renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki GSX-R 750 (2001)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Ondrus84
Vloženo 21.1.2022
Aktualizováno 21.1.2022
Zobrazeno 877x
HODNOCENÍ PROFILU OD 7 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


K1 je prostě krásná se svým velkým srdcem v podobě předního světlometu, když jdu okolo musím se u ní vždy chvíli zastavit

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Suzuki SV 1000S: vlastně ani nevím, pořád jsem chtěl 2válec(vyzkoušet),ceny příznivé, ale SS pro moje potřeby lepší
Suzuki TL 1000R: prostě nejsou...občas se něco objevilo, ale už jsem nechtěl čekat, není všem dnům konec pořád chci 2válec vyzkoušet

První dojmy - Ještě jsem se moc nesvezl, ale vybral jsem vcelku hezký 6stupňový suchý "lednový" den, abych ji dostal alespoň domů, což bylo krásných 35km z kraje vysočiny domů. Žádné závody se nekonaly, protože bych zmrznul, nicméně je to SS a i takto stará krasavice bude umět povozit.

Motorku bych doporučil pro - řekl bych, že pro lidi, kterým se prostě líbí a občas se chtějí povozit, potrápit zápěstí a vyčistit hlavu

Doplňky na motorce - držák mobilu, usb nabíječka

Recenze

Vybíral jsem něco na občasný průlet okolím, vypucovat palici a myslím, že tady to problém nebude.
Je to prostě krasavice K1 ,TLR a celkově SS od Suzuki se mi vždy líbily.
Jízda domů byla trochu "tvrdá", vidle po repasi, ale nastavení děsný(zjistil jsem až doma pak), tak jsem si to nastavil dle manuálu a myslím, že to bude lepší a nebo to ještě upravím. Myslím, že nejvíc budu jezdit sám a proto jsem i rád, že kromě zadního sedla byla k moto i originální krovka
Při koupi mi prodejce říkal, že je problém s výpustným šroubem oleje a sem tam se objevila kapka,
vyřešil to nějakým silikonem a po noci strávené u mě v chodbě jsem pod motorkou nic nenašel, ale jelikož jsem moto navezl do baraku,
olej jsem vypustil a zjistil, že někdo prostě sprasil vanu asi flexou nebo čím a šroub vlastně netěsní protože nedosedá dobře na styčnou plochu vany a hlavy šroubu.
Opatrně jsem to srovnal pilníčkama, dal novou podložku a těsnící pastu na konec závitu pod hlavu a doufám, že to bude ok, závit poškozený nebyl.
Moto jsem vytlačil ven, že na startuju a kontrolka FI...
Tak jsem googlil, druhý den mi volal bývalý majitel, tak jsem se ho na to ptal "no ono se to občas rozsvítilo, ale když jsem to vypl a zapl znovu tak to přestalo"
No co na to říct...
Takže jsem si závadu vyhledal a pokusil se vyřešit a snad i úspěšně , C28 chyba motorku sekundarního vzduchu.
Na nějaké velké cesty moto rozhodně používat nebudu už hlavně protože mám doma maxiskútr od Piaggia(viz profil) ,který je na dlouhé cesty daleko lepší.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Wanislav
Wanislav napsal 28.01.22 v 10:34 10b.

Super

Ondrus84
Ondrus84 napsal 22.01.22 v 12:53

Právě, ze dráha se zdála ok, ale byla tam ta vazelina z prostoru prevodu motorku, vystrikal jsem to kontaktolem rozlestil super

Dzawar
Dzawar napsal 22.01.22 v 12:48 10b.

No jooo, jsem si myslel že ti to nedá . Pěkná . To čidlo je hořší , je tam odporová dráha může být už v háji ...

Jacek_18
Jacek_18 napsal 22.01.22 v 11:19 10b.

Tuhle jsem vlastnil taky ale 1000 ... Snad jeden z nejkrásnějších modelů . 10b

Maršal_Malinovskij
Maršal_Malinovskij napsal 22.01.22 v 09:35 10b.

Parádní gixxo

Více komentářů



TOPlist