Vlastník | Honzus75 | |
---|---|---|
Vloženo | 20.11.2021 | |
Aktualizováno | 4.5.2022 | |
Zobrazeno | 4 541x |
HODNOCENÍ PROFILU OD 34 UŽIVATELŮ
Vlastník | Honzus75 | |
---|---|---|
Vloženo | 20.11.2021 | |
Aktualizováno | 4.5.2022 | |
Zobrazeno | 4 541x |
Jo máš to fakt hezzký
Skvělá recenze taky mně totálně dostala byl jsem si jí projet v první kozí v Sušici (mimochode parta skvělých lidí) a od té chvíle jí nemůžu dostat z hlavy takže ve středu si jedu do Sušice pro svou V85TT travel
Mašina parádní a moc pěkná recenze
V budoucnu asi taky přibude V85TT do naší garáže
Ten travel je prostě božíííí
Krasavica co mě nedá spát.
Díky za recenzi. S K2moto souhlasím. Chtěl jsem tam koupit moto, ale ten arogantní a nepříjemný přístup mě naprosto odradil. Motorka je nádherná brzy už bude taky doma :) už jen to jaro.
Tomu říkám super recence ,žádné omílání všeobecně známých faktů!
Krásná motorka ,chápu,že chytla za srdce ..
Ať dělá jen radost... a šťastné návraty
Prima čtení, mám podobně, první sezónu a něco přes 5000 km najeto. Musím se dokopat taky něco napsat.
To je krásná mašina
PavelSn napsal 24.11.21 v 13:32 9b.
Dík za info o té zkoušce, to jen potvrzuje, že v Sušici měli pravdu s tím půlením intervalu
Správná volba, tak ať slouží, u těch urban kufrů si kontroluj spodní čepy umí … vypadnout jinak jiné minus jsem neobjevil ???
Taky mi jeden vypad..Když jsem tam ten novej mlátil kladivem, divil jsem se jak je to možné
Honzus-pěkná motorka i recenze
Traki- měnil jsem si olej sám v 5800, tedy asi po 4300km od první garančky v 1500, no a tekla z toho hrozná černá břečka. Jak je ho málo, tak se ten olej v motoru víc nalítá a nadře.
Hezky napsáno a hlavně až po nějaké době kdy se vlastně až dá motorka hodnotit.
Recenze jiných (a rádoby odborníků) před koupí motorky by měla být jen
jakýsi trochu poradní orgán...
Nic nenahradí zkušební jízda! Taky jsem zkusil V85TT - a chytil ten bacil guzzííííííí
Moc hezká recenze, jasných 10b. a přání spousty pohodových km
a VŽDY ŠŤASTNÝ NÁVRAT!!!
Správná volba, tak ať slouží, u těch urban kufrů si kontroluj spodní čepy umí … vypadnout jinak jiné minus jsem neobjevil ???????
Skvěle napsaná recenze. V týhle barvě krasavice.
Italskou motorku prostě ničím nenahradíš,pěkná recenze...
Pěkné počtení. Také kolem ní kroužím, jako sup, na jaře jí chci vyzkoušet. Tvoje recenze mi dost pomohla. Dík
Pěkně napsané, snad bude dělat radost hodně dlouho
Peknej kousek a doladenej...Taky jsem o V85 uvazoval ale vzhledem k financim jsem sel do Stromka. At to jezdi
Pěkně sepsané, paráda, a samozřejmě pěkný stroj! Za jasných 10.
@all průběžně díky všem za milá slova
Líbí se mi, když se o motorce dočtu taky nějaké užvatelské informace
Parádní recenze. Sám mám tento stroj sice asi jen měsíc a zatím najeto něco přes 600km, ale potěšení je velké jak při jízdě, tak i při okukování. Přeji mnoho pohodových kiláčků a třeba někdy na cestě, uděluji samozřejmě 10.
Skvělá motorka i recenze
Ať se daří i nadále.
