Francouzský enduro ďáblík nejenom pro závody.
Výška jezdce: 6 cm
První dojmy - Malá hbitá střela, kterou je potřeba trochu podržet, aby se podvozek a motor chovaly, jak mají a na co jsou stavěné.
Recenze
Sherco 125 SE-R vzniklo v roce 2017 a to moje bylo k mání už zajeté. Přesněji, vrčelo to 72 hodin a najelo, spíš napopojíždělo, 1200km, průměrem asi 17km/h, takže nevyužitost, se slevou 50 tisíc proti novému, na značkách.
Na to, že je to enduro a ne cross, tak motor opravdu jede. Údajně za to může tvarově propracovaná přívěra ve výfuku, která chodí hodně natěsno kolem pístu. Podle obrázků, YPVS s plynulou změnou polohy hrany kanálu dostalo další šanci, když Yamaha to už někdy před dvaceti lety zavrhla.
Podvozek lehce kratší pro zlepšení obratnosti v trailech, pérování vpředu WP stejné jako KTM, vzadu lepší s přepákováním. A teď to nejlepší - má elektrický startér pod motorem, žádnou nakopávačku! Kdo si myslí, že na 125ccm není startér potřeba, ten nikdy nebalancoval v díře na špičce jedné nohy jak opičák se zdechlou motorkou, marně volající o pomoc nebo o žebřík. Tady stačí cvrnknout do tlačítka a motorka si ho (snad) vytáhne sama.
Pěkně se na ní povozil i jeden australák, níže na videu, za mlada mistr světa v nějakém enduru. Škoda, že třídu 125ccm nám vlastně zrušili a moc se na těchto strojcích nejezdí. Každý chce hned třístovku, kterých je v inzerátech plno, ale když člověk nechce úplně nové 125ccm enduro nebo krosku z obchodu, tak moc na výběr nemá.