renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX 750 (1999)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Skuru
Vloženo 7.3.2022
Aktualizováno 7.3.2022
Zobrazeno 2 056x
HODNOCENÍ PROFILU OD 11 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.7

Popis motorky


Dojmy z Inazumy, které jsou spíše dojmy z jízdy na motorkách jako takových.

Více fotografii

Výška jezdce: 170 cm

První dojmy - Motorka klasického střihu se všemi klady i zápory, které k podobným naháčům patří. Docela rychlá, docela pohodlná, docela těžká pro začínajícího motorkáře, ale zároveň přívětivá.

Recenze

Než začnu důvodem, proč jsem si vybral právě Inazumu, vrátím se ještě na začátek, proč jsem vůbec začal jezdit na motorce. Od malého kluka jsem byl vždy fanda do aut. Největší zásluhu na tom měl jistě první Playstation a hra Gran Turismo, která mi rozšířila motoristické obzory a naočkovala mě benzínem a láskou k rychlým vozům. Na prahu mých 37 let a po vystřídání několika zábavných aut se mi ale do hlavy vkradla myšlenka, jestli o něco nepřicházím. Abych tomu přišel na kloub, zapsal jsem se do motoškoly a rovnou na třídu A, přestože jsem naposled jel snad jen na pincku jako malý kluk a to jsem se ještě vyboural…na poli. Ale tak předpokládal jsem, že v autoškole budou odborníci. Následný kurz byl řekněme intenzivní. V autě jsem najel opravdu pěknou řádku kilometrů, tak mi chvíli trvalo přijmout za své to, že co dělám v autě rukou, to se dělá na motorce nohou a naopak. Vše šlo ale až překvapivě dobře. Díky intenzivnímu studiu teorie doma a opravdu častým jízdám v autoškole jsem držel za dva týdny nový řidičák v ruce.



V autoškole jsem se tedy přesvědčil o tom, že mi motorky nejsou úplně cizí. Pochopil jsem ale, že je to dovednost, která vyžaduje neustálé zlepšování se a že o jízdě na motorce i po absolvování školy vím jen velmi málo. Abych tedy kul železo dokud je žhavé, začal jsem se poohlížet poohlížet po bazarových nabídkách. Můj vkus tíhnul spíše k motorkám klasického střihu. Navíc jsem menší postavy, tedy nějaké endura jsem zavrhl předem. Vzhledem k mým malým zkušenostem jsem se díval po motorce, na které se prostě naučím. Tedy žádná leštěnka. Koukat na obrázky na netu je sice krásná věc, ale oči mi otevřela až první návštěva bazaru, kde jsem si mohl na motorkách posedět. No a právě posez byl to první, proč mě zaujala Inazuma. Zdála se mi jako solidní dospělá motorka, na které se mi sedí dobře. Navíc nevypadala vůbec špatně. Samozřejmě o tom v jakém je stavu, nebo v jakém stavu by aspoň měla být jsem nevěděl nic. Ale bral jsem to jako proces, při kterém se do celého toho moto světa ponořím a získám zkušenosti.



Následovaly první nejisté kilometry, kde jsem využil nabyté návyky z motoškoly a youtubových vidí na maximum, ale i tak jsem se nevyhnul několika faux pas. Takže bylo nějaké to letmé položení motorky při zastavení na špatném místě, několik nepodařených rozjezdů, ale každým dnem se to zlepšovalo. Inazuma se navíc ukázala jako velmi dobrý společník na podobné eskapády, přestože ji několik škrábanců přibylo. Časem, kdy jsem se začal pouštět i na delší trasy, jsem ocenil že je opravdu pohodlná a pár hodin v sedle není nejmenší problém. První servis, který jsem s Inazumou absolvoval byl velká lekce a nové zkušenosti. Jednak již budu mnohem chytřejší v tom, jak příště motorku lépe vybírat a zároveň i jaký servis zvolit (asi ještě důležitější). To je ale na jiné povídání. O dva útrpné měsíce později a dvaceti tisících mínus na účtu, byla mašina zpět z „prvního“ servisu doma a odjela celou sezónu bez jediného zaváhání. Měl jsem tak možnost blíže poznat vlastnosti Inazumy. Překvapilo mě, jak jsem se s motorkou lehce sžil. Váha 220 kilo je sice znát, ale je to spíš o zvyku. Už jsme se s ní projel i po poli a na rozdíl mé poslední jízdy podobným terénem na pionýru zůstaly kola na zemi. Motorka se mi navíc líbí stále více a opravdu oceňuji její klasické tvary. Co se výkonu týče, odborník nejsem, ale řekl bych že je na naše cesty a na můj styl jízdy založený na „kochačce“ více než adekvátní. Stejně tak brzdy, které jsou na předním kole dvoukotoučové, jsou dostatečné silné a dávkování mi dává pocit klidu, že jsem si ještě nikdy nenas.al do bot i když jsem nebyl na 100% pozorný.
Trochu těžce jde mačkat spojka, ale může to být stářím motorky nebo její vlastnost, kdo ví. Beru to ale jako plus, protože pořád jsem jako moto řidič v záběhu a nebudu brblat nad nějakým nepohodlím. Tolik tedy k dojmům z Inazumy, které jsou spíš dojmy z jízdy na motorkách jako takových. Pokud jste tedy čekali poněkud hlubší recenzi, omlouvám se předem. Nicméně jako první motorka je to velmi zajímavá zkušenost. A ten pocit volnosti a duševní očisty při jízdě beru jako velmi krásný bonus.

Jezděte bezpečně.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Krejcak73
Krejcak73 napsal 31.12.23 v 13:41 10b.

Perfektně, čtivě napsaný text, se kterým jen a jen souhlasím

Black_Tea
Black_Tea napsal 10.09.22 v 19:16 10b.

Skuru
Skuru napsal 14.03.22 v 15:42

Helmu mám Scorpion Exo Combat Evo...vidět je z ní docela dobře a navíc ma odnimatelný čumák.

valivali
valivali napsal 12.03.22 v 00:22 8b.

ahoj, co to máš za helmu? Je z toho aspoň trochu vidět?

sedloš
sedloš napsal 11.03.22 v 18:07 10b.

Pro zlepseni dovednosti doporucuji https://www.ucmesep...-verejnost-2022.html

Více komentářů



TOPlist