Velmi oblíbený cestovní model od Hondy prošel pro rok 2021 výraznými inovacemi, proto jsme si jej zvědavě vzali na dlouhodobý test na celou sezónu.
Výška jezdce: 172 cm
První dojmy - Proč právě encéčko? Protože to je motorka, o které se hodně mluví. Je kontroverzní - na jednu stranu je tady skupina lidí, pro které je to ten nejlepší jednostopý stroj pod sluncem, protože je neskutečně úsporný a jeho brumlavý řadový dvouválec, zejména když je doplněný o automatickou převodovku DCT, dokáže být až absurdně efektivní, a na druhou stranu je tady skupina motorkářů, která NC právě pro tohle bytostně nenávidí. Kde jsou emoce, kde je radost? Kdo hledá, najde...
Motorku bych doporučil pro - Prostě univerzál, který nic nežere, neotravuje vysokými otáčkami a vibracemi, v běžných rychlostech je dynamicky naprosto uspokojivý a díky automatu je s ním jízda velice klidná, i když rychlostní průměr může být překvapivě vysoký. Motorka pro toho, kdo vybírá hlavně rozumem.
Doplňky na motorce - Paket Urban: vysoké plexi, centrální stojan, 50l topcase s nosičem
Recenze
O našem testovacím NC alias Brumlovi jsme na stránkách Motorkáři.cz popsali dlouhé listy virtuálních á-čtyřek:
1) vítání do garáže https://motorkari.cz/a/t3n
2) zajíždění a instalace doplňků https://motorkari.cz/a/t3o
3) redakční sólo test https://motorkari.cz/a/t3p
4) porovnání se třemi dalšími adventurami stejné kategorie https://motorkari.cz/a/t3q
5) NC750X manuál vs. DCT. Řadit, či neřadit : https://motorkari.cz/a/tg2
6) s Hondou NC750X do Albánie: https://motorkari.cz/a/tg3
7) rozloučení po 7338 km https://motorkari.cz/a/t3r
Také bych prřipojil dotaz kdy bude ten Balkán
A kdy už bude ta recenze a ten Balkán???
Jj, pěkně jste ji brali do pazour