renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Jawa 250/353 Kývačka (1955)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník majsner
Vloženo 12.1.2022
Aktualizováno 12.1.2022
Zobrazeno 843x
HODNOCENÍ PROFILU OD 6 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Komentáře a hodnocení profilu
Nalezeno 14 záznamů

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
majsner
majsner napsal 23.01.22 v 20:53

Dík! Nedokážu si představit, jak hrozně musel brzdit půlbuben, pokud teď špatně brzdí i celobuben.
Nicméně mám katalog přímo z toho roku a v něm už je to celobuben. Takže za mně lepší verze

Jenisatko
Jenisatko napsal 23.01.22 v 19:53 10b.

Udělal jsi kus práce, ale v tomto roce bych se přikláněl k půlbubnu. Zase na jízdy je to lepší takhle. Ať slouží.

majsner
majsner napsal 14.01.22 v 07:43

Nemotám, jsou to podobný případy. A guma je adekvátní tak jak jinde na motorce - třeba na podsedlovým plechu.
V 1955 se toho hodně měnilo a v řadě případů bych si mohl vybrat, jestli tam dám novější verzi nebo ne.

cmiral
cmiral napsal 14.01.22 v 07:22

Guma je na hovno, divná cesta, motáš víc věcí dohromady. Mám taky několik véček a taky ne do vitríny, tak asi vím o čem píšu. A nebyl náhodou r.v.1955 ještě půlbuben?

majsner
majsner napsal 13.01.22 v 22:15

Na sekeře mám schválně aspoň gumu - ostrá hrana je fuč, a kulička se holt na páčku "přidávala" povinně už v 70.letech. Zrcátko taky v 55. nebylo, a na historickou původnost to neuhraju - je to všeobecně známá povinnost, takže to mi žíly netrhá. Volím cestu praktičnosti, motorka nebude stát ve vitríně, ale jezdit ale dík!

cmiral
cmiral napsal 13.01.22 v 20:27

Jestli je to na VRZ tak tady jde o historickou původnost a ne o nějakou bezpečnost. A ta tzv. sekera (SPZ) na blatníku ti připadne bezpečná? Proč asi byla už hodně dávno zakázaná a spz se pak malovala na blatník? Škoda, renovace je i detailech. Ale jinak dobrý.

majsner
majsner napsal 13.01.22 v 17:46

Jinak moto už je na veteránech, celkem to byla pohoda. A hlavně jsem nemusel dávat ranec za papíry a přerážet hezký čísla motoru a rámu (obě stejná a původní).

majsner
majsner napsal 13.01.22 v 17:45

Páčky s kuličkami bohužel - bezpečnost musí mít přednost.
Olejovou nádrží myslím prostě vanu, převodovkovou skříň... prostě ten prostor, kam se leje převodový olej

majsner
majsner napsal 13.01.22 v 17:42

Pánové, dík za pochvaly! Klakson už je tak, jak má být, šroubovák ztracený od pořízení fotky motorka prodělala vývoj, i já jsem leccos zjistil, takže základní problémy jsou snad vyřešené

cmiral
cmiral napsal 13.01.22 v 17:13 10b.

Pěkná práce, jen pozor máš obráceně držák klaksonu, ať není díra v blatníku! Páčky s kuličkama neee. Olejová nádrž??

Targus
Targus napsal 13.01.22 v 17:10 10b.

Chlape!
Jediné tvoje štěstí je, žes do svého rudého oře zapíchl "můj" šroubovák.

Honem s ní na veteránské značky, ať může z domácí ohrádky do světa!!! Když sis ji tak vyšperkoval, bylo by škoda, aby na ni sedal prach!!!

jawatar
jawatar napsal 13.01.22 v 13:40 10b.

Kejva je nej!

hansdorf
hansdorf napsal 13.01.22 v 04:56 10b.

Bezva práce , navíc rodinná motorka, to musí těšit dvojnásobně , tak to rychle dodělej a do obchodu mámě pro máslo jenom na JAWA

Pupi04
Pupi04 napsal 12.01.22 v 22:18 10b.

Tak ať ti to jezdí jen pro potěšení a vždy kolama dolu



TOPlist