Hravé, lehké a obratné moto, maximálně spolehlivé a nenáročné.
Motorka koupena od Kawasaki Liberec - Pan Jeníček je ochotný, a postará se o vše,
Výška jezdce: 180 cm
První dojmy - Padla mi hned do ruky, Záběh sice trochu opruz, ale je to základ. Koupil jsem dvě a to model o rok starší, ale rozdíl v mapách v řídící jednotce mezi E4 a E5 poznáte snad jen při brzdění motorem, ta novější tolik neprská. Určitě mám oproti návodu více nahuštěné pneu, obutí z výroby nezklamalo ani na vodě. Dlouhodobá spotřeba paliva je 4 l na 100 km. Jezdí na nich i moje sluníčko, a ta má jinak Moto Guzzi Breva 750. Sice je to menší motocykl někdo by řekl pro ženskou, ale váha proti výkonu z ní dělá dost široko použitelnou hračku. Není to o maximální rychlostí cca 200, ale v zatáčkách je jistá a ani aby moc nezasahuje.
Motorku bych doporučil pro - Pokročilý začátečník, ženy, do města, milovníci zatáček.
Doplňky na motorce - Padáky, protektory, zásuvka USB,odepínací tankvak, vyšší plexi
Recenze
Výběr mezi konkurencí byl skoro jasný od začátku. Přestože to byly moje první Kawasaki, je důležitá historie předchozích modelů er6. Maximální spolehlivost, moto s největším podílem ruční práce a vyrobeno z japonských dílů v Japonsku. Nic Taiwan, China, ... Žádné kompromisy.
Podvozek je na běžné ježdění podle mého nastaven tak akorát, žádné odskakování, ponor, kroucení.
Průběh výkonu motoru je překvapivý i přes pouhé dva válce a sbírá se obstojně. Co by se dalo čekat od malého motoru?
Motocykl je primárně pro jednoho a nechtěl bych vzadu sedět včetně jak 15 minut.
Poruchy zatím žádné, vzhledem k málo km. Cca 3000 má obou.
Na silnici je jako ryba ve vodě, je jedno jestli město nebo okresky. Na dálnici je to vždy nuda.
Moc pěkná dvojice