Super motorka, s obrovským potencionálem ve své třídě. Italové opravdu umí design a motor je opravdu špičkový.
Výška jezdce: 178 cm
První dojmy - Sedl jsem na tento stroj po 15 letech, musím uznat že mě motorka ihned málem vyškolila, její výkon postavený při nizkých otáčkách je až překvapující, i přes svoji váhu přes 200kg je motorka opravdu svižná a vyrovná se mnoho motocyklům.
Motorku bych doporučil pro - Doporučuji spíše zkušenějším motorkářům, i když si nechá dost líbit tak jeji výkon překvapí opravdu i zkušenné motorkáře a umí dost pozlobit, a to nemluvím o režimu Sport který je opravdu ostrý.
Recenze
Stroj jsem si vybral hlavně kvůli vzhledu, předtím byl favorit Yamaha XT660, chtěl jsem tento styl motocyklu, nahodou jsem narazil na aprilii Dorso a ta motorka mě ihned okouzlila, jak svým vzhledem tak hlavně svým výkonem. Vysoký kroutící moment posazený v nízkých otáčkách dodává Dorsu svižnost a zábavu. Díky své pružnosti je v zatáčkách opravdu obratná a konkuruje tímto mnoha supersportům.
Její maximálka je pouhých 220km/h ale jakou rychlostí se dostane na svou maximální rychlost je až překvapivé.
S motorkou jsem najezdil za 3 měsíce co ji mam zatím 2000km, motorka mě sedla ihned. Posez, šířka řidítek.
Jediné co bych vytknul je trochu krkolomné ovládání blinkrů. Jinak za mě je motorka dokonalá.
Přední radiální brzdy brzdí šíleně, při prvním přibrždění jsem ihned málem poznal chuť asfaltu ??.
Není to motocykl na honění maximálek, díky velmi příjemnému posezu, jet 200 na motorce není zrovna moc komfortní, ale v zatáčkách je jak doma.
Servis zatím žádný, přes zimu proběhnou klasické výměny náplní a filtrů.
Úpravy neplánuji, mám rád originalitu, a svýmy originalními výfuky umí dát Dorso svoji ostrost dost najevo.
Je to velmi pohledná mašina a bílá jí sluší! Aspoň bude dobře na silnici vidět. Jednoduché ostré tvary jsou prostě elegantní, opticky jsou výfuky skutečně hodně COOL! A ten zvuk, to musí být rajská hudba Svůj italský původ nezapře a i když je skoro desetiletá, nemá se za co stydět.
Ať slouží bezpečně a k radosti i potěšení!
P.S.: ... musím se přiznat, že po 15-ti leté pauze bych neměl dost odvahy sednout rovnou na takovej brus!
Nadherna motorka. Rikam porad, ze italsky design je proste top. At ti dobre slouzi!
Je hrozně fajn, že si lidi už vybíraj víc srdcem a neberou pro začátek/po návratu nějakou postarší šedou japonskou konfekci typu Hornet nebo právě XT660 (bez urážky). Krásně sis vybral