PROFIL MOTORKY

Honda XL 700V Transalp (2011)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník yamat
Vloženo 6.1.2022
Aktualizováno 6.1.2022
Zobrazeno 514x
HODNOCENÍ PROFILU OD 2 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 10

Popis motorky


Spolehlivý, pohodlný, nepříliš výkonný, dobře ovladatelný stroj.

Více fotografii

Motorka koupena od FIRMA:Free-moto (Prostějov 1)

Výška jezdce: 180 cm

Vybíráno z těchto modelů (a proč jsem nekoupil):
Honda XL 650V Transalp: starší typ-vyšší nájezd km
Suzuki DL 650 V-Strom: malá světlost, litá kola

První dojmy - Po přesednutí z lehkého endura mi připadala jako velká motorka s velkou kapotáží, což jistě není, ale člověk si tak za řídítky může připadat. Velice rychle mi padla do ruky. Pocit se ještě zlepšil po výměně řídítek za širší. Všechno funguje, ničeho není moc. Ani výkonu motoru, ani brzd. Nejlépe se cítí při putování krajinou po vedlejších silnicích, bez problémů i ve dvou. Cestování po dálnicích zvládá bez problémů, ale trochu limituje cestovní rychlost kolem 130km.

Motorku bych doporučil pro - Říká se, že je pro začátečníky a holky, ale podle mě je pro kohokoliv kdo nepotřebuje velký výkon a charizma sportovního stroje. Zatáčky se na něm dají klopit velice slušně. Je vhodný spíš na silnici, terén projede, ale požitek to není.

Doplňky na motorce - Širší enduro řídítka, větší plexi, vyhřívané rukojeti z číny zapojené přes relé a odpínané se zapalováním. 12v zásuvka odpínaná se zapalováním vpředu, a druhá, stále pod proudem vzadu. Kryt pod motor domácí výroby, padáky Kappa, centrální stojan a demontovatelné nosiče kufrů SW motech, plotna na top case domácí výroby. Laděný výfuk LeoVince bez katalyzátoru. Držák navigace z číny na hrazdičce domácí výroby, držáky na pití na padácích vyrobené na 3D tiskárně stejně jako držák čínského teploměru vzduchu. Box na nářadí v místě 'druhého' výfuku Pancéřové hadice brzd, zvýšený podvozek.

Recenze

Hledal jsem cestovní enduro na drátěných kolech. Pro cestování ve dvou bych bral výkonnější stroj, ale podařilo se mi trefit na slušný ročník za dobrou cenu s nájezdem 30tis km. A ty zlatý ráfky rozhodly. Spotřeba paliva kolem 5l/100km, spolehlivý dojezd na nádrž 300km a podle stylu jízdy až 50km k tomu. Zajímavé je, že když jedu sám, žere mi to víc než naložený a se spolujezdcem.
Podvozek je kromě předpětí a neznatelného stěhování útlumu vzadu nenastavitelný. Zadek je tvrdší, díry příliš nežehlí. Co se týká pohodlí sedadla mám pocit, že spolujezdec je na tom lépe než řidič, ale není to nic hrozného. Ve dvou na offroad cestě snadno škrtne centrální stojan o kámen nebo kořen.
Neduhem tohoto typu je špatně ukazující měřič paliva, jezdím proto výhradně podle ujetých km.
Na cestování (i ve dvou) je stroj pohodlný, výkon sice nepřebývá, ale plně dostačuje. Moto jsem koupil s vyšším plexi Kappa, ale ladil jsem jeho polohu, aby na helmu šel menší průvan.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
DavidŠlechta
DavidŠlechta napsal 09.01.22 v 23:09 10b.

super

yamat
yamat napsal 06.01.22 v 15:42

Paradox je, že já jsem ho opravil, ale při montáži celýho toho bazmeku s palivovým čerpadlem zpět do nádrže jsem zohýbal drát plováku a už jsem nebyl schopen to dát do původního stavu.

Milan1963
Milan1963 napsal 06.01.22 v 12:40 10b.

Dobrý stroj. Ukazatel stavu paliva je spíš proto, aby tam byl. U mojí 660 se taky spoléhám na sebe a ujeté kilometry.

Více komentářů



TOPlist