renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa Perak (2022)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník machal22
Vloženo 18.2.2022
Aktualizováno 5.7.2022
Zobrazeno 6 009x
HODNOCENÍ PROFILU OD 29 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9

Popis motorky


Krásná stylovka. Sice se najde spousta posměváčku co je to za motorku s Indie a že to není jawa,ale kdo má rád motorky tak je mu to jedno

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Rimoto (Třebíč)

Výška jezdce: 179 cm

První dojmy - První dojmy jsou pouze vizuální,protože je zima,ale na pohled je to prostě nádherná motorka,která mi připomíná dětství. Škoda,že to nešlo dělat u nás,ale i tak jsem rád,že se vyrábí.

Recenze

Recenze,popis,zkušenosti sem je těžké dát,když jí prodávají krátce a ještě v zimě. Proto není možné je sem dát.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Kawalumpik
Kawalumpik napsal 14.06.23 v 01:11 10b.

Zapomněl jsem na body.

Marty68
Marty68 napsal 25.05.23 v 13:01 10b.

moc pěkná brašna. I motorka. Ano, je to Jawa. Z Indie. No a co. Super že to vůbec existuje.

Kawalumpik
Kawalumpik napsal 18.05.23 v 02:09

Se zájmem jsem si prošel sbírku komentářů a opět jednou jsem si potvrdil názor, že o kom se mluví, ať v dobrém, či naopak, ten existuje. Takže díky za všechny příspěvky. I odsudky sdělují, že pérák za pozornost stojí a nehrozí mu nezájem. Proč budí tak rozdílné emoce je trochu záhada. Vždyť je to čtyřtakt, čtyřventil, ten jinak než vodou neuchladíš a stříkačka, jako všechny ostatní moderní motorky prakticky na celém světě. Jestli mám uronit slzu nad faktem, že skončily vzduchem chlazené karburátorované dvoutakty mlsající olej v palivu, no tak ji uroním, jen se nesnažím tím nikoho zadupávat pod sebe. Užil jsem si dvacet let dvoutaktů na bolševických silnicích a jsem rád, že už to je za mnou. Bylo to fajn a bylo toho dost. Je mi sedmdesát a jsem rád za péráka s Honda motorem, disajnovaným v Itálii, vyrobeným v Indii, označeným českou značkou, která má stále svou cenu, jinak by tam byl Ural, nebo Verchovina. Ale není, je tam Jawa a není důvod z toho dělat drama. Takhle se dnes ve světě prodává. Triumph je z Thajska, Royal Enfield je z Indie, Benelli odněkud z Asie...a Norton, vyráběný stále v Anglii je vlastněn indickým majitelem. Co je na tom. Jediná věc, která mě opravdu zlobí je neustálé omílání jednoho nesmyslu dokola. Jawa Pérák Classic Legend není kopie, ale originální nový a zcela odlišný stroj. Má svoje kvality a nikdo je nemusí přijímat, ale jsou zde, stejně jako fakt, že Země není placatá, i když tomu každý nevěří. Můžu ho srovnávat třeba se Sochou svobody, nebo raketoplánem Buran a najdou se jistě zájemci o výsledek, ale já to neudělám. Stejně tak nebudu porovnávat poválečnou Jawu pérák s produktem 21.-ho století. Můj děda na péráku jezdil, protože ho potřeboval. Já jsem si ho koupil, protože ho prostě chci. Rád si přečtu každou reakci, ať je jakákoliv. A předem děkuji. Zároveň se omlouvám za to, že tady užívám cizí profil bez svolení.

DeaDDream
DeaDDream napsal 01.05.22 v 10:52 9b.

DeaDDream
DeaDDream napsal 01.05.22 v 10:52

za mna mna palec hore ,doba sa mení, máš to nove v zaruke,za tie prachy zoženieš tak 10 ročný vyhonený čoper

Více komentářů



TOPlist