renocar_duben



PROFIL MOTORKY

KTM 890 Duke R (2021)

Neaktivní Profil uživatele

Vlastník branko69
Vloženo 28.12.2021
Aktualizováno 2.5.2022
Zobrazeno 2 520x
HODNOCENÍ PROFILU OD 8 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.3

Popis motorky


Nečekal jsem tak úžasný stroj. Sice jsem se podíval na všechny recence, přečetl o ní vše, co jen šlo, ale realita ještě předčila očekávání.

Motorka koupena od FIRMA:Racetool (Praha 4-Hodkovičky) - Kluci z Racetool jsou velmi ochotni Vám vyjít vstříc, hledali se mnou i různé doplňky atd. Mohu jen doporučit.

Výška jezdce: 180 cm

První dojmy - První dojmy byli naprosto úžasné: nastartuješ, sedneš, zařadíš a jedeš - a to jakoby jsi seděl na tomto stroji odjakživa. Lehkost, ovladatelnost, přehlednost, hbitost, síla, zvuk ... vše padlo do ruky úplně samo.

Motorku bych doporučil pro - spíše pro zkušené jezdce, ale s rozumem i pro mírně pokročilé. Díky lehkosti a neuvěřitelné ovladatelnosti tuto čarodejnici by mohl zkrotit snad každý.

Doplňky na motorce - Zadní nosič kufru. Originál od KTM. Od jiných výrobců chybí postranní madla.
Přední plexi, když chceš trochu dál hodí se.
Nějaký ten SW set kt. obsahuje i quickshift (trochu zlobil, museli mi ho resetovat), ještě budu testovat.

Recenze

Potvrdilo se to, co mi sdělil prodejce Yamaha, který mě nejdříve podrobně vyzpovídal, co vlastně od nové moto očekávám, jak často, kam, po jakých silnicích, sám nebo ne, se zavazadly nebo bez, rychle, pomalu atd. atd. jezdím. Výsledkem zpovědi jako u faráře bylo celkem jasné a srozumitelné sdělení "chlapče, ty nepotřebuješ yamahu, ale KTM 890 R Duke, nejlepší moto světa v této kategorii", a že bohužel tu mi nedokáže nabídnout :)). Tak jsem se přesunul jen o pár metrů dál a už jsem si osahával vystavený kus.
Je to jako když vložíš poslední puzzle (sebe) do skládačky abys mohl pokračovat. Nasedneš, jen si upravíš zrcátka, zkoukneš okem co ti říkají budíky a rozjedeš se. Netušíš co tě čeká! Už po pár kilometrech si říkám "tvl. tuhle motorku snad stvořil bůh - motorkář" :) je naprosto dokonalá, perfektní, jednoduše "boží"! Polykal jsem s nadšením první kilometry, asi jak si Adam užíval první momenty, dny a týdny s Evou v ráji. Euforie, obrovský pocit nadšení. To není obyčejný stroj, to je divoká čarodejnice mezi tvýma nohama, kterou naštěstí dokážeš ovládnout svými rukami, nohami i tělem. Vše lehce zapadává do sebe, je to opravdu téměř neznatelné, mozek, tělo, vše ti srůstá s tímto strojem (nebo čarodejnicí?) a máš pocit že lítáš v oblacích. Musíš však při přidání plynu dát pozor, aby tě neshodila ze sedla jako nějaká splašená kobyla, která se tě snaží zbavit způsobem raketového startu, opustit tak tvoje mezinoží a podle tě nechat sedět na asfaltu.
Nemám možná co dodat, je to mašina, kterou prostě musíš mít, musíš s ní splynout až nabydeš pocitu že zabere místo vedle tebe v tvé posteli ve chvíli kdy už únavou nedokážeš řídit dál, dál a dál :).

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Míra1970
Míra1970 napsal 06.05.22 v 11:08

lukasvl Jak tady psal branko69 , tak také nemohu s lukasvl vůbec souhlasit.(až jsem si říkal, jestli nejel na něčem jiném) Mám ji teď čerstvě a do včerejška jsem zajížděl, ale i během zajíždění po vypnutí všech systémů se po prudkém přidání plynu ve 40 - 50 km/h (cca 3000 - 4000 ot/m) na 2 zvedá na zadní. Na 3 po městě 50 km/h není vůbec problém. Zkoušeli jsme včera rozjed na šestku z 80 km/h proti BMW GS 1250 adventure a Duke 890 mu lehounce ujížděl. Takže o nějakém mektání v nízkých otázkách nemůže být řeč. Od 2500 ot/m to začíná velice slušně tlačit. Mt 09 jsem měl i Tracera . Jsou to výborný motory a řekl bych , že to jede dost podobně jako 890 i když pravděpodobně se Mt 09 bude stavět na zadní lépe , protože má kratší kyvku a méně váhy na předek než Duke. Více mohu napsat až ho teď konečně vyzkouším na plný výkon.

aikon1
aikon1 napsal 04.01.22 v 20:07 10b.

Super stroj

branko69
branko69 napsal 02.01.22 v 21:06

“S certy nejsou zerty”

branko69
branko69 napsal 02.01.22 v 21:05

ahoj.
ja mam jen drobnych par postrehu ke komentari "lukasvl" protoze nemohu s nim plne souhlasit.
co se tyka slintani nad fotkami, ci recenzemi jinych, to souhlasim, je potreba si kazde moto dobre otestovat, kazdy clovek ma jine priority, kazdy jiny vkus, jine pozadavky na to, jak bude co pouzivat.
nemohu vsak s dalsimi pripominkami souhlasit, protoze napr. nevime, jestli tuto ktm netestoval jeste v zabehu, kdy je od prodejce/servisu moto nastavena s mnoha omezenimi takze ji nelze vyuzit naplno. taky nevime, v jakem sw rezimu/nastaveni moto pouzival. protoze jsou k dispozici celkem 4: sport/street/rain/track - takze jen doplnuji ze v zabehu tzn. do prvni servisni prohlidky je pravda, ze byla o neco linejsi na co me prodejce upozornil dopredu a tak jsem s tím pocítal. I tak v tomto rezimu to bylo velke prekvapeni, jak se moto chovala. Po servisce a nastaveni do rezimu Sport je to presne jak pisu, pokud zaberete za plyn a nenaklonite se dopredu, jedete po zadnim a to klidne i na trojku, k tomu snad jen mohu pozadat jine krotitele tohoto stroje ze mam pravdu
co se tyka jizdy po meste, ano jezdim spise na dvojku i trojku od semaforu k semaforu, ale s tim se proste musi pocitat.
mejte se vsichni fajn a jezdete s radosti a bezpecne.

sooky
sooky napsal 02.01.22 v 10:44 10b.

U teto motorky me vzdy napadne hlaska z pohadky “S certy nejsou zerty” - JE TO REBEL!

Více komentářů



TOPlist