Honzus75 - každej to má jinak, mě zase víc vyhovuje ta kolébka, ttéčko je první motorka kde jsem se setkal s touhle koncepcí, ono by možná stačilo, kdyby to překlapnutí mělo tužší chod. Ještě k tomu oleji - já jsem motorku popadl v Sušici a s Jirkou jsem to dohodl při garančce takhle: po 5000 km si to vyměním doma a po dalších 5-ti se bude měnit u něj až pojedu na servis předepsaný výrobcem. Je pravda, že ten nájezd není žádná sláva, ale na druhou stranu jsem za to položil přes 3 kila, který jsem si vydělal rukama při pískování, tak nebudu řešit 15 stovek za tu výměnu, to je prkotina v celkovým kontextu. A jak jsem psal mám bohatý zkušenosti s životností oleje díky tý práci na BPS a vím co dokáže přejetý motorový olej. Jo a ta garančka v Sušici stála 3500 a to jsem si bral ještě olej a filtr na tu výměnu doma - někdo tu psal, že v Práglu to je za 5500 u jedněch a za 4500 u druhých. A když už takhle píšu - mohu se zeptat ne dvě věci - blástry Givi je to znát na prackách? A ten Zard - pouze lepší zvuk nebo je tam znát nějaký koník navíc? Kat jsi tam nechal - nevím jak se v Rakousku tváří na ty trubky místo katu, chtěl bych se příští rok taky podívat na ten Grossglokner a nechtěl bych, aby mě tam benga vykostili.
@traki s tím olejem nevím, asi mám fakt kliku, ale jak jsem psal najeto od výměny 2800 km včetně Alp, kde rozhodně Guzza dostala za uši a olej pořád na max
jinak samozřejmě olej vyměním dřív a kdyby až do 10000, tak se stejně trocha doleje a naředí se novým, tak ta kvalita zas trochu vzroste, ale pokud je dobrý prodejce, tak prostě na olej upozorní a pokud není člověk ignorant, tak si to ohlídá (doufám, že Guzziny kupuje ignorantů minimum
), dálková světla mně vyhovují maximálně, nikdy jsem si je teda omylem nezapnul a to přepínání pohybem dopředu je pro moje ruce ideál, ale měl jsem to tak i na Shiveru a vyhovuje mi to, rozhodně víc než kolébka, co jsem měl na jiných bajcích. A uchycení krytů výfuku mi přijde OK, závitová spona a inbus, vepředu je to v kombinaci s objímkou pro nastavení polohy
viděl jsem mnohem větší zvěrstva na věhlasných japonských strojích
Nicméně to jsou fakt prkotiny ve srovnání s tím, jak ta motorka funguje jako celek a jaká je na ní pohoda
Pěkná recenze, pravdivě popsaná motorka, mohu to z vlastní zkušenosti potvrdit, od června letošního roku jsem spokojeným vlastníkem. Snad jen k tomu oleji - při normálním pohodovým cestování po republice si motor nebere nic, ale - vzal jsem ji i do Jeseníků na to slavné Červenohorské sedlo a tam dostala lehce za uši a to už si malinko polkla cca 1,5 deci oleje. A ta olejová náplň 1,8 litru je opravdu malá, to je bez diskuze. Já osobně dělám na BPS a motorový olej odtud posílám na rozbory do laboratoře do ALSu v Praze, tak jsem si to tam vyjednal i pro motorku po 5000 km. Výsledek je jednoznačný - maximální životnost je cca 7000 km, předepsaných 10 od výrobce je mimo mísu, tak to prostě je. Se životností oleje jsem si díky tý BPS užil až až, kdy jsem se dostal z 250 Mth v minulosti až na 3000 Mth v současné době, tak si troufnu tvrdit, že vím o čem mluvím. A ještě jednu necnost ta motorka má - ne příliš šťastně umístěné přepínání dálkových a tlumených světel - lehce si do něj člověk cvrkne ukazovákem a klapne tam dálkové. Naštěstí při denním svícení to nereaguje, při použití standartního osvětlení si to musím hlídat. Jo a uchycení bočních krytů na svody výfuku - to si asi v Mandelu dělají prdel, to je fušeřina. Ale jak se říká - hoď po mě kamenem kdož jsi bez chyby - jsem rád, že jsem popadl zrovna tenhle stroj, na pohodlné cestování to je jako dělané.
To na první pohled neviditelné vábení bývá nejsilnější
což člověk pochopí až posléze
Fakt pěkně a smysluplně napsaná recenze
Přeju jen ty nejzajímavější cestičky
Supr motorka,užívej
Motorce 10 a recenzi taky 10. Jenže 20 nejde, tak těch 10 bodů, a přání samých pohodových kilometrů.
dobře popsaná motorka,moc hezká, super vybavená
Jsou v životě věci, které se ti mají priplest do života a vše najednou začne dávat smysl. Honzo, mám pocit, že tohle se ti stalo s Guzzi V85TT. Ať tě pořád tak baví a smekam před uměním italských inženýrů dát několika trubkám a hliniku takovou duši... Moc pěkně napsané a jsem rád, za tyhle autentické recenze. Serte na objektivitu, motorkářeni je vždy subjektivní záležitost. Nejde dát jinak než plných 10 bodů
Moc pěkná recenze.
Stroj krásný a v téhle barevné kombinaci prostě TOP.