renocar_duben



PROFIL MOTORKY

BMW R 65 (1982)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Mr_Pink
Vloženo 16.1.2022
Aktualizováno 25.10.2022
Zobrazeno 1 924x
HODNOCENÍ PROFILU OD 4 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 8.8

Popis motorky


Koupená v trashi za 60 tisíc, s tím, že jsme německou motorku předtím neviděli ani z okna

Více fotografii

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Pořád ještě nejela, uvidíme, zda nebudu mít oči jen pro pláč. Když jsme si ji přivezli domu, byla hodně potlučená, jen jsem ještě netušil, jak moc velkej průser to bude, až se ji kouknem na zoubek bliže.

Recenze

Proč? Z Hecu. Našel jsem to tady na bazaru. Posílám to kámošovi a on mi za půl hodiny volá, že sehnal dodávku, že pro to jedem v sobotu a že to koupimie na půl a uděláme to na kšeft přez zimu, V prosinci jsme si oba našli holku a kámoš je každej víkend na horách se svoji milovanou a ja ležim už přez rok pod motorkou.

No nic zpatky k bavoráku, najeto nemam nic. A jen se modlím , že to jednou pojede. Motorka byla v totalnim cracku. Utrženej šroub na vahadle, bez světel a blinrků. Kabelovej svazek rozpletenej páč hořel, suchá převodovka i kardan. Převodovka šla ven abych oveřil, že se točí, doporučujou měnit gufero na outputu, tak se stalo.
Stavěci šroub ventilovejch vůli 40E. Výměna, kasa cink. Vypustil jsem olej a vyčistil vanu, sejtko a tak> novy tesnění a novy čídla voleje a neutralu.

Repas celyho frontendu>ten šel do komaxitu a šavle šli na rovnáni a rentgen, jestli nejsou prasklý. Předek byl dobitej pořádně - když jsem vyzvedával kluzaky a brejle z komaxitu, tak na hornich brejlich vyleznla prasklina jak blázen,skrz na skrz. Brýle jsem tedy přesunul na TODO list, kterej musím odškrtat do jara. Repas třmenu vyšel na bambilion. Vyměnil sem kabelovej svazek za o origo. Ten vyšel na 5K, což je myslím reasonable. Diode-plate jsem vyměnil za Rectifier/regulator - Ricks electric. taky pěkně drahá sranda, ale když chceš litiovku, a nechceš hořet. Mimochodem, ten regulator jsem poptával různě, jenže nedostatek křemíku spojenej s koronou nemá dopad jen na Škdovku, ale i na veškerou jinou elektroniku, včetně té do motorek. Takže mě všude poslali do haje.
Taky jsem měnil ten strašlivej BOSH starter za něco, co by nemělo mít takovej odběr, kdyby to nahodou nechtělo chytnout na první. I když závodni stroje se vždcky roztlačují. Další prušvih jsem si zažil s novým analogový tachákem - MMB made in Germany - skvělí, bohužel jsem po sléze zjistil, že je ukroucenej náhon mimochodem = 50EUR. Kdybych byl svědomitej a zkontroloval si to dřiv, tak tu teď nemusim brečet - moje chyba. Řidítka šli do chromu, nova páčka s rezervoarem. Suzuki - funglovka za litr - to považuju jako uspěšnější krok v tomhletom trápení.
Na řidítkach je novej kill switch, made in Italy:D - takže nevim nevim a rychlopal to samí. Tím pádem jsem musel udělat custom lanko, doufám, že vydrží. To se uvidí. Spinačka jde pod nádrž, ať se ten předek trošku vyčistí. Kontrolky šli na svěrnej spoj spodních brejlí. Okleštil jsem to na kontrolku oleje a neutrálu. Ještě někam asi placku kontrolku na dobijení.
Uřiz sem tu podsedlovku, udělal držák na blatnícek. Mezi tímhle vším se odehrává repas karburatorů = další bambilion. Naštěstí, o ultrazvuk se postarala moje holka, která je šperkařka a přístroj má v aťáku. Čínský zadní světlo na blatník, brackety na blinkry pod subframe - ty sem si vyřezal sám a mam z ních poprávu patřičnou radost. Zato brackety na předni světlo, jsem si nechal vyřezat laserem, podle mého návrhu, který jsem si pod bráchovým vedením nakreslil, k nim také svěrny spoje, pač hipsťáci za to chtěj minimalne dvojku. Vejfuky přišli z aliexpresu, páč na nich se dá neco ušetřit.

No a co dál?
Přikládám TODO list.

- Vana teče? - je na 10Nm
- Slícovat vejfuky - sehnat příčnou trubku nerez vn. průměr
> slícovat zadní brzdouvou páku a stojany
- Brackety - ohnout / ohraňovák-> komaxit
- svařit horní brejle zahladit patici na dashboard > komaxit > brejle venku na
svaření
- Spinaci skříňka - schéma
- Koupit barvu - černá na kotle.
> úchyt. předního kotouče , redukce - svody>mufflers
- předělat zadní světlo > novej bracket
- Sedlo - domluvit> vyrobit
- Levý ovladač?!
- Brackety př. blinkry - narýsovat > vyrobit
- Batt box - narysovat > vyrobit
- Koupit př.svetlo, blinkry, nahon tachaku, sedlo na padak
- Bovdeny ke plynu + choke
- Vyměnit hlavovku,
- koupit spodni prachovku - CHECKED
- držák SPZ > 2x na os, na STK
- štítek na rám!
- přední blatník - Brackety

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Piki
Piki napsal 19.01.22 v 21:42 10b.

Srdcař a tak o má být

Patejdl
Patejdl napsal 19.01.22 v 20:03 9b.

Ahoj, držím palce, mám dotaz, kabelový svazek jsem nikde nedokázal sehnat mám R80/7 , 79rok, tak jsem si to celé matahal znova ale origo by nebylo špatné, díky za odpověď

FrogySkoky
FrogySkoky napsal 19.01.22 v 10:08 6b.

Držím palce, ale příště si po sobě přečti co jsi napsal, tolik chyb

Donald
Donald napsal 17.01.22 v 16:38 10b.

Držím palce, ať výsledek bude pojízdný! Tomu říkám odvaha.

Více komentářů



TOPlist