Velmi pohodlná, ovladatelná, dostatečně silná, ačkoliv v segmentu nepatří k nejsilnějším, ale my 150 koní fakt nepotřebujeme. A je to moje vysněná Yamaha.
Motorka koupena od FIRMA:2M Power (Ostrava - Třebovice) - Vstřícné jednání, cenu upravili podle konkurenční nabídky, moto dovezli z Ostravy do České Lípy.
Výška jezdce: 188 cm
První dojmy - Je to už moje druhá Super Ténérka, takže první dojmy byly hlavně o tom, že tohle je varianta ZE, čili s elektricky nastavitelným podvozkem. Je to opravdu výhoda. Podle zatížení jezdec / jezdec+zavazadla / dva jezdci / dva+zavazadla se nastaví jen ťuknutím na tlačítko. A další nastavení tlumičů, dohromady asi sedmdesát možností.. ? To fakt stačí..
Motorku bych doporučil pro - Pro ne moc divoké a ne úplně "adventure" cestovatele, kteří počítají i s nějakým lehčím terénem, echtějí trhat asfalt, ale chtějí dostatečný výkon, spolehlivost, pohodlí a vytrvalost pro cestování i ve dvou s plnou bagáží.
Doplňky na motorce - Padací rámy, vyhřívané rukojeti, kufry Givi Trekker, přídavná dálková světla, přední a zadní kamera s displejem, zvýšená řídítka, duralové blastery, držák + navigace, měřič tlaku v pneu, přídavná schránka na nářadí (dělaná na míru do držáku kufru), zásuvka na dobíjení baterie, rozšíření zrcátek.
Recenze
Protože jsem lempl, motorku sem vkládám až v prosinci 2021, ačkoliv ji mám už od srpna 2017 a mám na ní najeto cca 30 tisíc km.
Všechno o této motorce (byť o modelu "Z", tedy bez elektronicky nastavitelného podvozku), jsem napsal u předchozí motorky, kterou jsem prodal synovi (a kterou mu, bohužel, v době psaní tohoto příspěvku (5.12.2021) v Brně ukradli).
(Viz https://www.motorka...;act=info&scr=85)
Tak vlastně nevím, co víc napsat, abych se moc neopakoval.
Snad jen to, že samozřejmě koncepcí i parametry už je dneska skoro všemi konkurenty překonaná. Ale pro nás, aktivní motopáprdy (63 let) je řekl bych ideální. Bytelná, pohodlná, nic moc elektroniky, která by se mohla v cizině rozbít. Stačí se o ni jen trochu starat a možná mě přežije.. (Tedy pokud Yamaha nepřekvapí jejím nástupcem, což se zatím nejeví.. Pak by se vidělo..)
Zdravím Vláďo. No, ono to nebylo tak jednoduché. Když jsem hledal vhodnou plošinu, nenašel jsem žádnou, na kterou by se dala motorka postavit na hlavní stojan. Tak jsem koupil plošinu s možností jen opřít o boční stojan, navrhnul jsem si a nechal vyrobit mezikus pod hlavní stojan, plošinu jsme přeřízli a mezikus tam přivařili. Takže asi tak.. Tu původní plošinu lze dneska najít např. na webu www.primadilna.cz
Taky jsem velmi spokojen, spolehlivý stroj co tě nikde nenechá. Mimochodem kde jsi sehnal tu plošinu (nevim jak to nazvat) na kterým ti stojí mašina v garáži. Docela by se mi něco podobného hodilo do mojí garáže. Díky Vláďa.
Moc povedená strojovna
Krasavice, taky bych si dal říct...
Super,ať ti to jezdí ...