo nic neříkal o svolávačce...Když je motor horkej, tak v těch hlavách chrastí, ale to prej u všech Guzzin. S tím žraním oleje je to koukám kus od kusu. Jestli je kus pondělní nebo páteční, byl den před tím ligovej fotbal, nebo nebyl ...
Osobně ten olej nevnímám jako nějaký extra negativum. Přestože tam o něm píšu. Prostě občas kouknu a případně doleju. :)
Gratuluju. Co se týká jistoty v ovládání...ani i s touto vysokou motorkou si člověk stupačkou škrtne...v mém případě taky na sedle a bez velké bagáže (mám Travela). Co se týká oleje, mám najeto 5000 km a ještě jsem nedoléval.
Deci oleje na 1000km není tak hrozný, mě bere jawka celej litr na 1000km...
Jinak teda škoda toho žraní oleje, navíc je to podpořenou malou zásobou oleje v motoru. Ale četl jsem i zkušenosti majitelů, kterým olej nežere vůbec.
Já bych ji bral hned, v té žlutobílé kombinaci.
Ahoj, najeto mám necelých 5000km. Olej jsem dolíval za tu dobu asi dvakrát. Na dlouhodobý hodnocení to zatím není, ale co jsem se bavil s ostatníma i recenzenti na youtube (teda převážně ti zahraniční) o tom mluví taky. Kolega mi posledně říkal, že dolívá cca deci každých 1000km.
Ahoj! Taky o ní uvažuju. Kolik máš najeto? A pořád bere ten olej? Nejde se spotřebou oleje dolů? Kolik doléváš?
Super volba
Tak to jsi měl pořádnýho peška hned na začátku. Ale třeba už sis vybral smůlu a už budeš jen spokojeně jezdit, stát se to může, je to jenom stroj. Ale pravdu máš, že ti kluci taliánský v tom mají bordel. No a já jdu zjišťovat, jak jsem na tom s tou asistencí - to je info k nezaplacení.