renocar_duben



PROFIL MOTORKY

Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports (2021)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník H11AS
Vloženo 6.1.2022
Aktualizováno 8.4.2022
Zobrazeno 3 425x
HODNOCENÍ PROFILU OD 14 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Velká spokojenost, ze začátku hlavně s tím, jak vypadá, postupně i s jízdními vlastnostmi ..

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Roman Bartyzal - autorizovaný dea - Ochota a velmi příjemné jednání. Určitě můžu doporučit... :-) Motorku jsem si sice kupoval první, ale firemních aut už jsem kupoval a prodával docela dost... :-) Navíc mi se vším poradili a dali mi i rozumné rady, například při dotazu zda nekoupit lepší blástry a nevyměnit plastové úchyty blástrů za kovové mi prodávající doporučil to nedělat, protože blástry by mělY :-) chránit hlavně ruce a ne motorku a skřípnutí prstů kovovými držáky ... Lepší dokoupit díly, prsty už prý nekoupím... Takže to jsem pro sebe vyhodnotil jako velmi dobrou radu ... :-) Vůbec nejdřív si zajezdit, vyzkoušet a pak se rozhodnout, co ano či ne... :-)

Výška jezdce: 182 cm

První dojmy - Vzhledem k tomu, že jsem sice mám už víc jak 35 let, řidičský průkaz na velkou motorku , který jsem si dělal ještě na škole, na velké motorce jsem jel od té doby jen 2x... Takže z prvních jízd, jsem byl docela vyplašený... :-)

Motorku bych doporučil pro - Když jsem na motorce dojel sám z Českých Budějovic do Karlových Varů, byť s občasnými poskoky při zastavování, tak asi pro všechny ... :-) Brácha v té době čekající na GSo a jedoucí přede mnou autem, měl občas zpocené čelo, jestli doskáču až do jeho kufru než zabrzdím ... :-). Jinak brácha mě oblékl do svého motorkářského oděvu, vybavil instrukcemi a bezpečně mě dovedl domů. Myslím si, že ještě tak pomalu ještě autem takovou dálku nejel, a po dojezdu jsme drhli jeho oči ze zpětných zrcátek.. :-) Za což mu musím poděkovat.. Jinak byl jediný, kdo věděl, že kupuji motorku, což ušetří dost domácích komentářů před koupí ... :-) Když se ještě vrátím k tomu, pro koho je vhodná, tak pro začátečníky jako jsem já je asi hodně limitující výška sedla, řekl bych že 180 je tak akorát, pro zkušené jezdce je to asi jedno ... Navíc ti si to posoudí sami nebo vyzkouší před koupí ... Což mi začátečníci samozřejmě neděláme ... :-)

Doplňky na motorce - Protože jsem motorku nechal maximálně vybavit už v prodejně ( hlavní stojan, padací rámy, takpad, tankbag, origo kufry a přídavné mlhovky, vyměnil jsem si akorát originál plexi za vyšší a hlavně širší, protože při vyšších rychlostech v létě při jízdě v textilu mi to trhalo s rameny a vyloženě pohodová jízda byla tak do 80 km/h. Po výměně za plexi WRS rozhodně lepší a chci si ještě koupit deflektor pod řidítka a čekám na objednané pohodlnější sedadlo od firmy Sargent. Dále koupen držák navigace (hrazda nad řidítky) a nerezový držák (vodovzdorného) tabletu i mobilu .

