renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Sherco 125 SE-R (2018)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník PaoloAgnello
Vloženo 2.2.2022
Aktualizováno 2.2.2022
Zobrazeno 435x
HODNOCENÍ PROFILU OD 0 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 0

Popis motorky


Francouzský enduro ďáblík nejenom pro závody.

Výška jezdce: 6 cm

První dojmy - Malá hbitá střela, kterou je potřeba trochu podržet, aby se podvozek a motor chovaly, jak mají a na co jsou stavěné.

Recenze

Sherco 125 SE-R vzniklo v roce 2017 a to moje bylo k mání už zajeté. Přesněji, vrčelo to 72 hodin a najelo, spíš napopojíždělo, 1200km, průměrem asi 17km/h, takže nevyužitost, se slevou 50 tisíc proti novému, na značkách.

Na to, že je to enduro a ne cross, tak motor opravdu jede. Údajně za to může tvarově propracovaná přívěra ve výfuku, která chodí hodně natěsno kolem pístu. Podle obrázků, YPVS s plynulou změnou polohy hrany kanálu dostalo další šanci, když Yamaha to už někdy před dvaceti lety zavrhla.



Podvozek lehce kratší pro zlepšení obratnosti v trailech, pérování vpředu WP stejné jako KTM, vzadu lepší s přepákováním. A teď to nejlepší - má elektrický startér pod motorem, žádnou nakopávačku! Kdo si myslí, že na 125ccm není startér potřeba, ten nikdy nebalancoval v díře na špičce jedné nohy jak opičák se zdechlou motorkou, marně volající o pomoc nebo o žebřík. Tady stačí cvrnknout do tlačítka a motorka si ho (snad) vytáhne sama.
Pěkně se na ní povozil i jeden australák, níže na videu, za mlada mistr světa v nějakém enduru. Škoda, že třídu 125ccm nám vlastně zrušili a moc se na těchto strojcích nejezdí. Každý chce hned třístovku, kterých je v inzerátech plno, ale když člověk nechce úplně nové 125ccm enduro nebo krosku z obchodu, tak moc na výběr nemá.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.


TOPlist