renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Triumph Tiger 850 Sport (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Triny
Vloženo 21.2.2022
Aktualizováno 29.8.2022
Zobrazeno 3 514x
HODNOCENÍ PROFILU OD 12 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Po zkušenostech s cestováním opouštím styl chooper a přecházím na cestovní enduro. Jednou Triumph, navždy Triumph.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:MOTOCENTRUM HK (Hradec Králové) - Servis i prodej = ochota

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Jel jsem na něm v 2021 u Triumph Olomouc. Hradec mám 25 km, tak jsem ho koupil tam.

Doplňky na motorce - Originál Triumph:
Centrální stojan, kufry, padací rám, bástry a chrániče chladičů, kryt předního světla
Ostatní výrobci:
Prodloužení předního blatníku , prodloužení zadního blatníku směrem k tlumiči, kryt nad zadním světlem, byla tam díra a za špatného počasí tam bylo plno bordelu a teklo to na zadní světlo. www. motokufry-am.cz
Givi síťky do kufrů. Rozšíření bočního stojánku.

Recenze

21.2.2022
Je rok tygra, tak jsem dnes koupil tygra. Zatím budou v H.K. montovat doplňky. Počítám tak asi za 14 dní bude doma. Není kam spěchat, je únor. Manuál v češtině jsem vložil do sekce manuály. Až ho budete číst, používejte prosím hlavu, je tam spousta chyb, zejména v číselných popisech.
8.3.2022 - Triumph HK hlásí, vše namontováno, můžete si motorku vyzvednout.
11.3.2022 - motorku jsem přivezl domů ( 25 km.) Zatím brzo na hodnocení. Pouze se mi zdá, že ten větrný štítek plní svou funkci jen do určité chvíle.
KUTILOVÉ POZOR :
Pokud si budete chtít na motorce upravit polohu spojky a brzdové páčky, ( myšleno sklon, ne vzdálenost od řídítek ) je to jednoduché, povolíte imbusem šrouby a pootočíte nejen páčkou, ale i zrcátkem, je to komplet. (červená barva na obrázku č. 11)Teď ale POZOR, pokud si budete chtít pootočit a lépe nastavit ovládací satelity, nejde s nimi otočit, jsou tam napevno, já jsem jeden otáčením utrhl a museli mi to spravit. Jde to, ale musíte povolit řídítka a tím satelity i řídítka zároveň natočit do polohy, která Vám bude vyhovovat. Na ovládacích satelitech jsou z druhé strany dva šroubky, neslouží k povolení, nechte je tam a nepovolujte je. ( žlutá barva na obrázku) Takže bacha.
Další postřeh kutila. Zapojoval jsem si držák navigace s elektroinstalací přímo na baterku. Žádný problém jde to prostrčit pod nádrží lehce a napojíte to na baterku. POZOR jakmile odpojíte baterku, jako jsem to udělal já při této instalaci, dojde k tomu, že se Vám na palubní desce rozsvítí oranžově znak klíče, tedy nutnosti navštívit servis. Nic to není a nic se neděje, jezdit můžete dál. Pouze se příležitostně stavte v servisu, oni to napojí na diagnostiku a problém odstraní. Práce na 5 min i se sundáním sedla. Stane se to vždy, kdy z jakéhokoliv důvodu odpojíte baterku. Mechanik v servisu HK mi to vše ochotně vysvětlil , udělal a opravil. Pozor, vkládám text který mi byl doručen. Nemám to vyzkoušené, ale asi to bude pravda. " Pokud se ti po odpojeni/zapojeni baterky objevi zluty klic na displeji, neni potreba jezdit do Triumphu na diagnostiku. Staci zadat spravny cas i datum (pozor, musi byt oboje!), pak klic zmizi. Odpojenim baterky dojde k jejich resetu a nastaveni tusim na rok 2000 a cas 0:00" . Vyzkouším to.

Více na: https://www.motorka.../motorka/?mid=131864
Copyright © Motorkari.cz
Jízdní dojmy:
Moc jsem toho zatím nenajel, ale ten tříválec jde krásně a řazení je radost. Ovladatelnost hodnotím jako nejlepší na čem jsem v životě jel. Zatáčí pohledem, nakloníte hlavu a jste tam kde chcete být. Jsem Hóóódně spokojený. Už se těším do Rumunska.
-Koupil jsem si novou přilbu a zdá se, že větrný štítek nebudu muset měnit za větší.
-Co se týká toho předního plexi, tak nakonec asi větší koupím. Najel jsem v neděli 400 km a chytil jsem i déšť. Za sucha to je dobý, výška je v pohodě, ( mám 180 cm. )ale šířka ne. Jde to hodně do ramen a za deště to docela vadí. Ale berte to s rezervou , je mi 63 a mám raději trochu pohodlí.
-Tak mám za sebou skoro 3000 km. Rumunsko-Banát a Transalpina, skvělá jízda. Celkově najeto skoro 5000 km. Když jsem vyjížděl z ČR spotřeba 5,25. Po návratu z Rumunska spotřeba 4.95. Spotřeba si pomalu sedá. Výrobce píše 5,1. Mám vypozorováno na dálnici při ustálené jízdě 120 km/h spotřeba 3,8 - 4,1 l. no prostě na tu nádrž 20 l dojezd 400 km v pohodě.
- Podle rady v komentářích jsem si ověřil, že pokud zbývá v nádrži benzín na posledních 100 km, tak se ihned začne objevovat nápis doplnit palivo. V tu chvíli je potřeba potvrdit tlačítkem OK a displej bude nadále fungovat. Pokud to neuděláte, displej se v tu chvíli nedá přepínat.
12.7.2022- namontoval jsem stejně vysoké , ale širší plexi od Givi, Paráda , doporučuji.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Bake
Bake napsal 21.07.22 v 14:37

Pokud se ti zobrazí hláška, že dojezd 100km, stačí zmáčknout OK na křížovém ovladači, hláška zmizí a zůstane svítit jen hladový voko. Při každým startu to musíš takto zhodit. Teda, dokud nenatankuješ

Zdeněkhr
Zdeněkhr napsal 08.07.22 v 11:12 10b.

Nádherná, lehoučká mašina. Je to jako bych opěvoval tu svou

Lowmick
Lowmick napsal 03.07.22 v 20:22 10b.

Pokud se ti po odpojeni/zapojeni baterky objevi zluty klic na displeji, neni potreba jezdit do Triumphu na diagnostiku. Staci zadat spravny cas i datum (pozor, musi byt oboje!), pak klic zmizi. Odpojenim baterky dojde k jejich resetu a nastaveni tusim na rok 2000 a cas 0:00.

marin35
marin35 napsal 20.06.22 v 22:04 10b.

Jednou Triumph..dycky Triumph

Andy3210
Andy3210 napsal 20.06.22 v 20:05 10b.

Moooooc pěkný

Více komentářů



TOPlist