Recenze

Nebyl jsem motorkář ani nejsem žádný purista (i když komu se nelíbí motorky ). Takže motorku jsem si vybral hlavně kvůli automatu . A také se mi samozřejmě líbila.. A mám rád věci, které jsou spolehlivé a fungují ... Můj kamarád (jezdí Triumph) o Hondách říká : Honda, má jí každej Tonda ... , ale mě se například vzhledově Triumph moc nelíbí (jenom kvůli těm zvláštním světlům), i když je to jinak skvělá motorka, stejně jako můj kamarád a opravdový motorkář Jarda... Jinak jeho posměšky o Hondách, samozřejmě vždy s oboustrannými úsměvy, mu vracím tím, že když jdu k němu na kulečník, schválně si beru trika Honda... Koupil jsem si jich kvůli Jardovi velkou zásobu ...
Motorka pro úplného začátečníka, jako jsem já, je ze začátku určitě dost těžká. Ale jak se ale rozjedete, je to vážně pohoda. Velmi lehce ovladatelná, elektronický podvozek také určitě dělá co má .. a v zatáčce z kopce jsem už také musel párkrát důrazněji přibrzdit, protože jsem občas přehnal rychlost ( samozřejmě v rámci mých téměř mizivých schopností ) a dopadlo to dobře... Koupil jsem si automat DCT, takže na začátku jsem měl největší problém zastavit. Pořád mi to poskakovalo, jak jsem chtěl brzdit a zároveň si pootáčel plynem, když jsem přitahoval brzdu. To už jsem ale vychytal... . Pro mne jako úplného začátečníka byla na začátku ježdění nevýhoda automatu hlavně v tom, že do neutrálu se motorka nedá přepnout bez úplného zastavení předního kola... Tím by mi odpadl počáteční problém s otevíráním plynu při brždění. Při neutrálu by to jen trošku víc vrčelo... Ale i po odježdění zhruba 2 500 km bych rozhodně automat za manuál neměnil. Při řazení nahoru ho nepotřebuji, to je jen o zvolené palivové mapě a že mapa sport umí pěkně zabublat s adrenalinem... a při řazení dolů a brždění motorem skvěle funguje ruční řazení automatu. Mohl bych si sice doobjednat nožní volič rychlosti - v podstatě elektronický quickshifter, ale tím že jsem na motorce s nožním řazením jezdil jen v autoškole a 2 x jsem jel na dvou půjčených motorkách (obě bez ukazatele zařazené rychlosti), kdy jsem se s nožním řazením docela trápil. Po zralé úvaze a odježděných kilometrech bych si elektronický quickshifter nekoupil. Obecně i po zkušenostech s auty manuál - automat, pro mne DCTčko velká spokojenost, byť má také svoje proti.
Ještě jsem chtěl doplnit jednu zkušenost. Mimo jiné byly u předchozích ročníků připomínky ke zhasínání motoru za jízdy. Já jsem tuto situaci zažil pouze jednou a to tehdy, kdy jsem si koupil jako navigaci malý vodovzdorný tablet + aplikaci Sygic. Po připojení tabletu do USB zásuvky motorka vůbec nechtěla jet, vynechávala a netáhla. Po odpojení tabletu od USB zásuvky problém ihned zmizel. Po zahřátí motorky po cca půl hodině a zpětném připojení tabletu se už tato závada nevyskytla. Opakovaně jsem tablet za studena připojovat nezkoušel, protože bych od baráku odjížděl jako úplný motorkářský trdlo ...

Co se týká ježdění, jezdil jsem s ní zatím většinou jen u nás v Karlovarském kraji, naštěstí plno krásných míst a zatáček. Tento rok se chystám s bráchou do zahraničí, takže se uvidí :-).

PS.: Kamarád Jarda už mě pochválil, že jsem se zlepšil a občas už i zastavuji a čekám, až mě ostatní dojedou, protože to jede a řadí jako čert...:-)

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
podle-ženy-puberťák
podle-ženy-puberťák napsal 01.01.23 v 22:27 10b.

Hondááááá Koukám že jsi začínající motorkář, tak hodně štěstí a hlavně - KOLAMA DOlů

Fratr
Fratr napsal 06.02.22 v 16:13 10b.

Pěkná a silná motorka. Užij si ji ve zdraví a hlavně ji nepodceňuj a sebe nepřeceňuj. Časem se určitě srostete a pak si budeš užívat tu pravou jízdu.

H11AS
H11AS napsal 14.01.22 v 20:59

Moc děkuji všem za komentáře i za rady. A to naprosto upřímně, včetně kolegy, který mě upozornil na pravopisnou chybu ?. Tu jsem samozřejmě opravil... Já svůj článek o motorce napsal hlavně proto, že než jsem motorku koupil, přečetl jsem si o motorkách kde co, ale nejvíce mě pomohly zkušenosti (škoda, že zatím nemůžu napsat kolegů ) motorkářů na tomto webu. Tak jsem si řekl, že třeba můj článek pomůže někomu, kdo je na tom podobně jako já. Jinak moc děkuji za rady ohledně blástrů a chápu, že každý na to dle vlastních potřeb a podmínek bude mít vlastní názor a jinou potřebu.

CRF1000
CRF1000 napsal 11.01.22 v 11:09 10b.

ty kovové výztuže + blastry bych v každém případě koupil, buď barkbusters (slitina) nebo alespoň trubkové hepco+becker...vyjádření prodejce v této souvislosti nechápu...u firmy bartyzal vítám vylepšené webových stránek, před pár lety jsem tam chtěl koupit motorku konkrétní barvy, když jsem jí chtěl rezervovat, prodejce mi sdělil že obrázky na jejich webu jsou ilustrační...moto v barvě už nebyla...toto je hodná motorka , pokud bude mít začátečník nějaký problém tak možná s výškou sedla

Mig_35
Mig_35 napsal 11.01.22 v 08:50 10b.

podle mě to není motorka pro začátečníka. ale sám jsem začínal na dvanáctce:)
ad blástry, sto lidí sto názorů. kolega do terénu jezdit nebude /a tak by myslím vystačil s jiným strojem od Hondy s DCT/, takže mu takové blástry stačí...

Více komentářů



TOPlist