PROFIL MOTORKY

Honda CB 750 (1992)

Aktivní Profil uživatele

Vlastník Pepa95
Vloženo 24.11.2021
Aktualizováno 24.11.2021
Zobrazeno 2 125x
HODNOCENÍ PROFILU OD 19 UŽIVATELŮ
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 9.9

Popis motorky


Paní Motorka. Sedmsetpadesát malých radostí.

Více fotografii

Výška jezdce: 183 cm

První dojmy - První dojmy byly takové, jaké jsem čekal. Honda. Sedneš a jedeš. Neřešíš.

Motorku bych doporučil pro - viz text

Recenze

Od chvíle, kdy jsem jí prvně viděl, se mi líbila. Postupně člověk zkouší vše možné.
Myslí si, že bude lepší toto anebo zase něco jiné. XJ? Zephyr? Něco rychlejšího? Většího? Staršího? Ale ba ne. Je to Honda. Bylo už dávno rozhodnuto, jen jsem o tom ještě nevěděl. Netřeba chodit kolem horké kaše, nakonec to bylo jak z reklamního sloganu Kofoly. Opravdu nebylo co řešit, musela to být ona. Rozhodnutí nebylo podloženo žádnými rozumnými argumenty. Volba byla tentokrát čistě srdeční. Ale naštěstí: je to Honda. Takže láska i na druhý pohled. Ač už dáma v letech, chytla napoprvé. A od té doby krásně funguje. Samozřejmě jí vynahrazuji, co předchůdci zanedbávali. Postupně se na ní dělá a vylepšuje, ale s tím jsem jí pořizoval Nicméně motor běží jak japonské hodinky, no prostě radost.
A je krásná.
Vše je stále mechanické. Oproti strojům z osmdesátek je však Seven Fifty takřka moderní stroj, to je třeba uznat. V oblasti údržby i jízdních vlastností.
Jízda je předvídatelná, není třeba se obávat nijakých záludností. Když si samozřejmě uvědomíte, že nemáte v útrobách antihopping, kontrolu trakce a podobná udělátka. Nesvádí vás k divoké jízdě a k blbostem, ale když chcete vy, nechá si to líbit a ochotně se přizpůsobí. V dnešní asistenční době je osvěžující jet si sám za sebe a spoléhat se na svůj odhad a své schopnosti (nevím, jestli bych to viděl stejně i u starého fároše-)
Model 92 je ještě 5kvalt, 6ku ovšem řadím neustále. Asi si dám na nádrž nálepku s výstrahou. Jízdě 5kvalt vůbec neubližuje, 180km/h jede a na pětku se dá jet takřka krokem.
Pořídil jsem si jí na kochací jízdy kolem komína, na "práci" a delší trasy mám Integru. Takže jsme se logicky podívali do Rakous i Německa, zmokli jsme nevímkolikrát a kochat se při většině vyjížděk věru nestačím
V souhrnu se musím SevenFifty poklonit. V rudé jí to opravdu sluší. Ovšem i po 30 letech jsou jízdní vlastnosti skvělé a není cítit manko oproti moderním kusům. Taktéž se po 30 letech ukazuje, že se jedná o spolehlivý stroj netrpící excesy či neduhy, je snadno opravitelný. Poslouží stejně dobře začínajícímu jezdi, jezdci, který chce již klidnějsí mašinu, ze které nebolí kolena, jezdci, který hltá stovky kilometrů na cestách po evropě i divochovi, který očeše chassis a pálí spojky a gumy. Taková esence pojmu motorka.

Nejnovější komentáře

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Miklasek
Miklasek napsal 01.12.21 v 14:12 10b.

Krásna mašina! Pamätám si ako som ju ako sopliak obdivoval vo vtedajších časopisoch.

Targus
Targus napsal 01.12.21 v 10:45 10b.

Jsem zapomněl na hvězdičky, neboť čumím na tu krásu...

Targus
Targus napsal 01.12.21 v 10:44

Až tak úplně mne nebere, bo mi to tvarově připomíná "nové"Jawy (638 a spol.), což u mne znamená kopřivku po celém těle.

Ale souhlasím s tvrzením, že je to poctivá motorka, bez asistenčních fičur, neomylně nasměrovávajících jízdu majitele z jednoho servisu do druhého. A ve spojení s tehdejší japonskou kvalitou zřejmě není a nebude co řešit.
Tož ať ti to jezdí, kluku ušatá!!!

jawatar
jawatar napsal 01.12.21 v 10:18 10b.

Tohle se neokouká,prostě neskutečná krasavice

SV-DR
SV-DR napsal 29.11.21 v 20:59 10b.

Klasika je moderná stále , aj dnes každý čumí na tie tvary

Více komentářů



TOPlist