renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Suzuki AN 400 Burgman (2006)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník methaw
Vloženo 20.1.2022
Aktualizováno 20.1.2022
Zobrazeno 831x
HODNOCENÍ PROFILU OD 1 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Praktický, praktický a zase praktický. A ten vtipnej rám v zádu jak vítěznej oblouk v Paříži.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - Stroj do města, na okresky, ale i dálnici důstojně přechroustá, úložnýho prostoru mrtě a s trochou té péče funguje a fungovat bude. Burgoše jsem si oblíbil na takový to běžný přemisťování a to tak, že už je mi jedno, že je bachratej jak prdelatá Kendy.

Motorku bych doporučil pro - Snad úplně pro všechny, co od stroje nevyžadujou velkou dinamiku, neradi řadí, neradi se pořád oblíkaj a svlékaj z kombinézy a stejně tak neradi vozí různé tašky a kufry přichycené na rozličných partiích stroje. Prostě do krámu na nákup, nebo za město k rybníku na koupačku a klidně i za babičkou na slovensko.

Doplňky na motorce - Totál originál.

Recenze

Když už teda skůtr, tak v první řadě začnu odkazem na nedávno vytvořené video, kde pro nezasvěcené vysvětluju, co je to variátor, jak funguje, co se servisuje a případně upravuje:


Jinak Burgman 400 je praktická jednostopá plastová krabice, na které člověk sedí jak na chopperu spíš než na skútru, pod zadkem má úložný prostor na dvě helmy nebo dva bágly a pod řídítky další kaslíky na bučor. Baťůžek má vzadu k dispozici praktické opěrátko a větrný štít při mých 183 cm funguje přesně jak je potřeba. Na levé páčce propojená zadní brzda s přední dává dost jistoty při brždění především na kluzkých površích a i přes své, na skútra větší, rozměry je pocitově lehká, zejména když ji porovnám s její větší 650 ccm sestřičkou, která je spíš už jak auto těžká.

- Koupeno od známého za rozumný peníz s tím, že nemá kompresi. Při vypuštění asi 200 ml oleje z motoru mi bylo všechno jasný. Takže motor ven a půlit. Výbrus válce, nadrozměr píst, ojnice, nějaká ložiska, gufera a těsnění, filtry, oleje, svíce. Zpátky do rámu, nastavit a zajíždět.




- Říká se, že kovářova kobyla chodí bosa. Zřejmě rád bořím konvence a taky především proto, že si s ní chci letos objet milované Čechy a Slovensko, nastal čas i na zbytek stroje.





- řemen variátoru, všechny desky včetně předního kotouče (starý byl nakopnutý) + brzdovka, přední vidlice - se sérií jsme pořád lítali po dorazech, takže 8 mm podložek a 12,5W olej značně pomohly + gufera a prachovky když už, obě pneu a v neposlední řadě nová plynová vzpěra, aby mi ten gauč pořád nepadal na hlavu.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
tomcruise77
tomcruise77 napsal 21.01.22 v 05:20 10b.

dobrý stroj. Také jsem si ho užil viz mé motorky. Absence kontrolky oleje je kámen úrazu těchto jinak vydařených maxíkú. Je potřeba každých 500 až 600km kontrolovat olej.

Více komentářů



TOPlist